-
Møller Bil Trondheim:
Salgskonsulent nybil Audi
-
RøhneSelmer AS:
Operativ Salgsleder
-
Bilia Norge AS:
Konserncontroller
-
byMEDHUS AS:
Detailer / bilklargjører
-
Car-O-liner Norge AS:
Operational Manager
-
Axess Logistics AS:
Key Account Manager - Transport og Logistikk
-
Møller Bil Kokstad:
Produksjonsleder
-
Møller Bil Bryn:
Kundefrontmedarbeider
-
Møller Bil Kalbakken:
Nyttekjøretøyselger
-
Herøy Bil & Maskin AS:
Bilmekaniker
-
Møller Bil Stjørdal:
Servicemarkedssjef
-
Bertel O. Steen Tønsberg:
Kundeansvarlig
-
DRIVE Mobility AS:
Leder salg og support
-
Werksta Bergen Fana:
Bilmekaniker
-
Porsche Center Asker & Bærum:
Servicerådgiver
-
Bilia Norge AS:
Takstmann, BMW Skøyen
-
Møller Bil Skadesenter Alnabru:
Bilmekaniker og PKK kontrollør
-
Werksta Bergen Fana:
Bilskadereparatør
-
Werksta Bergen Fana:
Billakkerer
-
Bærum Bilverksted AS:
Bilmekaniker/Teknisk leder/Kundemottaker
-
Werksta Kristiansand:
Teamleder
-
Werksta Kristiansand:
Billakkerer
-
Werksta Kristiansand:
Bilskadereparatør
-
Toyota Sarpsborg og Halden:
Salgskonsulent
-
Bertel O. Steen Tønsberg:
Hjulutrustningsarbeider/ mekaniker
-
Namdal Bilskade AS:
Bilskadereparatør
-
Toyota Østfold AS:
Salgskonsulent
-
Bilforlaget AS:
Journalister/Reporter
Ny Transit , ny standard
Ford dropper sannsynligvis bakhjulsdriften når nye Transit kommer for salg i løpet av året.
Under årets nyttekjøretøyutstilling i Birmingham, England, skal Ford endelig vise frem nye Transit. Ikke overraskende er den veldig lik Tourneo-konseptet fra tidligere i år.
Med designelementer basert på Kinetic Design-tanken til Ford, passer den fint inn sammen med Mondeo og Focus i produktrekken.
Tre motorer vil være tilgjengelig fra begynnelsen. Alle er Duratorq dieselmotorer på 2,2 liter, men effektuttaket vil variere fra 100, via 125 og opp til 155 hestekrefter.
To lengder blir det også mulig å velge mellom, kort (4,97 meter lang) og lang (5,34 meter lang).
6-trinns manuell girkasse er standard på alle motorvalgene. Ford opplyser foreløpig ikke om nye Transit blir å få med for-, bak- eller firehjulsdrift som dagens modell, men mye tyder på at forhjulsdrfit blir standard i Europa.
Ford hevder de setter ny standard i klassen på lasteplass og kjøreegenskaper, og selv den korte utgaven skal kunne frakte tre Euro-paller lastet opp til minst én meters høyde.
Nye Transit vil få en nyttelast på mellom 600 og 1400 kilo, avhengig av modellvalg. Større Transit-utgaver, med høyere nyttelast, vil lanseres senere i år.
En rekke sikkerhets- og komfortutstyr vil også være tilgjengelig, som blant annet ryggekamera, filskiftvarsler og et nytt kommunikasjonssystem med stemmestyring for mobiltelefon og musikkanlegg.