-
RG Mobility AS:
Takstmann
-
Motor Forum AS Bergen:
Ettermarkedsleder
-
Motor Forum AS Telemark:
Regnskapsansvarlig
-
Werksta Bergen Åsane:
Verkstedleder
-
Bilia X:
Servicemarkedssjef, Xpeng Lørenskog
-
Toyota Asker og Bærum:
Handover / produktspesialist
-
Solaris Norge A/S:
Mekaniker til tungbil, buss søkes
-
Flex1One AS:
Driftsansvarlig
-
Team Verksted AS:
Mekaniker Steinkjer
-
RG Mobility AS:
Key account Manager
-
Hyundai Motor Norway:
Regional Sales Consultant
-
Bilservice AS:
Bilmekaniker
-
Møller Bil Skadesenter Alnabru:
Bilskadereparatør
-
Rettedal Bilkontroll AS:
EU-kontroll, produksjon og lager, kombinert stilling
-
Volvo Car Stor-Oslo:
Salgssjef Volvo Car Ryen
-
Tide Verksted AS, Avdeling Voss:
Mekaniker tyngre- og lette kjøretøy
-
Team Verksted AS:
Delelager/kundemottak
-
Autoringen Oslo AS:
Takstmann
-
Motor Forum AS, Oslo:
Teamleder Verksted
-
Tide Verksted AS:
Mekaniker
-
Volvo Car Stor-Oslo:
Nybilselger
-
Andresen Karosseri AS:
Biloppretter
-
Bilhuset Viken AS:
Teknisk Leder
-
Bilco Hønefoss AS:
Mekaniker
-
Hyundai Motor Norway:
Service Enigneer
-
Auto-Benz AS:
Bilmekaniker
-
Tide Verksted AS:
Mekaniker
-
Erik Arnesen Helsfyr:
Bilmekaniker
-
Strømmen Bilverksted AS:
Bilmekaniker - Personbil
-
Hovfaret 17B:
Ledige kontorplasser
-
Bilforlaget AS:
Vaktsjef/journalist
Følger Volkswagen i hybridsporet?
Ikke før hadde vi skrevet at Ford er «alene» om å satse på hybridløsning i varebil, før disse spionbildene av neste generasjon Volkswagen Transporter dukker opp.

Som YrkesBil.no skrev på forsommeren begynner det nå å dukke opp spionbilder og noen små drypp av ubekreftede informasjoner om Volkswagen T7 – neste generasjon Transporter.
Og nå har det dukket opp noen til, som skal vise en T7 delvis forkledd som en T6.
Ifølge våre kilder skal T6 – som ble lansert i 2015 – byttes ut med en ny modell i 2020. Og det er jo ikke lenge til.
Mens T6 i bunn og grunn er bygget videre på T5-plattformen (80 prosent av T6 var i sin tid ny, så det var likevel ikke mye T5 igjen), skal T7 bli en komplett ny bil tvers gjennom.
Etter det vi forstår skal den nye modellen bygges over den fleksible MQB-arkitekturen som etter hvert er å finne under svært mange av konsernets modeller.
T7 vil også bli tilgjengelig i et utall varianter.
Vi snakker varebil, personbil, pickup og «bobil», med ulike akselavstander, front- og firehjulsdrift, en drøss karosserivarianter og med flere motoralternativer – trolig både bensin og diesel.
Samtidig er det utenkelig at modellen ikke skal tilbys med noen former for elektrifiserte drivlinjer, med ulike batteripakker og kjørelengder.
Bildene vi nå kan bringe antyder altså at en av variantene vil bli en GTE Hybrid-variant. GTE er betegnelsen på hybridversjoner av blant annet personbilene Golf og Passat.
Dermed blir kanskje ikke Ford så alene om den type drivlinje i varebil likevel.
Kanskje får vi noen flere hint på nyttekjøretøymessen IAA i Hannover i september?