-
RG Mobility AS:
Takstmann
-
Motor Forum AS Bergen:
Ettermarkedsleder
-
Motor Forum AS Telemark:
Regnskapsansvarlig
-
Werksta Bergen Åsane:
Verkstedleder
-
Bilia X:
Servicemarkedssjef, Xpeng Lørenskog
-
Toyota Asker og Bærum:
Handover / produktspesialist
-
Solaris Norge A/S:
Mekaniker til tungbil, buss søkes
-
Flex1One AS:
Driftsansvarlig
-
Team Verksted AS:
Mekaniker Steinkjer
-
RG Mobility AS:
Key account Manager
-
Hyundai Motor Norway:
Regional Sales Consultant
-
Bilservice AS:
Bilmekaniker
-
Møller Bil Skadesenter Alnabru:
Bilskadereparatør
-
Rettedal Bilkontroll AS:
EU-kontroll, produksjon og lager, kombinert stilling
-
Volvo Car Stor-Oslo:
Salgssjef Volvo Car Ryen
-
Tide Verksted AS, Avdeling Voss:
Mekaniker tyngre- og lette kjøretøy
-
Team Verksted AS:
Delelager/kundemottak
-
Autoringen Oslo AS:
Takstmann
-
Motor Forum AS, Oslo:
Teamleder Verksted
-
Tide Verksted AS:
Mekaniker
-
Volvo Car Stor-Oslo:
Nybilselger
-
Andresen Karosseri AS:
Biloppretter
-
Bilhuset Viken AS:
Teknisk Leder
-
Bilco Hønefoss AS:
Mekaniker
-
Hyundai Motor Norway:
Service Enigneer
-
Auto-Benz AS:
Bilmekaniker
-
Tide Verksted AS:
Mekaniker
-
Erik Arnesen Helsfyr:
Bilmekaniker
-
Strømmen Bilverksted AS:
Bilmekaniker - Personbil
-
Hovfaret 17B:
Ledige kontorplasser
-
Bilforlaget AS:
Vaktsjef/journalist
Vi skal kjøre ny Renault
Hvis elbiler skal være med på å sikre luften i storbysentra er det underlig at ikke elektriske varebiler er mer utbredt. Nå skal vi til Paris for å kjøre en forbedret Kangoo ZE. Gi oss noen smarte spørsmål.

Bilen er spennende nok den. Nå har Kangooen fått et 33 kWh batteri der det gamle var på 22. Motoren er ny, men med samme ytelse som dagens 44 kW. Laderen på 7 kW AC er imidlertid mye raskere enn den gamle som var på 3,5 kW.
Rekkevidden nå kalles 270 km, men importøren er edruelig: «ca.120-200 km reell rekkevidde».
Varmepumpe er nytt, dieselvarmeren, med forhåndsprogrammering, finnes fremdeles. Og ryggesensor blir standard.
Men jeg har en følelse av at samlingen i morgen kommer til å dreie seg om mer. Jeg vil sikkert treffe folk som kan fortelle mye om forsøkene med trådløs, dynamisk lading som vi var innom her for ikke så lenge siden.
Og vi er (kanskje) lovet «en spennende ressurs som kan si noe om det grønne skiftet innen varebil i Norge».
Det burde med andre ord være nok å snakke om, men – som sagt – jeg trenger hjelp. Send meg de spørsmålene om Renaults elektriske, og om elektrisk varebildistribusjon generelt, som du ønsker svar på, så skal jeg se hva jeg får til.
Klikk på denne linken for å nå meg, så skal vi nok finne svar på det du lurer på.