-
Bilia X:
Servicemarkedssjef, Xpeng Lørenskog
-
Toyota Asker og Bærum:
Handover / produktspesialist
-
Solaris Norge A/S:
Mekaniker til tungbil, buss søkes
-
Flex1One AS:
Driftsansvarlig
-
Team Verksted AS:
Mekaniker Steinkjer
-
RG Mobility AS:
Key account Manager
-
Hyundai Motor Norway:
Regional Sales Consultant
-
Bilservice AS:
Bilmekaniker
-
Møller Bil Skadesenter Alnabru:
Bilskadereparatør
-
Rettedal Bilkontroll AS:
EU-kontroll, produksjon og lager, kombinert stilling
-
Volvo Car Stor-Oslo:
Salgssjef Volvo Car Ryen
-
Tide Verksted AS, Avdeling Voss:
Mekaniker tyngre- og lette kjøretøy
-
Team Verksted AS:
Delelager/kundemottak
-
Autoringen Oslo AS:
Takstmann
-
Motor Forum AS, Oslo:
Teamleder Verksted
-
Tide Verksted AS:
Mekaniker
-
Volvo Car Stor-Oslo:
Nybilselger
-
Andresen Karosseri AS:
Biloppretter
-
Bilhuset Viken AS:
Teknisk Leder
-
Bilco Hønefoss AS:
Mekaniker
-
Hyundai Motor Norway:
Service Enigneer
-
Auto-Benz AS:
Bilmekaniker
-
Berg Auto AS:
Team leder / Garanti behandler og Bilmekaniker med fagbrev
-
Tryg:
Salgssjef
-
Tønsberg Autoservice AS:
Bilmekaniker
-
Tide Verksted AS:
Mekaniker
-
Erik Arnesen Helsfyr:
Bilmekaniker
-
Strømmen Bilverksted AS:
Bilmekaniker - Personbil
-
Bilforlaget AS:
Vaktsjef/journalist
Ny Transit , ny standard
Ford dropper sannsynligvis bakhjulsdriften når nye Transit kommer for salg i løpet av året.

Under årets nyttekjøretøyutstilling i Birmingham, England, skal Ford endelig vise frem nye Transit. Ikke overraskende er den veldig lik Tourneo-konseptet fra tidligere i år.
Med designelementer basert på Kinetic Design-tanken til Ford, passer den fint inn sammen med Mondeo og Focus i produktrekken.
Tre motorer vil være tilgjengelig fra begynnelsen. Alle er Duratorq dieselmotorer på 2,2 liter, men effektuttaket vil variere fra 100, via 125 og opp til 155 hestekrefter.
To lengder blir det også mulig å velge mellom, kort (4,97 meter lang) og lang (5,34 meter lang).
6-trinns manuell girkasse er standard på alle motorvalgene. Ford opplyser foreløpig ikke om nye Transit blir å få med for-, bak- eller firehjulsdrift som dagens modell, men mye tyder på at forhjulsdrfit blir standard i Europa.
Ford hevder de setter ny standard i klassen på lasteplass og kjøreegenskaper, og selv den korte utgaven skal kunne frakte tre Euro-paller lastet opp til minst én meters høyde.
Nye Transit vil få en nyttelast på mellom 600 og 1400 kilo, avhengig av modellvalg. Større Transit-utgaver, med høyere nyttelast, vil lanseres senere i år.
En rekke sikkerhets- og komfortutstyr vil også være tilgjengelig, som blant annet ryggekamera, filskiftvarsler og et nytt kommunikasjonssystem med stemmestyring for mobiltelefon og musikkanlegg.