-
RSA BIL Fredrikstad:
Bilmekaniker/tekniker - RSA BIL Fredrikstad
-
Autoringen AS:
Key Account Manager
-
RSA BIL Drammen:
Bilmekaniker/tekniker - RSA BIL Drammen
-
Sulland Bil Drammen:
Daglig Leder
-
Mobile AS:
Forhandlerutvikler servicemarked
-
Mobile AS:
Ambulerende kundemottager
-
RN Norge:
Warranty Specialist
-
RSA Bil Trondheim:
Bilselger - RSA Bil Trondheim
-
RSA Bil:
Mekaniker/tekniker - RSA BIL Trondheim
-
Tide Verksted AS:
Mekaniker
-
RSA BIL Kristiansand:
Servicerådgiver - RSA BIL Kristiansand
-
Motor Forum AS, Oslo:
Mekaniker
-
Volvo Car Stor-Oslo, Ryen Bruktbil:
Selger
-
RøhneSelmer AS:
Nybilselger – Privat og Næring
-
Bertel O. Steen Tønsberg:
Mekaniker/Tekniker
-
Møller Bil Skadesenter Orkdal:
Biloppretter/Lakkerer
-
Viking Kontroll AS:
Leder drift og utvikling
-
Alt i Alt AS:
Bilmekaniker / Stedfortreder for Teknisk leder
-
Alt i Alt AS:
Teknisk Leder
-
Sekkingstad Bil AS:
Faglært bilmekaniker
-
RSA Bil Romerike:
Mekaniker/tekniker - RSA Bil Romerike
-
BilXtra Skøyen AS avd Asker:
Bilmekaniker
-
Subaru Norge AS:
Teknisk Trener & Teknisk Support
-
RøhneSelmer AS:
Nybilkoordinator
-
Frydenbø Bil Ålesund AS:
Bilmekaniker
-
RøhneSelmer AS:
Mekaniker
-
RøhneSelmer AS:
Servicerådgiver
-
Auto-Benz AS:
Bilmekaniker
-
RSA Bil Arendal:
Bilselger - RSA Bil Arendal
-
RSA Bil Oslo:
Mekaniker/tekniker - RSA Bil Oslo
-
Norwegian Mobility Group AS:
Leder for serviceskolen
-
Rettedal Bilkontroll AS:
EU-kontroll, produksjon og lager, kombinert stilling
-
RSA:
Forhandlerkonsulent - RSA Deler og Tilbehør
-
Toyota Haugesund AS:
Salgssjef
-
Tide Verksted AS:
Mekaniker
-
Tide Verksted AS:
Mekaniker
MAN med nytt Stavanger-anlegg
MAN Last og Buss AS åpnet for en tid tilbake et nytt anlegg på 2.150 kvm i Stavanger. Inkludert bygget er hele tomten på 10,5 mål. Anlegget domineres av sju verkstedløp på 30 meter hver.
To av løpene er satt av til henholdsvis periodisk kjøretøykontroll og -service, samt til karosseri- og påbyggings/sveiseseksjon. Bedriften har påbyggergodkjenning. Man har etablert et stort, selvbetjent vaskeanlegg under halvtak, der det også er anledning til å ta skap innvendig.
All ventilasjonsteknikk er plassert i eget rom på taket i stedet for å ta verdifull gulvplass inne i bygget. Tankene med ny smøreolje er i siderommet, ikke nede i bakken. I følge daglig lederPetter Bjelland fungerer systemet utmerket, og dessuten ser man jo med en gang om det oppstår lekkasje i noen av tankene!
Tradisjonelt er svingarmene med trau for oppsamling av spillolje fastmontert i verkstedgraven, noe som ofte resulterer i at bilen må flyttes før tømming. Den nye løsningen består av en fastmontert, langsgående kasse med skjørt, der svingarm og trau kan flyttes trinnløst og tilpasses bilen. Oljen renner ned i enden av kassen og pumpes automatisk ut i den nedgravde spilloljetanken.
MAN har etablert et eget sjåførrom med TV i tilknytning til resepsjonen. For de tyngre jobbene har man investert i en egen sjåførhybel med både seng og dusj å gå til. Brukerne får nøkkelkort til denne delen av bygningen og kan komme og gå som de vil.
MAN hadde kun tre nybygde anlegg i Europa i 2005, og dette er det ene. Hvilket er et godt tegn på at MAN satser på Norge.
Anleggfront:
Den nye fronten, her på Stavanger-bygget, kommer etter hvert flere steder her til lands.
Håkon Rege:
Ordfører i Sola kommne, Håkon Rege, sto for den offisielle åpningen av det nye anlegget.
Petter Bjelland:
Daglig leder og regionssjef Petter Bjelland ønsket de 110 gjestene velkommen.
Vaskeanlegg:
Det nye vaskeanlegget er åpent for alle - og brukes av alle.