-
Werksta Bergen Fana:
Bilskadereparatør
-
Werksta Bergen Fana:
Billakkerer
-
Bærum Bilverksted AS:
Bilmekaniker/Teknisk leder/Kundemottaker
-
Werksta Kristiansand:
Teamleder
-
Werksta Kristiansand:
Billakkerer
-
Werksta Kristiansand:
Bilskadereparatør
-
Bilia X:
Plassjef, XPENG Lørenskog
-
Toyota Sarpsborg og Halden:
Salgskonsulent
-
Hedin Performance Cars:
Servicemarkedsleder
-
Hedin Performance Cars:
Servicerådgiver
-
Hedin Performance Cars:
Delelagerekspeditør
-
Møller Bil Ensjø - Møller Bil Etterstad:
Bilmekanikere og fagteknikere
-
Bertel O. Steen Tønsberg:
Hjulutrustningsarbeider/ mekaniker
-
Møller Bil Gjøvik:
Fagtekniker
-
Møller Bil Gjøvik:
Bilmekaniker
-
Bertel O. Steen Tønsberg:
Bilglassmontør
-
Møller Bil AS:
Bruktbilselger
-
Namdal Bilskade AS:
Bilskadereparatør
-
NAF Senter Bergen:
Bilmekaniker
-
Møller Bil Trondheim:
Nyttekjøretøyselger
-
RSA BIL Trondheim:
Selger nybil BYD
-
Bauda AS:
Daglig leder
-
Toyota Østfold AS:
Salgskonsulent
-
Team Verksted AS:
Varebilmekaniker og lastebilmekaniker
-
Tyretrust Norge AS:
Key Account Manager -Salgsansvarlig
-
Bilia Norge:
Bruktbilsjef, Hamar
-
Carstore:
Junior innkjøper
-
Erik Arnesen Helsfyr:
Selger Mercedes-Benz nyttekjøretøy
-
Harald A. Møller AS:
Teknisk instruktør
-
Lexus Fredrikstad:
Salgskonsulent
-
MAN Truck & Bus:
Salgskonsulent Trucks
-
MAN Truck & Bus:
Key Account Manager
-
Motortechnik:
Kundemottaker og Bilmekaniker
-
Team Verksted AS:
Mekaniker
-
Team Verksted AS:
Kundemottaker
-
Porsche Center Oslo:
Selger nye Porsche
-
Bilforlaget AS:
Journalister/Reporter
Senket cab på strøm
Nå fortsetter Renault elektrifiseringen sin med en eldrevet søppelbil med lavt innsteg.
Sammen med den nederlandske karosseribyggeren Estepe har Renault presentert sitt foreløpig siste innslag i serien om nye elbiler.
Den tilhører familiens D-serie, men heter Wide, som er selvforklarende, og LEC, som står for Low Entry Cab.
Dette er med andre ord en bil for folk som skal ofte ut og inn av bilen. En lav innstegshøyde gjør livet enklere for slike. Og her er den lav: 200 mm. Samtidig er trinnet gjort ekstra skli-sikkert, for denne bilen er åpenbart beregnet på innsats der det garantert kan forekomme rufsete underlag.
I tillegg til det lave innsteget skal en 90-graders døråpning også være med på å gi arbeidsplassen enda høyere kvalitet.
Hvis den gode utsikten forover og de lave siderutene ikke er nok, kan den også leveres med ekstra ruter i bakveggen.
Førerhuset gir plass til fire personer, 1+3, forteller fabrikken i en pressemelding. Det kan også leveres et helt flatt gulv som gjør det enda enklere for mannskapet å finne plassen sin der inne.
Bilen finnes både som toakslet og som 6x2, med styrbar bakaksel.
I meldingen om den nye modellen står det ikke et ord om drivlinjen, men vi kan vel regne med at det er et standard D-Type Z.E. opplegg for 26-tonneren (27 i virkeligheten, med batterivekt-kompensasjon).
To elmotorer på totalt 260 kW (370 kW korttid) med 850 Nm dreiemoment. Totrinns kasse og maks moment på drivaksel: 28 kNm.
Batteri-alternativene rommer fra 200 til 265 kWt, og rekkevidde, slik man bruker bilen, inntil 180 km.