-
Volvo Car Stor-Oslo:
Deleselger og Lærling
-
Werksta Norge:
Senior Business Controller
-
Toyota Buskerud:
Salgskonsulent næring
-
Birger N. Haug Oslo:
Driftsleder Delelager
-
Bulder Verksted AS:
Mekaniker lette kjøretøy
-
ExhibitionPoint AS:
Avdelingsleder
-
Teknisk Bureau AS:
Bilmekaniker
-
AutoProff Norge AS:
Vurderingsspesialist
-
Toyota Asker og Bærum:
Salgskonsulent
-
Jensen & Scheele Bil:
Markedssjef
-
Toyota Insurance Services:
Leader- Strategic Projects
-
Møller Bil Kongsvinger:
Lærling
-
Bilia Norge AS:
Regiondirektør, Volvo
-
Porsche Center Asker & Bærum:
Selger nye Porsche
-
Team Verksted AS:
Mekaniker
-
Saferec AS:
Mekaniker
-
Bærum Bilverksted AS:
Bilmekaniker/Teknisk leder/Kundemottaker
-
MECA Service AS:
Avdelingsleder
-
MECA Service AS:
Kundemottaker
-
MECA Service AS:
Teknisk leder
-
MECA Service AS:
Mekaniker
-
Volvo Car Stor-Oslo:
Mekanikere og mekaniker-lærlinger
-
Bertel O. Steen Lastebil og Buss:
Mekaniker
-
Car-O-Liner Norge:
Field Service medarbeider
-
MyCar:
Innkjøper
Nytt fra Herning
YrkesBil har vært noen runder i de 15 hallene på Transport 2007 i Herning og sender her ut noen nyheter direkte fra messen.
En fransk revolusjon?
Hørt om Legra? Nei, det hadde ikke vi heller, men på standen til den danske importøren fant vi en semitrailer med reklame for et norsk firma på siden: Sunde Gjenvinning.
Lucas Bouyer fra Legras-fabrikkeni Epernay - byen midt i champagne-distriktet- fortalte at de kom i kontakt med Sunde for fem år siden på en messe, og solgte snart den første. Siden har Sunde kjøpt flere. Andre hørte om dem, og nå er 9 Legras-semier med walking floor underveis til Norge.
Kommer franskmennene for fullt nå?
Det går så det griner
Lastebil- og tilhengerindustrien går på høytrykk. Det er mangel på alt, og ingen kan lenger levere reservehjul til tilhengere. Hos SAF fortalte de at de nå opererer med en leveringstid på fra 35 uker til ett år på aksler avhengig av type. It´s crazy, sa mannen fra SAF.
Til Europa i 2009?
Mitsubishi Fuso Canter Hybrid ble lansert for et halvt års tid siden på det japanske markedet, og angivelig selger de rundt 1000 i måneden i Japan. Det ryktes at den skal lanseres i Europa i 2009.
Jørgensen handler
FFB eller feldbinder.com, viste frem en silotank-semi med JØRGENSEN i svære, grønne bokstaver på siden. Egenvekt 4700 kg påsto de hos FFB. Det må da være lett?