-
RSA BIL Oslo:
Selger nybil BYD
-
Birger N. Haug AS:
Teamleder
-
Billakkspesialisten AS:
Salgsrepresentant / Tekniker
-
Gundersen Bilservice A/S:
Biloppretter/ Billakkerer
-
Volvo Car Stor-Oslo:
Salgssjef Proffmarked
-
Møller Bil Skadesenter Jessheim:
Bilskadereparatør
-
Møller Bil Fellesfunksjoner avd. Logistikk:
Takserer brukte biler
-
Volvo Car Stor-Oslo:
Salgssjef - Ryen
-
Volvo Car Stor-Oslo:
Selger - Fornebu
-
Volvo Car Stor-Oslo:
Selger - Ryen
-
Porsche Center Bergen:
Tekniker
-
Møller Bil Skadesenter Asker og Bærum:
Bilskadereparatør
-
Porsche Center Gardermoen:
Servicerådgiver
-
Mekonomen Company Bilverksted AS:
Avdelingsleder
-
Møller Bil Skadesenter Ryen:
Bilskadereparatør og billakkerer
-
INTAKT Bilskade:
Billakkerer
-
INTAKT Bilskade:
Bilskadereparatør
-
RøhneSelmer AS:
Mekaniker/Tekniker
-
Bertel O. Steen Telemark:
Plassjef
-
Bertel O. Steen Larvik:
Servicemarkedssjef
-
Birger N. Haug AS:
Nybilselger - Asker og Bærum
-
Møller Bil Skadesenter Hamar:
Biloppretter og Billakkerer
-
Møller Bilskolen:
Instruktør
-
Møller Bil Orkdal:
Klargjører
-
Volvo Car Stor-Oslo:
Teamleder Klargjøring
-
Werksta Norge:
Regionleder
-
Volvo Car Stor-Oslo:
Mekanikere
-
Volvo Car Stor-Oslo:
Teknikere
-
Premium Cars Stor-Oslo:
Selger Polestar
-
Motor-Trade AS:
Takstmann / Bruktbilkoordinator, Trondheim
-
Volvo Car Stor-Oslo:
Produksjonsleder og Verkstedsupport
-
Bilskadesenteret Telemark AS:
Billakkerer
-
Møller Bil Haugesund:
Bilmekaniker
-
Toyota Voss A.S:
Bilmekanikar
-
VerkstedGrossisten:
Lager- og Deleselger
-
Albjerk Bil Drammen AS:
Produksjonsleder verksted
-
Nesbyen Auto AS:
Servicemarkedssjef
-
Bilimportørenes Landsforening:
Leder for kommunikasjon og myndighetskontakt
-
Jæger Automobil AS:
Bilskadetakserer
-
Bilservice AS:
Bilmekanikere
-
Bilforlaget AS:
Journalister/Reporter
Ford satser hardt på nyttekjøretøy
Nedgangstider? Neida! Ford venter at salget av nyttekjøretøy i Europa øker med 30 % innen 2017. Nå varsles ny Courier, nye Connect og ny 2-tonns Transit.
Ford tror salget av yrkesbiler vokser til nesten 4 millioner enheter pr. år innen 2017.
Men ikke bare det: Klassen for de mindre nyttekjøretøyene vil øke med over 70 %!
- Det europeiske markedet har et potensiale for lønnsom vekst, som i øyeblikket er tåkelagt av den økonomiske krisen, uttalte Stephen Odell, Ford of Europes direktør.
Da passer det Ford godt at de har forsterket sin globale plattformstrategi og modernisert hele nyttekjøretøyprogrammet for Europa.
Følgende lanseringer i løpet av de to kommende årene ble presentert i Amsterdam i dag:
- Ny Transit Custom i 1-tonnsklassen. Den kan du straks lese prøvekjøring av, så følg med
- En helt ny 2-tonns global Transit, en «funksjonell, tøff og innovativ erstatning for dagens Transit» (Ford egne ord), som kommer i salg neste år.
- Det nye globale kompaktnyttekjøretøyet Transit Connect forventes å gi klassens beste drivstofføkonomi og levetidskostnader når den kommer i salg neste år.
- Og ikke minst: Fords nykommer i det hurtigvoksende europeiske markedet for små varebiler, Transit Courier. Bilen er bygget på Fords globale B-plattform, som ikke må forveksles med B-vare, og planlegges lansert i 2014
Ford venter selv et årlig salg av 500.000 nyttekjøretøyer pr. år innen 2016.
Det øker i så fall selskapets andel av det europeiske nyttekjøretøymarkedet fra dagens 9,3 % til over 13 %, om alle forutsetningene slår til.
Ford mener selv de kommer til å ha det mest omfattende og det mest oppdaterte modellutvalget i Europa. Ikke noe merke vil ha en bedre dekning av det lette og mellomtunge nyttekjøretøymarkedet enn Ford, sa en herr Samardzich.
2.500 Ford-forhandlere, ansatte og media var til stede på arrangementet.