-
Bilhuset Viken AS:
Teknisk Leder
-
Harald A. Møller AS:
Prisanalytiker
-
Bilco Hønefoss AS:
Mekaniker
-
Hyundai Motor Norway:
Service Enigneer
-
DNB:
Rådgiver/Fagansvarlig - Autolease Norge Teknisk avdeling
-
Team Verksted AS:
Mekaniker Gol
-
DRIVE Mobility AS:
KAM / Salgansvarlig
-
Storebrand:
Biltekniske konsulenter/takstmann
-
Werksta:
Verkstedleder
-
Møller Bil Orkdal:
Bruktbilsjef
-
Auto-Benz AS:
Bilmekaniker
-
Gumpens Auto Grenland:
Daglig leder
-
Gumpens Auto Grenland:
Biloppretter
-
Team Verksted AS:
Karosseriavdelingen
-
Team Verksted AS:
Industrimekaniker
-
Berg Auto AS:
Team leder / Garanti behandler og Bilmekaniker med fagbrev
-
Tryg:
Salgssjef
-
Motor Forum AS, Larvik:
Daglig leder
-
Tønsberg Autoservice AS:
Bilmekaniker
-
Tide Verksted AS:
Mekaniker
-
Tide Verksted AS, Avdeling Voss:
Mekaniker tyngre- og lette kjøretøy
-
Tide Verksted AS:
Mekaniker
-
Bilservice AS:
Bilmekaniker
-
Erik Arnesen Helsfyr:
Bilmekaniker
-
Strømmen Bilverksted AS:
Bilmekaniker - Personbil
-
Autoringen AS:
Selger – Autoringen
-
AutoMester AS:
Kjedekonsulent
-
Bilforlaget AS:
Vaktsjef/journalist
Glem jernbane, bruk veiene
Overføring av all person- og godstansport fra jernbane til vei gir stor CO2-reduksjon og lønner seg for både staten og transportbrukerne.

Det mener samferdselsstatistiker Idar Mo i et innlegg i TØI-bladet Samferdsel. Og Mo argumenterer grundig og klart mot norsk offentlig vanetenkning om jernbanen.
Hovedpoengene er at kostnadene og miljøregnskapet ved bruk av jernbane generelt er grovt undervurdert – og godt kamuflert.
”Godstransport skal ikkje subsidierast i Noreg, men alt tyder på at den vert det på jernbana i stor stil, gjennom fri køyreveg, medan brukarane av skip og lastebiler må betale for kostnader på veg og i terminaler”, skriver han blant annet.
LES ARTIKKELEN I SIN HELHET HER.
Les også:
Modulprøving fortsetter til 2016?
Norske lastebiler øker på utland
Hold øye med transportbarometeret