-
Strømmen Bilverksted AS:
Bilmekaniker - Personbil
-
Møller Bil Fellesfunksjoner avd. Logistikk:
Takserer brukte biler
-
Volvo Car Stor-Oslo:
Mekaniker
-
Møller Bil Sandefjord:
Serviceleder / Kundemottaker
-
Møller Bil Outlet Alnabru:
Logistikkmedarbeider
-
Autoringen AS:
Selger – Autoringen
-
Autoringen AS:
Auksjonsstøtte - Autoringen
-
AutoMester AS:
Kjedekonsulent
-
Team Verksted AS:
Mekaniker Kristiansand
-
Team Verksted AS:
Delelagersjef Team Verksted Ålesund
-
DNB Bank ASA Norway Branch:
Sales Manager - Vestfold, Telemark/Buskerud
-
Werksta Norge:
Bilskadereparatør / Oppretter
-
Man Truck & Bus Norge AS:
Selger lastebil
-
Tide Verksted AS:
Mekaniker
-
Volvo Car Stor-Oslo:
Mekaniker
-
Rettedal Bilkontroll AS:
EU-kontroll, produksjon og lager, kombinert stilling
-
Auto-Benz AS:
Bilmekaniker
-
Moss To-Takt AS:
Bilmekaniker / tekniker
-
Autoco Bærum AS:
Tekniker / Bilmekaniker
-
Karosseriforum AS:
Daglig leder
-
Møller Bil Skadesenter Asker og Bærum:
Bilmekaniker/tekniker
-
Møller Bil Drotningsvik:
Bilmekaniker
-
Autoringen Ski AS:
Plassjef – Autoringen Ski
-
Toyota Bilia AS:
Regionsjef Servicemarked
-
Premium Cars Stor-Oslo AS:
Tekniker for Zeekr
-
Mobile Åsane AS:
Servicemarkedssjef
-
Premium Cars Stor-Oslo:
Lotus tekniker
-
Volvo Car Stor-Oslo:
Mekanikere / Personlig serviceteknikere
-
Volvo Car Stor-Oslo:
Tekniker
-
Volvo Car Stor-Oslo:
Produksjonsleder
-
Volvo Car Stor-Oslo:
Teamleder verksted
-
Autoringen Oslo AS:
Bilkonsulent
-
Bilia X:
Driftsleder, Xpeng Høvik
-
Møller Bil Ensjø:
Mekaniker/tekniker
-
Werksta Norge:
Bilskadereparatør
-
Werksta Norge:
Teknisk leder
-
Bilservice AS:
Bilmekaniker
-
Bil i Nord:
Volvo-mekaniker
-
Bilforlaget AS:
Vaktsjef/journalist
-
Jæger Automobil AS:
Bilskadetakserer
Nei til Volvo XC90 som varebil
Fredrikstad (BilNorge.no): Volvo XC90 godkjennes ikke som varebil med grønne skilter. Myndighetene godkjenner ikke ombyggingen av bilene.

Trafikkstasjonen i Fredrikstad har nektet å godkjenne Volvo XC90 etter råd fra den ekspertgruppen Vegdirektoratet har oppnevnt som faggruppe for ombygging av biler.
Men firma Autopartner i Gressvik anker avgjørelsen og hevder at myndighetene snakker med to tunger. Striden står om en bil blir mindre sikker om en innvendig takstiver erstattes med en i mindre dimensjon. Det er nemlig nødvendig om det skal bli plass til den norske statskassa.
Og saken er meget delikat. Volvo Norge har fått typegodkjent Renault Grand Scenic som varebil og nå bygges bilene om på spesialbedriften Lafinto ved Fredrikstad. Men i følge de som har studert det arbeidet som gjøres med Grand Scenic, er det nesten helt identisk med det som også gjøres med Volvo XC90. På begge bilene må en takavstiver skiftes ut med en som bygger mindre ned i bilen. Uten denne endringen blir det ikke plass til statskassa.
Renault Grand Scenic er typegodkjent som varebil av Volvo Norge. Men de som søker om å få godkjent Volvo XC90 som varebil er frie forhandlere som kjøper bilen i Sverige og bygger om en og en bil. De reagerer på at Volvo Norge ordner med at deres Renault blir godkjent – mens de setter alle kjepper i hjula for at andre skal få godkjent Volvo.
I rapporten fra ekspertgruppen myndighetene har oppnevnt for å vurdere ombygging av biler blir det henvist til at Volvo er skeptiske til endringene.