-
Alfie Bilskade AS:
Biloppretter
-
Bilia Drammen:
Bilmekaniker, Volvo/ Xpeng Drammen
-
Bilia Norge:
Bilmekaniker, BMW Skøyen
-
Hovfaret 17B:
Ledige kontorplasser
-
Tryg:
Salgssjef Bilkanalen Enter og Tryg Forsikring
-
Werksta Bergen Åsane:
Verkstedleder
-
Strømmen Bilverksted AS:
Bilmekaniker - Personbil
-
DNB Bank ASA:
Bruktbilselger
-
Andresen Karosseri AS:
Biloppretter
-
Bilhuset Viken AS:
Teknisk Leder
-
Brennes Auto Moss AS:
Bilmekaniker
-
DNB Bank ASA:
Sales Manager
-
Auto-Benz AS:
Bilmekaniker
-
RG Mobility AS:
Takstmann
-
RG Mobility AS:
Key account Manager
-
Bilservice AS:
Bilmekaniker
-
Tide Verksted AS, Avdeling Voss:
Mekaniker tyngre- og lette kjøretøy
-
Tide Verksted AS:
Mekaniker
Foreslår at busser får kjøre 90 km/t
Busser bør få kjøre i 90 km/t på veger som har slik, eller høyere fartsgrense. Forutsetningen er at bussene har ABS-bremser og setebelter, samt at de ikke har ståplasser og heller ikke trekker tilhenger.

Dette går fram av et brev Statens vegvesen Vegdirektoratet har sendt Samferdselsdepartementet. Direktoratet mener forslaget på sikt vil bidra til å bedre sikkerheten til bussparken.
Departementet skal nå ta stilling til den videre behandlingen av forslaget.
Det var Transportbedriftenes Landsforbund som i sin tid ba Vegdirektoratet vurdere om flybussene til Gardermoen burde få kjøre i 90 km/t. Argumentet var at bussene, som i dag ikke har lov til å kjøre mer enn 80 km/t på slike veger, faktisk kan være til hinder for trafikkavviklingen og følgelig også kan skape mange farlige situasjoner på den delen av vegnettet som har størst trafikk.
Forslaget har nå vært på høring og hentet støtte fra de fleste av høringsinstansene. Her har man også spurt om det kan være formålstjenlig å øke fartsgrensen til 100 km/t på veger med slik fartsgrense. Her er høringsinstansene mer betenkte. Det er også Vegdirektoratet, som mener dette vil representere et så betydelig risikomoment i trafikken, at forslaget avvises.