-
Brennes Auto Moss AS:
Bilmekaniker
-
DNB Bank ASA:
Sales Manager
-
Auto-Benz AS:
Bilmekaniker
-
RG Mobility AS:
Takstmann
-
Motor Forum AS Bergen:
Ettermarkedsleder
-
Motor Forum AS Telemark:
Regnskapsansvarlig
-
Werksta Bergen Åsane:
Verkstedleder
-
Bilia X:
Servicemarkedssjef, Xpeng Lørenskog
-
Toyota Asker og Bærum:
Handover / produktspesialist
-
Solaris Norge A/S:
Mekaniker til tungbil, buss søkes
-
Flex1One AS:
Driftsansvarlig
-
Team Verksted AS:
Mekaniker Steinkjer
-
RG Mobility AS:
Key account Manager
-
Hyundai Motor Norway:
Regional Sales Consultant
-
Bilservice AS:
Bilmekaniker
-
Møller Bil Skadesenter Alnabru:
Bilskadereparatør
-
Rettedal Bilkontroll AS:
EU-kontroll, produksjon og lager, kombinert stilling
-
Volvo Car Stor-Oslo:
Salgssjef Volvo Car Ryen
-
Tide Verksted AS, Avdeling Voss:
Mekaniker tyngre- og lette kjøretøy
-
Autoringen Oslo AS:
Takstmann
-
Tide Verksted AS:
Mekaniker
-
Andresen Karosseri AS:
Biloppretter
-
Bilhuset Viken AS:
Teknisk Leder
-
Bilco Hønefoss AS:
Mekaniker
-
Tide Verksted AS:
Mekaniker
-
Erik Arnesen Helsfyr:
Bilmekaniker
-
Hovfaret 17B:
Ledige kontorplasser
-
Bilforlaget AS:
Vaktsjef/journalist
Syklister varsler lastebilister
Arrangørene av Norges høyest rangerte sykkelritt, Glava Tour, ber om forståelse for noe redusert framkommelighet i Vestfold i morgen. Og forskjellige deler av indre Østlandet noen dager fremover. Se trasekartene.

Etapperittet Glava Tour kjøres med 19 sykkellag av internasjonalt kaliber – og er det nærmeste vi kommer Tour de France i Norge i år.
Det gjør selvsagt også litt med trafikkavviklingen i områdene dette går, selv om det langt fra er de tyngste yrkesbildagene i året.
Rittet starter 16. mai i Vestfold, tar med seg store deler av Indre Østlandet opp til Lillehammer før det avsluttes i Hønefoss 20. mai.
Her er sykkelsjefens Birger Hungerholdts kortversjon i egen ord – og er du i tvil kan du se kartene i bildekarusellen. Eller klikke deg inn på www.glavatour.no for helt detaljerte beskrivelse.
Hungeholdt: Det er satt opp infotavler på mange strategiske steder, men vi fanger selvfølgelig ikke opp alle. De fleste etapper har mange omkjøringsveier, bare man vet det på forhånd.
16. mai: Første etappe går på kryss og tvers av Vestfold og byr neppe på mange utfordringer – men er selvfølgelig til irritasjon for de som blir heftet. Sett med våre øyne så er det RV 40 gjennom Lågendalen som kan skape mest køer.
17. mai: Antagelig ikke noe i det hele tatt?
18. mai: Inneklemt fridag for mange. Tredje etappe kjøres på lite trafikkerte veier inntil vi kommer ut på RV2 mellom Sanner og Kongsvinger. Her vil det bli noe heft. Etter Kongsvinger kjører vi vesentlig på FV 210 retning Elverum, men er i korte perioder inne på RV20 som er mer trafikkert. Vi ankommer Elverum ca. kl. 18:00 fredag ettermiddag og da har vel den verste næringstransporten tatt helgen?
19. mai: Vi holder oss stort sett unna E6 på vår vei mellom Hamar og Lillehammer, men i Lillehammer-området vi det bli en del avsperringer fra kl. 14:00 til kl. 18:30.
E6 blir regulert noen få minutter +/- kl. 17:00, ellers ikke.
20. mai: Her kjører vi for det meste «lokale veier», men er ute på RV4 fra sør Einafjorden- Lygna – Jaren ca kl. 13:00 – kl. 13:30. Her vil trafikken bli stoppet en kort periode og det vil danne seg noe køer i begge retninger.
Takk for hjelp og hensynsfull kjøring!