-
Scania:
Verksmester/teknisk leder
-
DRIVE Mobility:
Teknisk salgsrådgiver
-
Møller Bil Outlet Stor-Oslo:
PDI (Pre-delivery inspector)
-
Møller Bil Outlet Alnabru:
Garanti og logistikk
-
Bertel O. Steen AS:
Salgssjef Mercedes-Benz Minibuss
-
Jensen & Scheele AS:
Plassjef, Jensen & Scheele
-
Jensen & Scheele Bil AS:
Bruktbilansvarlig, Jensen & Scheele
-
Hedin Automotive:
Salgsleder MG
-
RSA Bil:
Plassjef - RSA Bil Tromsø
-
Toyota Asker og Bærum avdeling Rud:
Salgskonsulent nybil
-
Team Verksted AS:
Mekaniker
-
RN Norge:
Sales Operations Coordinator
-
Werksta Norway AS:
Kundemottaker og Takserer
-
RSA Bil:
Bilmekaniker/tekniker - RSA Bil Arendal
-
Werksta Norway AS:
Bilskadereparatører
-
Ragn-Sells Autoparts AS:
Salgssjef
-
Ragn-Sells Autoparts AS:
Selger proffmarked
-
Premium Cars Stor-Oslo:
Selger Zeekr
-
Electric byMEDHUS AS:
Detailer / Bilklargjører
-
RSA BIL Fredrikstad:
Bilmekaniker/tekniker - RSA BIL Fredrikstad
-
Autoringen AS:
Key Account Manager
-
RSA BIL Drammen:
Bilmekaniker/tekniker - RSA BIL Drammen
-
Mobile AS:
Forhandlerutvikler servicemarked
-
Mobile AS:
Ambulerende kundemottager
-
RN Norge:
Warranty Specialist
-
RSA Bil:
Mekaniker/tekniker - RSA BIL Trondheim
-
RøhneSelmer AS:
Nybilselger – Privat og Næring
-
Bertel O. Steen Tønsberg:
Mekaniker/Tekniker
-
Møller Bil Skadesenter Orkdal:
Biloppretter/Lakkerer
-
Alt i Alt AS:
Bilmekaniker / Stedfortreder for Teknisk leder
-
Alt i Alt AS:
Teknisk Leder
-
Sekkingstad Bil AS:
Faglært bilmekaniker
-
BilXtra Skøyen AS avd Asker:
Bilmekaniker
-
RøhneSelmer AS:
Nybilkoordinator
-
Frydenbø Bil Ålesund AS:
Bilmekaniker
-
RøhneSelmer AS:
Mekaniker
-
RøhneSelmer AS:
Servicerådgiver
-
Auto-Benz AS:
Bilmekaniker
-
Rettedal Bilkontroll AS:
EU-kontroll, produksjon og lager, kombinert stilling
-
RSA:
Forhandlerkonsulent - RSA Deler og Tilbehør
-
Tide Verksted AS:
Mekaniker
-
Tide Verksted AS:
Mekaniker
Fra Premium til Luxus
Oppgradering hos Mercedes
Det er klart at luksus-pushet – som er så merkbart i personbilavdelingen deres – også måtte smitte over på varebiler. Nå oppgraderes hele slekta, V-Klasse, V-Klasse Marco Polo, Vito og eVito med «enda mere luxus» i sentrum av budskapet. Hekt også på den nye EQV, forresten – i begge versjonene.
BilJobb.no
-
Scania:
Verksmester/teknisk leder
-
DRIVE Mobility:
Teknisk salgsrådgiver
-
Møller Bil Outlet Stor-Oslo:
PDI (Pre-delivery inspector)
-
Møller Bil Outlet Alnabru:
Garanti og logistikk
-
Bertel O. Steen AS:
Salgssjef Mercedes-Benz Minibuss
-
Jensen & Scheele AS:
Plassjef, Jensen & Scheele
-
Jensen & Scheele Bil AS:
Bruktbilansvarlig, Jensen & Scheele
-
Hedin Automotive:
Salgsleder MG
-
RSA Bil:
Plassjef - RSA Bil Tromsø
-
Toyota Asker og Bærum avdeling Rud:
Salgskonsulent nybil
Det kan ikke være enkelt å skulle gå fra Premium til Luxus, men det er det Mercedes-Benz har bestemt seg for å gjøre med alle bilene sine.
Det skal bli spennende å se om salgskreftene klarer å holde følge.
Vitoene har fått en ny front som visstnok også har noe med den saken (om luxus) å gjøre. Den skal i hvert fall gjøre modellene mer distinkte slik at du ikke tar feil av dem og en Renault Trafic. Multibeam LED lamper vil også pynte opp der foran, på enkelte utstyrsnivåer.
Innvendig er det snakk om to skjermer, en 10,25-tommers berørings-sak og en 5,5-tommers med trip-visning. Dessuten kan du få bilen med MBUX som vil gi Vitoføreren samme muligheter for funksjonsrikdom som personbilbrukerne har hatt til nå.
Sikkerhetsfunksjonene er enda flere enn før, og du finner også en førerassistentpakke med adaptiv cruise control, 360-graders kamera, en aktiv fartsgrenseholder og park assist og henger assist og fotgjenger assist, sorry fotgjengervarsler.
Drivlinjeprogrammet blir nok copy-paste, diesel og batterier, og fortsatt samme karosserityper – også en Tourer som blir en mer basic MPV enn de du finner hos V-Klassene.
V-klassen blir også ny i fronten, men blir enda mer oppgradert internt med to 12,3-tommers skjermer og MBUX software.
Mye nytt på sikkerhetssiden også, ‘attention assist’ for eksempel, aktiv bremse assist, blindsone-overvåking ……… listen er lang.
Minst like viktig, for her snakker vi jo til dels om luksus-limousiner, er tre nye utstyrsnivåer: Style, Avantgarde og Exclusive. Skinn hvis du vil, aircondition i bakre avdeling, smartfon integrering, elektriske dører – også her krever konfiguratoren en tunge rett i munnen.
Det hele skal være klart for 2024.