-
Harald A. Møller AS:
Prisanalytiker
-
Bilco Hønefoss AS:
Mekaniker
-
Hyundai Motor Norway:
Service Enigneer
-
DNB:
Rådgiver/Fagansvarlig - Autolease Norge Teknisk avdeling
-
Team Verksted AS:
Mekaniker Gol
-
DRIVE Mobility AS:
KAM / Salgansvarlig
-
Storebrand:
Biltekniske konsulenter/takstmann
-
Werksta:
Verkstedleder
-
Møller Bil Orkdal:
Bruktbilsjef
-
Auto-Benz AS:
Bilmekaniker
-
Gumpens Auto Grenland:
Daglig leder
-
Gumpens Auto Grenland:
Biloppretter
-
Team Verksted AS:
Karosseriavdelingen
-
Team Verksted AS:
Industrimekaniker
-
Berg Auto AS:
Team leder / Garanti behandler og Bilmekaniker med fagbrev
-
Tryg:
Salgssjef
-
Motor Forum AS, Larvik:
Daglig leder
-
Tønsberg Autoservice AS:
Bilmekaniker
-
Tide Verksted AS:
Mekaniker
-
Tide Verksted AS, Avdeling Voss:
Mekaniker tyngre- og lette kjøretøy
-
Tide Verksted AS:
Mekaniker
-
Bilservice AS:
Bilmekaniker
-
Erik Arnesen Helsfyr:
Bilmekaniker
-
Bilforlaget AS:
Vaktsjef/journalist
Ny Transit , ny standard
Ford dropper sannsynligvis bakhjulsdriften når nye Transit kommer for salg i løpet av året.

Under årets nyttekjøretøyutstilling i Birmingham, England, skal Ford endelig vise frem nye Transit. Ikke overraskende er den veldig lik Tourneo-konseptet fra tidligere i år.
Med designelementer basert på Kinetic Design-tanken til Ford, passer den fint inn sammen med Mondeo og Focus i produktrekken.
Tre motorer vil være tilgjengelig fra begynnelsen. Alle er Duratorq dieselmotorer på 2,2 liter, men effektuttaket vil variere fra 100, via 125 og opp til 155 hestekrefter.
To lengder blir det også mulig å velge mellom, kort (4,97 meter lang) og lang (5,34 meter lang).
6-trinns manuell girkasse er standard på alle motorvalgene. Ford opplyser foreløpig ikke om nye Transit blir å få med for-, bak- eller firehjulsdrift som dagens modell, men mye tyder på at forhjulsdrfit blir standard i Europa.
Ford hevder de setter ny standard i klassen på lasteplass og kjøreegenskaper, og selv den korte utgaven skal kunne frakte tre Euro-paller lastet opp til minst én meters høyde.
Nye Transit vil få en nyttelast på mellom 600 og 1400 kilo, avhengig av modellvalg. Større Transit-utgaver, med høyere nyttelast, vil lanseres senere i år.
En rekke sikkerhets- og komfortutstyr vil også være tilgjengelig, som blant annet ryggekamera, filskiftvarsler og et nytt kommunikasjonssystem med stemmestyring for mobiltelefon og musikkanlegg.