-
Nesbyen Auto AS:
Daglig leder - Nesbyen Auto
-
Team Verksted AS:
Mekaniker Otta
-
AutoriaGruppen:
Salgssjef bruktbil
-
Frydenbø Bil Ålesund AS:
Bilmekaniker
-
Alfie Bilskade AS:
Biloppretter
-
BilXtra Skøyen AS avd Asker:
Bilmekaniker
-
S. Rødsten Bilforretning AS:
Bilmekaniker
-
Team Verksted AS:
Mekaniker Orkanger
-
Bilia Insignia:
Salgsdirektør, Bilia Insignia
-
Bertel O. Steen Lastebil og Buss, Lørenskog:
Mekaniker
-
Team Verksted AS:
Mekaniker Lærdal
-
Team Verksted AS:
Kundemottaker
-
Team Verksted AS:
Industrimekaniker
-
Birger N. Haug AS:
Teknisk Leder
-
Bilbutikk1 as Avd Ås:
Kundemottaker / Delelagermedarbeider
-
Auto-Benz AS:
Bilmekaniker
-
Rettedal Bilkontroll AS:
EU-kontroll, produksjon og lager, kombinert stilling

Mer elektrisk fra Volvo
Nye modeller skal gjøre det mulig å kjøre elektrisk på enda flere transportruter i byer og i regional transport.
Det er såkalte jevnlastversjoner av de tunge modelleme FH, FM og FMX som nå skal bli elektriske.
Altså lastebiler med et enkelt, stivt chassis og påbygg som kraner, renovasjonskomprimatorer og sementblandere.
Spesialtilpasset
Produksjonen av de nye variantene starter i første kvartal i 2023.
– Våre kunder kan få disse lastebilene spesialtilpasset til sin spesifikke virksomhet, for å kutte utslipp og samtidig få samme funksjonalitet som diesellastebilen de bruker i dag, forklarer Roger Alm, administrerende direktør i Volvo Trucks.
Diesellastebiler med tung last er et vanlig syn i mange byer.
«Nå er det mulig å bruke elektriske lastebiler til disse oppdragene i stedet», skriver Volvo Trucks i pressemeldingen.
Fleksibel kapasitet
De nye jevnlastebilene har en batterikapasitet på mellom 180 og 540 kWh.
– Disse lastebilene kan håndtere all slags transport, fra lett til tung. Kundene kan velge akkurat den batterikapasiteten de trenger til sine oppdrag, og ved å ikke ha flere batterier enn man trenger kan lastekapasiteten økes, sier Roger Alm.