-
Man Truck & Bus Norge AS:
Selger Varebil
-
Bilia Norge AS:
Biloppretter, Risløkka
-
Bilia Norge AS:
Billakkerer, Risløkka
-
Bilia Norge AS:
Biloppretter, Røyken
-
Vågsbygd bilverksted AS:
Biltekniker/mekaniker
-
Bilia Norge AS:
Mastertekniker, BMW Skøyen
-
Bilia Norge AS:
Servicemarkedssjef, Volvo Follo
-
Odda Bilsenter AS:
Teknisk leder
-
Odda Bilsenter AS:
Bilmekaniker
-
XPeng Motors Norway AS:
Area Manager
-
Statens vegvesen:
Utekontrollør Jessheim
-
Werksta Bergen:
Bilskadetakserer
-
Jæger Automobil AS:
Bilskadetakserer
-
Toyota Bilia AS:
Key Account Manager
-
Quipd AS:
Teknikere
-
byMEDHUS AS:
Detailer / bilklargjører
-
byMEDHUS AS:
Bilselger
-
Formula Automobile Norge AS:
Sales Executive & Brand Specialist
-
Werksta Kristiansand:
Billakkerer
-
Volvo Car Stor-Oslo:
Fleet Manager
-
Mekonomen Company Bilverksted AS:
Avdelingsleder
-
Man Truck & Bus Norge AS:
Selger TopUsed
-
Møller Bil Stavanger:
Takserer
-
RSA Import:
Salgs- og markeds-koordinator
-
Team Verksted AS:
Delelager/kundemottak
-
Man Truck & Bus Norge AS:
Selger nye lastebiler på Østlandet
-
Werksta Kristiansand:
Teamleder Karosseri
-
Bilservice AS:
Bilmekanikere
-
Mobile Kjeller AS:
Servicemarkedssjef
-
Man Truck & Bus Norge AS:
Key Account Manager Customer Service
-
Bilia Norge AS:
Innkjøpsansvarlig
-
Robert Bosch AS:
Teknisk Support
-
Bilforlaget AS:
Journalister/Reporter
Ny sjef hos Istrail
Lars Lindskog har rykket opp som daglig leder i lastebilpåbygg-bedriften Istrail Ulefoss AS.
KARRIERE: Lindskog var tidligere fabrikksjef ved bedriften i Ulefoss i Nome kommune i Telemark.
- Det blir en helt ny hverdag for meg, jeg får nå ansvaret både for den forretningsmessige og den produksjonstekniske driften i bedriften, sier Lindskog.
Lindskog signaliserer klart fokus på å opprettholde den sterke satsingen på produksjonskvalitet og skreddersøm. Istrail er i dag både ISO 9001- og 14 001-sertifisert.
Istrail har hatt en formidabel vekst de siste årene. Bedriften sysselsetter 28 personer i Norge. I tillegg har Istrail Polen rundt 160 medarbeidere.
- Kostnadsnivået er selvsagt en utfordring for oss som konkurrerer med bedrifter fra hele Europa, men vi har økt vår markedsandel også etter finanskrisen, sier Lindskog, som mener det fortsatt er mulig å drive produksjonsvirksomhet i Norge.