-
Electric byMEDHUS AS:
Detailer / Bilklargjører
-
RSA BIL Fredrikstad:
Bilmekaniker/tekniker - RSA BIL Fredrikstad
-
Autoringen AS:
Key Account Manager
-
RSA BIL Drammen:
Bilmekaniker/tekniker - RSA BIL Drammen
-
Sulland Bil Drammen:
Daglig Leder
-
Mobile AS:
Forhandlerutvikler servicemarked
-
Mobile AS:
Ambulerende kundemottager
-
RN Norge:
Warranty Specialist
-
RSA Bil Trondheim:
Bilselger - RSA Bil Trondheim
-
RSA Bil:
Mekaniker/tekniker - RSA BIL Trondheim
-
Tide Verksted AS:
Mekaniker
-
RSA BIL Kristiansand:
Servicerådgiver - RSA BIL Kristiansand
-
Motor Forum AS, Oslo:
Mekaniker
-
Volvo Car Stor-Oslo, Ryen Bruktbil:
Selger
-
RøhneSelmer AS:
Nybilselger – Privat og Næring
-
Bertel O. Steen Tønsberg:
Mekaniker/Tekniker
-
Møller Bil Skadesenter Orkdal:
Biloppretter/Lakkerer
-
Viking Kontroll AS:
Leder drift og utvikling
-
Alt i Alt AS:
Bilmekaniker / Stedfortreder for Teknisk leder
-
Alt i Alt AS:
Teknisk Leder
-
Sekkingstad Bil AS:
Faglært bilmekaniker
-
RSA Bil Romerike:
Mekaniker/tekniker - RSA Bil Romerike
-
BilXtra Skøyen AS avd Asker:
Bilmekaniker
-
Subaru Norge AS:
Teknisk Trener & Teknisk Support
-
RøhneSelmer AS:
Nybilkoordinator
-
Frydenbø Bil Ålesund AS:
Bilmekaniker
-
RøhneSelmer AS:
Mekaniker
-
RøhneSelmer AS:
Servicerådgiver
-
Auto-Benz AS:
Bilmekaniker
-
RSA Bil Arendal:
Bilselger - RSA Bil Arendal
-
RSA Bil Oslo:
Mekaniker/tekniker - RSA Bil Oslo
-
Norwegian Mobility Group AS:
Leder for serviceskolen
-
Rettedal Bilkontroll AS:
EU-kontroll, produksjon og lager, kombinert stilling
-
RSA:
Forhandlerkonsulent - RSA Deler og Tilbehør
-
Tide Verksted AS:
Mekaniker
-
Tide Verksted AS:
Mekaniker
Lanserer «superlett» slephenger for rullecontainere
Nyutviklet av norsk aktør, med tanke på de nye reglene rundt høyere totalvekter.
Det er Spartveit AS, et relativt ungt selskap - med et navn med lang fartstid i bransjen, som står bak denne hengernyheten.
Hengeren, en Spartveit KSL-3 er nyutviklet fra bunn av, med fokus på miljø, lavere drivstofforbruk og bedre inntjening for bileier samt de nye reglene rundt høyere totalvekter.
Spartveit lover et «helt nytt kroktippslep med unikt lav egenvekt og høy nyttelast for transport av krok/rullecontainere».
Håndterer ulike akselavstander
I pressemeldingen presiseres det at siste nye høykvalitets konstruksjonsstål for optimalisering av egenvekt og kjøre/tippstabilitet er benyttet.
Hengeren er utrustet med glider og tippstabilisator.
Det treakslede slepet veier fra beskjedne 4.850 kilo med tipp.
Spartveit mener hengeren med sin brede sporvidde og plassering av tipprammelås setter ny standard i tippstabilitet og kjørekomfort.
Låsing av forstilling ved rangering, stabilisator og brett til lastsikring inngår som noe av standardutstyret.
Det nyutviklede draget for 50 og 60 tonn har få bevegelige deler og leveres med 4 posisjoner for å kunne håndtere forskjellige akselavstander på dagens krokbiler. Draget er også konstruert for å ha alle slanger/kabler innvendig for optimal beskyttelse og enkel bruk, får vi vite.
Allerede på veien
Standard henger leveres 100 prosent metallisert og lakkert i kundens fargevalg, noe som skal gi god korrosjonsbeskyttelse.
Prototypen har over en lengre periode vært i testkjøring rundt i Norge hos forskjellige transportører og over 20 hengere er forhåndsbestilt.
De første hengerne er allerede i transport på norske landeveier.