-
Team Verksted AS:
Mekaniker Otta
-
AutoriaGruppen:
Salgssjef bruktbil
-
Frydenbø Bil Ålesund AS:
Bilmekaniker
-
Alfie Bilskade AS:
Biloppretter
-
BilXtra Skøyen AS avd Asker:
Bilmekaniker
-
S. Rødsten Bilforretning AS:
Bilmekaniker
-
Team Verksted AS:
Mekaniker Orkanger
-
Bilia Insignia:
Salgsdirektør, Bilia Insignia
-
Bertel O. Steen Lastebil og Buss, Lørenskog:
Mekaniker
-
Team Verksted AS:
Mekaniker Lærdal
-
Team Verksted AS:
Kundemottaker
-
Team Verksted AS:
Industrimekaniker
-
Birger N. Haug AS:
Teknisk Leder
-
Bilbutikk1 as Avd Ås:
Kundemottaker / Delelagermedarbeider
-
Albjerk Bil Lier AS:
Mekaniker
-
Gumpens Auto Grenland AS:
Daglig leder
-
Tide Verksted AS:
Mekaniker
-
Tide Verksted AS:
Mekaniker
-
Tide Verksted AS, Avdeling Voss:
Mekaniker tyngre- og lette kjøretøy
-
Auto-Benz AS:
Bilmekaniker
-
Rettedal Bilkontroll AS:
EU-kontroll, produksjon og lager, kombinert stilling
Spesialløsning for renovasjonskjøring
På den meget omfangsrike lastebilstanden til MAN under IAA-utstillingen, var den største nyheten MAN TGA Low Entry, et spesialchassis for renovasjonsbiler. Det spesielle førerhuset er laget i samarbeid med brittiske Dennis Eagle.

–Førerhuset er bygget foran motoren og kunne dermed bygges ned mot bakken. Gulvet er flatt tvers igjennom, for lettere gjennomgang. Her er to passasjerseter og en luftoperert dør som på en buss på høyre side, igjen for å lette inn- og utstigning, kan Arne Tvenge i MAN Last og Buss AS opplyse til YrkesBil.
Passasjen mellom sitteputer og dashbord er 40 cm. Passasjersetet nærmest døra kan vippes opp, slik at man lettere kan ta seg inn og ut, eller rett og slett stå på denne plassen.
Les hele saken i YrkesBil nr. 12