-
Man Truck & Bus Norge AS:
Selger Varebil
-
Bilia Norge AS:
Biloppretter, Risløkka
-
Bilia Norge AS:
Billakkerer, Risløkka
-
Bilia Norge AS:
Biloppretter, Røyken
-
Vågsbygd bilverksted AS:
Biltekniker/mekaniker
-
Bilia Norge AS:
Mastertekniker, BMW Skøyen
-
Bilia Norge AS:
Servicemarkedssjef, Volvo Follo
-
Odda Bilsenter AS:
Teknisk leder
-
Odda Bilsenter AS:
Bilmekaniker
-
XPeng Motors Norway AS:
Area Manager
-
Statens vegvesen:
Utekontrollør Jessheim
-
Werksta Bergen:
Bilskadetakserer
-
Jæger Automobil AS:
Bilskadetakserer
-
Toyota Bilia AS:
Key Account Manager
-
Quipd AS:
Teknikere
-
byMEDHUS AS:
Detailer / bilklargjører
-
byMEDHUS AS:
Bilselger
-
Formula Automobile Norge AS:
Sales Executive & Brand Specialist
-
Werksta Kristiansand:
Billakkerer
-
Volvo Car Stor-Oslo:
Fleet Manager
-
Mekonomen Company Bilverksted AS:
Avdelingsleder
-
Man Truck & Bus Norge AS:
Selger TopUsed
-
Møller Bil Stavanger:
Takserer
-
RSA Import:
Salgs- og markeds-koordinator
-
Team Verksted AS:
Delelager/kundemottak
-
Man Truck & Bus Norge AS:
Selger nye lastebiler på Østlandet
-
Werksta Kristiansand:
Teamleder Karosseri
-
Bilservice AS:
Bilmekanikere
-
Mobile Kjeller AS:
Servicemarkedssjef
-
Man Truck & Bus Norge AS:
Key Account Manager Customer Service
-
Bilia Norge AS:
Innkjøpsansvarlig
-
Robert Bosch AS:
Teknisk Support
-
Bilforlaget AS:
Journalister/Reporter
Mer elektrisk fra Volvo
Nye modeller skal gjøre det mulig å kjøre elektrisk på enda flere transportruter i byer og i regional transport.
Det er såkalte jevnlastversjoner av de tunge modelleme FH, FM og FMX som nå skal bli elektriske.
Altså lastebiler med et enkelt, stivt chassis og påbygg som kraner, renovasjonskomprimatorer og sementblandere.
Spesialtilpasset
Produksjonen av de nye variantene starter i første kvartal i 2023.
– Våre kunder kan få disse lastebilene spesialtilpasset til sin spesifikke virksomhet, for å kutte utslipp og samtidig få samme funksjonalitet som diesellastebilen de bruker i dag, forklarer Roger Alm, administrerende direktør i Volvo Trucks.
Diesellastebiler med tung last er et vanlig syn i mange byer.
«Nå er det mulig å bruke elektriske lastebiler til disse oppdragene i stedet», skriver Volvo Trucks i pressemeldingen.
Fleksibel kapasitet
De nye jevnlastebilene har en batterikapasitet på mellom 180 og 540 kWh.
– Disse lastebilene kan håndtere all slags transport, fra lett til tung. Kundene kan velge akkurat den batterikapasiteten de trenger til sine oppdrag, og ved å ikke ha flere batterier enn man trenger kan lastekapasiteten økes, sier Roger Alm.