-
Tønsberg Autoservice AS:
Bilmekaniker
-
Møller Bil Ganddal:
Nybilselger
-
Bavaria Norge:
Salgsleder
-
Møller Bil Lillehammer:
Kundemottak/takserer
-
Møller Bil Oslo Vest:
Servicemarkedssjef
-
Toyota Bilia:
Servicemarkedssjef, Toyota Seljord
-
Tide Verksted AS:
Mekaniker
-
Tide Verksted AS:
Mekaniker
-
Tide Verksted AS, Avdeling Voss:
Mekaniker tyngre- og lette kjøretøy
-
Bilservice AS:
Bilmekaniker
-
Erik Arnesen Helsfyr:
Bilmekaniker
-
Strømmen Bilverksted AS:
Bilmekaniker - Personbil
-
Møller Bil Fellesfunksjoner avd. Logistikk:
Takserer brukte biler
-
Volvo Car Stor-Oslo:
Mekaniker
-
Møller Bil Sandefjord:
Serviceleder / Kundemottaker
-
Autoringen AS:
Selger – Autoringen
-
Autoringen AS:
Auksjonsstøtte - Autoringen
-
AutoMester AS:
Kjedekonsulent
-
Team Verksted AS:
Mekaniker Kristiansand
-
Team Verksted AS:
Delelagersjef Team Verksted Ålesund
-
Werksta Norge:
Bilskadereparatør / Oppretter
-
Man Truck & Bus Norge AS:
Selger lastebil
-
Rettedal Bilkontroll AS:
EU-kontroll, produksjon og lager, kombinert stilling
-
Auto-Benz AS:
Bilmekaniker
-
Moss To-Takt AS:
Bilmekaniker / tekniker
-
Møller Bil Skadesenter Asker og Bærum:
Bilmekaniker/tekniker
-
Autoringen Ski AS:
Plassjef – Autoringen Ski
-
Toyota Bilia AS:
Regionsjef Servicemarked
-
Bil i Nord:
Volvo-mekaniker
-
Bilforlaget AS:
Vaktsjef/journalist
-
Jæger Automobil AS:
Bilskadetakserer
Elektrisk Iveco Daily
På en stor miljøutstilling i Rimini lanserte Iveco sin nyeste elektriske varebil.

Den nye Daily ble valgt til Van of the Year for 2015. Nesten underlig at den ikke møtte opp i eldrift-utgave med en gang, for helt siden 1986 har Iveco levert sine lettere biler med plugg.
Men tidligere har bilene vært bygget om utenfor huset, Micro Vett (som fremdeles gjør Fiat 500og Panda elektriske) har modifisert dem, selv om de ble solgt som, og av, Iveco.
100 prosent Iveco
Det er ikke sagt et ord om at den nye modellen, lansert i forrige uke, ikke er 100 prosent hjemmelaget. Tvert om er det en rekke detaljer som tyder på at nå snakker vi et 100 prosent Iveco-produkt.
Det burde blant mye annet også ha noe å si for prisen, som imidlertid ikke er klar ennå. Men det er klart at el-pakken kan leveres på alle New Daily, kasse og cab, opp til 5,6 tonn eller 19,6 kubikk.
Hva som er klart er at produsenten snakker om 280 kilometer rekkevidde per lading, etter dagens kjøresyklus, og at den har en nyutviklet batteripakke der batterienes levetid er økt med 20 prosent, samtidig som vekten er senket slik at nyttelasten øker med 100 kilo, sammenliknet med tidligere modeller.
Hurtigladere
Bilene kan kobles til hurtigladere som bare bruker to timer på å fullade. Det er innført mulighet for to kjøremodi, og det regenerative bremsesystemet er utformet slik at man enkelt kan velge den beste vurdert ut fra kjøre- og trafikkforholdene.
Bilen sørger også for at et akustisk varselsystem automatisk slår inn når du kjører med mellom én og 30 km/t.
Et elektronisk dashbord inkluderer også en 7 tommers pad der man blant annet finner et nytt sat-nav system, spesielt utviklet sammen med Tom Tom for disse bilene.
Kanskje snart på tide at moderne nullutslipps varebiler også får noen incentiver. Lettere parkeringsmuligheter, for eksempel.