-
Strømmen Bilverksted AS:
Bilmekaniker - Personbil
-
Møller Bil Fellesfunksjoner avd. Logistikk:
Takserer brukte biler
-
Volvo Car Stor-Oslo:
Mekaniker
-
Møller Bil Sandefjord:
Serviceleder / Kundemottaker
-
Møller Bil Outlet Alnabru:
Logistikkmedarbeider
-
Autoringen AS:
Selger – Autoringen
-
Autoringen AS:
Auksjonsstøtte - Autoringen
-
AutoMester AS:
Kjedekonsulent
-
Team Verksted AS:
Mekaniker Kristiansand
-
Team Verksted AS:
Delelagersjef Team Verksted Ålesund
-
DNB Bank ASA Norway Branch:
Sales Manager - Vestfold, Telemark/Buskerud
-
Werksta Norge:
Bilskadereparatør / Oppretter
-
Man Truck & Bus Norge AS:
Selger lastebil
-
Tide Verksted AS:
Mekaniker
-
Volvo Car Stor-Oslo:
Mekaniker
-
Rettedal Bilkontroll AS:
EU-kontroll, produksjon og lager, kombinert stilling
-
Auto-Benz AS:
Bilmekaniker
-
Moss To-Takt AS:
Bilmekaniker / tekniker
-
Autoco Bærum AS:
Tekniker / Bilmekaniker
-
Karosseriforum AS:
Daglig leder
-
Møller Bil Skadesenter Asker og Bærum:
Bilmekaniker/tekniker
-
Møller Bil Drotningsvik:
Bilmekaniker
-
Autoringen Ski AS:
Plassjef – Autoringen Ski
-
Toyota Bilia AS:
Regionsjef Servicemarked
-
Premium Cars Stor-Oslo AS:
Tekniker for Zeekr
-
Mobile Åsane AS:
Servicemarkedssjef
-
Premium Cars Stor-Oslo:
Lotus tekniker
-
Volvo Car Stor-Oslo:
Mekanikere / Personlig serviceteknikere
-
Volvo Car Stor-Oslo:
Tekniker
-
Volvo Car Stor-Oslo:
Produksjonsleder
-
Volvo Car Stor-Oslo:
Teamleder verksted
-
Autoringen Oslo AS:
Bilkonsulent
-
Bilia X:
Driftsleder, Xpeng Høvik
-
Møller Bil Ensjø:
Mekaniker/tekniker
-
Werksta Norge:
Bilskadereparatør
-
Werksta Norge:
Teknisk leder
-
Bilservice AS:
Bilmekaniker
-
Bil i Nord:
Volvo-mekaniker
-
Bilforlaget AS:
Vaktsjef/journalist
-
Jæger Automobil AS:
Bilskadetakserer
Lanserer «superlett» slephenger for rullecontainere
Nyutviklet av norsk aktør, med tanke på de nye reglene rundt høyere totalvekter.
Det er Spartveit AS, et relativt ungt selskap - med et navn med lang fartstid i bransjen, som står bak denne hengernyheten.
Hengeren, en Spartveit KSL-3 er nyutviklet fra bunn av, med fokus på miljø, lavere drivstofforbruk og bedre inntjening for bileier samt de nye reglene rundt høyere totalvekter.
Spartveit lover et «helt nytt kroktippslep med unikt lav egenvekt og høy nyttelast for transport av krok/rullecontainere».
Håndterer ulike akselavstander
I pressemeldingen presiseres det at siste nye høykvalitets konstruksjonsstål for optimalisering av egenvekt og kjøre/tippstabilitet er benyttet.
Hengeren er utrustet med glider og tippstabilisator.
Det treakslede slepet veier fra beskjedne 4.850 kilo med tipp.
Spartveit mener hengeren med sin brede sporvidde og plassering av tipprammelås setter ny standard i tippstabilitet og kjørekomfort.
Låsing av forstilling ved rangering, stabilisator og brett til lastsikring inngår som noe av standardutstyret.
Det nyutviklede draget for 50 og 60 tonn har få bevegelige deler og leveres med 4 posisjoner for å kunne håndtere forskjellige akselavstander på dagens krokbiler. Draget er også konstruert for å ha alle slanger/kabler innvendig for optimal beskyttelse og enkel bruk, får vi vite.
Allerede på veien
Standard henger leveres 100 prosent metallisert og lakkert i kundens fargevalg, noe som skal gi god korrosjonsbeskyttelse.
Prototypen har over en lengre periode vært i testkjøring rundt i Norge hos forskjellige transportører og over 20 hengere er forhåndsbestilt.
De første hengerne er allerede i transport på norske landeveier.