-
Tellnes Autosenter AS:
Tungbil- og lettbil Mekanikere
-
Auto-Benz AS:
Bilmekaniker
-
Xpeng Motors (Norway) AS:
Regional Ettermarkedsleder
-
Rettedal Bilkontroll AS:
EU-kontroll, produksjon og lager, kombinert stilling
-
Alfie Bilskade AS:
Biloppretter
-
Bilia Drammen:
Bilmekaniker, Volvo/ Xpeng Drammen
-
Bilia Norge:
Bilmekaniker, BMW Skøyen
-
Tryg:
Salgssjef Bilkanalen Enter og Tryg Forsikring
-
Werksta Bergen Åsane:
Verkstedleder
-
Strømmen Bilverksted AS:
Bilmekaniker - Personbil
-
DNB Bank ASA:
Bruktbilselger
-
Andresen Karosseri AS:
Biloppretter
-
Bilhuset Viken AS:
Teknisk Leder
-
Brennes Auto Moss AS:
Bilmekaniker
-
DNB Bank ASA:
Sales Manager
-
RG Mobility AS:
Takstmann
-
RG Mobility AS:
Key account Manager
-
Bilservice AS:
Bilmekaniker
-
Hovfaret 17B:
Ledige kontorplasser
Spesialløsning for renovasjonskjøring
På den meget omfangsrike lastebilstanden til MAN under IAA-utstillingen, var den største nyheten MAN TGA Low Entry, et spesialchassis for renovasjonsbiler. Det spesielle førerhuset er laget i samarbeid med brittiske Dennis Eagle.

–Førerhuset er bygget foran motoren og kunne dermed bygges ned mot bakken. Gulvet er flatt tvers igjennom, for lettere gjennomgang. Her er to passasjerseter og en luftoperert dør som på en buss på høyre side, igjen for å lette inn- og utstigning, kan Arne Tvenge i MAN Last og Buss AS opplyse til YrkesBil.
Passasjen mellom sitteputer og dashbord er 40 cm. Passasjersetet nærmest døra kan vippes opp, slik at man lettere kan ta seg inn og ut, eller rett og slett stå på denne plassen.
Les hele saken i YrkesBil nr. 12