-
Volvo Car Stor-Oslo:
Servicemarkedsleder
-
RøhneSelmer AS:
Nybilselger – Privat og Næring
-
Bertel O. Steen Tønsberg:
Mekaniker/Tekniker
-
Møller Bil Skadesenter Orkdal:
Biloppretter/Lakkerer
-
Viking Kontroll AS:
Leder drift og utvikling
-
RøhneSelmer AS:
Innkjøps og kvalitetsansvarlig
-
Bilia Insignia:
Teamleder Verksted, Insignia
-
Autoplan AS:
Salgssjef
-
Alt i Alt AS:
Bilmekaniker / Stedfortreder for Teknisk leder
-
Alt i Alt AS:
Teknisk Leder
-
Sekkingstad Bil AS:
Faglært bilmekaniker
-
RSA Bil Romerike:
Mekaniker/tekniker - RSA Bil Romerike
-
BilXtra Skøyen AS avd Asker:
Bilmekaniker
-
Subaru Norge AS:
Teknisk Trener & Teknisk Support
-
RøhneSelmer AS:
Nybilkoordinator
-
Frydenbø Bil Ålesund AS:
Bilmekaniker
-
Bilia Xpeng:
Servicesjef, Xpeng Drammen
-
RøhneSelmer AS:
Mekaniker
-
RøhneSelmer AS:
Servicerådgiver
-
Auto-Benz AS:
Bilmekaniker
-
RSA Bil Arendal:
Bilselger - RSA Bil Arendal
-
Bertel O. Steen AS:
Produkt- og ordrekoordinator
-
RSA Bil Oslo:
Mekaniker/tekniker - RSA Bil Oslo
-
Norwegian Mobility Group AS:
Leder for serviceskolen
-
RSA Bil Forus:
Bilmekaniker
-
Rettedal Bilkontroll AS:
EU-kontroll, produksjon og lager, kombinert stilling
-
RSA:
Forhandlerkonsulent - RSA Deler og Tilbehør
-
Toyota Haugesund AS:
Salgssjef
-
Bilbutikk1 as Avd Ås:
Kundemottaker / Delelagermedarbeider
-
Sulland Lier:
Mekaniker
-
Tide Verksted AS:
Mekaniker
-
Tide Verksted AS:
Mekaniker
-
Tide Verksted AS, Avdeling Voss:
Mekaniker tyngre- og lette kjøretøy
Nattkjøring for de høye
Høydekontrollene på E134 har avdekket et stort behov for å gjennomføre tiltak, både for å forbedre tryggheten i tunnelene og for å sikre fremkommelighet for næringstransportene. Statens vegvesen arbeider med tiltak både på kort og lang sikt for å bedre trafikksikkerheten og samtidig medvirke til at næringstransportene kan gå lovlig for seg.
- Vi arbeider med å få til en tidsavgrenset kjøring om natta for kjøretøy med høyde opptil 4,1 m. Dette sammen med nedsett fart og merking av lave partier inne i tunnelene, skilting og annen informasjon, sier Eva Solvi, stabsleder i Statens vegvesen Region vest.
- Vi håper på denne måten å styre de største kjøretøyene til tidspunkt da det er lite annen trafikk og legge til rette slik at transportene går lovlig for seg. Målet er å få til dette innen 2-3 uker. Dette er de tiltakene vi pr i dag ser som mulige å gjennomføre for å bedre forholdene for næringstransporten innenfor en slik kort tidsramme. Vi vil komme med flere detaljer når ordningen blir innført.
-I løpet av et år vil vi utbedre tunnelene til fri høyde 4,10 m slik at kjøretøy opptil denne høyden vil kunne kjøre lovlig hele døgnet, seier Solvi.
Statens vegvesen vil også prioritere å komme i gang med å utarbeide plangrunnlag for utbedring og ombygging av E134, slik at dette kommer med i neste revisjon av Nasjonal transportplan.