-
Bulder Verksted AS:
Mekaniker lette kjøretøy
-
ExhibitionPoint AS:
Avdelingsleder
-
Teknisk Bureau AS:
Bilmekaniker
-
AutoProff Norge AS:
Vurderingsspesialist
-
Toyota Asker og Bærum:
Salgskonsulent
-
Jensen & Scheele Bil:
Markedssjef
-
Toyota Insurance Services:
Leader- Strategic Projects
-
Møller Bil Kongsvinger:
Lærling
-
Bilia Norge AS:
Regiondirektør, Volvo
-
Team Verksted AS:
Mekaniker
-
Porsche Center Asker & Bærum:
Selger nye Porsche
-
Team Verksted AS:
Mekaniker
-
Saferec AS:
Mekaniker
-
Bærum Bilverksted AS:
Bilmekaniker/Teknisk leder/Kundemottaker
-
Bilia Norge AS:
Delesjef
-
MECA Service AS:
Avdelingsleder
-
MECA Service AS:
Kundemottaker
-
MECA Service AS:
Teknisk leder
-
MECA Service AS:
Mekaniker
-
Volvo Car Stor-Oslo:
Mekanikere og mekaniker-lærlinger
-
Bertel O. Steen Lastebil og Buss:
Mekaniker
-
Car-O-Liner Norge:
Field Service medarbeider
-
Harald A. Møller AS:
Forretningsutvikler Servicemarked
-
Knoks Bildeler AS:
Mekaniker
-
Stjørdal Auto AS:
Innkjøper
-
Kristiansund Karosseri AS:
Biloppretter
-
MyCar:
Innkjøper
VW ruster opp transportavdelingen
Volkswagen har lansert et nytt uttrykk med Golf VI. Nå følger flere modeller på rekke og rad.
Det startet med nye Golf, og siden har både Polo, Golf Plus og Golf stasjonsvogn fått den nye familieidentiteten til Volkswagen. Nå viser ferske spionbilder at de mest voluminøse modellene står for tur.
For andre gang siden lanseringen i 2003 står Touran, en av Norges mest solgte bilmodeller de siste årene, foran en facelift. Trolig skal denne modellen debutere på den internasjonale bilutstillingen i Frankfurt i september.
Mens den opprinnelige modellen hadde rektangulære hovedlys, fikk 2007-modellen runde lykter – i takt med andre VW-modeller som Passat og Eos. Nå ser det ut til at den igjen skal endres for å få en tilsvarende front som nye Golf.
I tillegg til den nye fronten er det sannsynlig med ny støtfanger bak og endringer i interiøret. Motormessig vil 1,9 TDI bli erstattet med en mindre tørst 1,6 TDI.
Multivan
Volkswagen Transporter har vært en traust arbeidshest gjennom fem generasjoner, både når det gjelder transport av varer og personer. Med kodenavn T5 betegnes modellen som ble lansert i 2003, også som Multivan eller Caravelle, avhengig av utstyrnivå.
Nå får også T5 en ansiktsløfting som styrker familiebåndene. De fleste velger å utstyre sin T5 med en av flere dieselmotorer, men den selges også med en 3,2-liters V6 bensinmotor på 235 hk. Mange velger å få VWs avdeling for skreddersøm i Hannover, til å utforme en helt spesiell bil som tilfredsstiller deres eksakte behov til komfort og luksus.