-
Hyundai Motor Norway:
Regional Sales Consultant
-
Bilservice AS:
Bilmekaniker
-
Møller Bil Skadesenter Alnabru:
Bilskadereparatør
-
Rettedal Bilkontroll AS:
EU-kontroll, produksjon og lager, kombinert stilling
-
Volvo Car Stor-Oslo:
Salgssjef Volvo Car Ryen
-
Tide Verksted AS, Avdeling Voss:
Mekaniker tyngre- og lette kjøretøy
-
Team Verksted AS:
Delelager/kundemottak
-
Autoringen Oslo AS:
Takstmann
-
Motor Forum AS, Oslo:
Teamleder Verksted
-
Tide Verksted AS:
Mekaniker
-
Volvo Car Stor-Oslo:
Nybilselger
-
Andresen Karosseri AS:
Biloppretter
-
Bilhuset Viken AS:
Teknisk Leder
-
Bilco Hønefoss AS:
Mekaniker
-
Hyundai Motor Norway:
Service Enigneer
-
Team Verksted AS:
Mekaniker Gol
-
Auto-Benz AS:
Bilmekaniker
-
Gumpens Auto Grenland:
Daglig leder
-
Gumpens Auto Grenland:
Biloppretter
-
Berg Auto AS:
Team leder / Garanti behandler og Bilmekaniker med fagbrev
-
Tryg:
Salgssjef
-
Tønsberg Autoservice AS:
Bilmekaniker
-
Tide Verksted AS:
Mekaniker
-
Erik Arnesen Helsfyr:
Bilmekaniker
-
Strømmen Bilverksted AS:
Bilmekaniker - Personbil
-
Bilforlaget AS:
Vaktsjef/journalist

Kraftig vekst for Kina-lastebiler i Russland
Iveco er den siste av de vestlige lastebilprodusentene som trekker seg ut av Russland. De overlater sine 33 prosent i AMT til den lokale partneren sin.
Det var Iveco-sjefen med det meget fengende navnet (i dette tilfellet) Gerrit Marx som fortalte om avgjørelsen i forrige uke.
Det er ikke noen stor operasjon han avslutter – den startet i 1994 og i år var planen å produsere 6-700 biler.
Dermed åpnes det enda mer for kinesiske lastebiler som hadde 37,6 prosent av det tunge markedet i andre uke av juli. Da ble det solgt 582 nye kinesiske lastebiler, og den mest populære, Howo, endte på andreplassen etter Kamaz.
Howo kommer fra Sinotrucks en av verdens lastebilkjemper. Nå med MAN (Traton) i ryggen både på teknisk side og på eiersiden.
Halvparten av ti-på-topp bilene var kinesiske, med Shaanxi på tredje, FAW på femte, JAC var nummer åtte og Hongyan ni. De kinesiske vokser såpass raskt, med 7 prosent for hver måned, at det vil ikke vare lenge før de har tatt halvparten av totalmarkedet.
Lastebiler var ifølge Autostat det eneste segmentet som har økt så langt i juli. Personbiler sank med 19 prosent, varebiler med 18, mens lastebiler økte med 2 prosent.