-
Alfie Bilskade AS:
Biloppretter
-
Bilia Drammen:
Bilmekaniker, Volvo/ Xpeng Drammen
-
Bilia Norge:
Bilmekaniker, BMW Skøyen
-
Hovfaret 17B:
Ledige kontorplasser
-
Tryg:
Salgssjef Bilkanalen Enter og Tryg Forsikring
-
Werksta Bergen Åsane:
Verkstedleder
-
Strømmen Bilverksted AS:
Bilmekaniker - Personbil
-
DNB Bank ASA:
Bruktbilselger
-
Andresen Karosseri AS:
Biloppretter
-
Bilhuset Viken AS:
Teknisk Leder
-
Brennes Auto Moss AS:
Bilmekaniker
-
DNB Bank ASA:
Sales Manager
-
Auto-Benz AS:
Bilmekaniker
-
RG Mobility AS:
Takstmann
-
RG Mobility AS:
Key account Manager
-
Bilservice AS:
Bilmekaniker
-
Tide Verksted AS, Avdeling Voss:
Mekaniker tyngre- og lette kjøretøy
-
Tide Verksted AS:
Mekaniker
EU vil bekjempe "dieselturisme"
EU-parlamentet vil at avgiftene på diesel skal opp på samme nivå som blyfri bensin. Bakgrunnen er EU-kommisjonens forslag om en grense for hvor mye mer bensin- og dieselavgiften kan økes i medlemsland som allerede har de høyeste avgiftene.

Det er til dels store forskjeller mellom EU-landenes avgiftsnivå på drivstoff. Dette stimulerer blant annet til såkalt "dieselturisme", som bidrar til unødvendig kjøring og dermed økt belastning på miljøet.
Fordi diesel og bensin har like stor miljøpåvirkning, spesielt med hensyn til CO2-utslipp, er det liten grunn til at minimumsavgiftene på dem skal være forskjellige, mener EU-paparlamentet.
Det er EU-kommisjonen som har kommet med et forslag om å utjevne avgiftene landene mellom. De ønsker også en likestilling av avgiftene på diesel og bensin.
Når det gjelder skatter og avgifter har Parlamentet kun høringsrett. Et vedtak om dette tas i Ministerrådet, og det må der være enstemmig.