-
RG Mobility AS:
Takstmann
-
Motor Forum AS Bergen:
Ettermarkedsleder
-
Motor Forum AS Telemark:
Regnskapsansvarlig
-
Werksta Bergen Åsane:
Verkstedleder
-
Bilia X:
Servicemarkedssjef, Xpeng Lørenskog
-
Toyota Asker og Bærum:
Handover / produktspesialist
-
Solaris Norge A/S:
Mekaniker til tungbil, buss søkes
-
Flex1One AS:
Driftsansvarlig
-
Team Verksted AS:
Mekaniker Steinkjer
-
RG Mobility AS:
Key account Manager
-
Hyundai Motor Norway:
Regional Sales Consultant
-
Bilservice AS:
Bilmekaniker
-
Møller Bil Skadesenter Alnabru:
Bilskadereparatør
-
Rettedal Bilkontroll AS:
EU-kontroll, produksjon og lager, kombinert stilling
-
Volvo Car Stor-Oslo:
Salgssjef Volvo Car Ryen
-
Tide Verksted AS, Avdeling Voss:
Mekaniker tyngre- og lette kjøretøy
-
Team Verksted AS:
Delelager/kundemottak
-
Autoringen Oslo AS:
Takstmann
-
Motor Forum AS, Oslo:
Teamleder Verksted
-
Tide Verksted AS:
Mekaniker
-
Volvo Car Stor-Oslo:
Nybilselger
-
Andresen Karosseri AS:
Biloppretter
-
Bilhuset Viken AS:
Teknisk Leder
-
Bilco Hønefoss AS:
Mekaniker
-
Hyundai Motor Norway:
Service Enigneer
-
Auto-Benz AS:
Bilmekaniker
-
Tide Verksted AS:
Mekaniker
-
Erik Arnesen Helsfyr:
Bilmekaniker
-
Hovfaret 17B:
Ledige kontorplasser
-
Bilforlaget AS:
Vaktsjef/journalist
Overgangsordning for pigging av dekk til tyngre kjøretøy
Vegdirektoratet gir har i et brev til NBF gitt en tidsubestemt overgangsordning for dekk produsert før oktober 2008.

Tidligere tillot man at dekk uten spesiell merking ble pigget til bruk på både motorsykkel, og til frittløpende hjul (ikke hjul på drivaksel) på kjøretøy over 3 500 kg, skriver NBF på sin hjemmeside.
Etter regelendringene, som trådte i kraft 1. november 2008, er det bare på motorsykkel at det tillates å pigge dekk uten spesiell merking.
Dekk til bruk på frittløpende hjul på kjøretøy over 3.500 kg, kan bare pigges dersom de er merket M+S, MS, M&S eller M-S.
NBF har påpekt at dersom endringen skal håndheves fra ikrafttredelsesdato, vil dette medføre store kostnader til nyinvesteringer for brukerne, og ha en uønsket miljømessig effekt som følge av at nye dekk må skrotes.
I et notat til Norges Bilbransjeforbund skriver Statens vegvesen følgende.
Vegdirektoratet gir med dette en tidsubestemt overgangsordning for pigging av dekk – uten den merking som fremgår av kjøretøyforskriften § 13-1 pkt. 1.4 - til frittløpende hjul på kjøretøy over 3500 kg. Vi presiserer at ordningen kun omfatter frittløpende hjul, og ikke hjul på drivaksel. Ordningen vil gjelde dekk med seneste produksjonsdato oktober 2008 (dato som står preget på dekkstammen). Dekkene må uansett være egnet for vinterkjøring, og ha en mønsterdybde på minimum 3 mm