PR og informasjonsdirektør for Stellantis Norge, Stein Pettersen (t.v.), og Roy-Erik Johnsen, merkesjef for varebilene fra Stellantis.

Farvel til kampanjer og problematiske leveringer

Det eneste Stellantis-merket som hadde svart til forventningene da det gikk i mål ved årsskiftet var nok Fiat Professional. Der var ambisjonene «så mange som mulig», som viste seg å bli ca. 100.

-To ting som spesielt preget fjoråret, sier Roy-Erik Johnsen, merkesjef for varebilene fra Stellantis og lister opp:

-Det ene var tilgangen på biler, som imidlertid ble meget bedre utover i året. Vi har jo ligget med en svær backlog i forhold til produksjonen. Det har ikke vært noe hyggelig for forhandlerne å forklare kundene hvorfor de ikke får den bilen de har bestilt. Og for oss har det ikke vært noe hyggelig å forklare forhandlerne hvorfor vi nesten ikke har hatt biler å selge.

-Men nå snakker vi desember og nå er backloggen egentlig tom og produsenten er a jour med våre bestillinger.

For å lese +saker på Yrkesbil.no må du være registrert bruker.

Er du registrert bruker, men får ikke tilgang? Kontakt kundeservice på e-post: abo@bilforlaget.no

Allerede betalende abonnent på papirutgaven?

Få digital tilgang uten ekstra kostnad

Registrer deg her

Gratis prøveperiode!

Få digital tilgang i 2 måneder
- helt uforpliktende

Registrer deg her

Har din prøveperiode gått ut?

Se våre alternativer for abonnement

Klikk her

Ønsker du abonnement for flere brukere kan du kontakte oss på e-post: abo@bilforlaget.no eller tlf: 23 03 66 00
Powered by Labrador CMS