-
Møller Bil Åsane:
Nybilselger Skoda
-
Electric byMEDHUS AS:
Detailer / Bilklargjører
-
RSA BIL Fredrikstad:
Bilmekaniker/tekniker - RSA BIL Fredrikstad
-
Autoringen AS:
Key Account Manager
-
RSA BIL Drammen:
Bilmekaniker/tekniker - RSA BIL Drammen
-
Sulland Bil Drammen:
Daglig Leder
-
Mobile AS:
Forhandlerutvikler servicemarked
-
Mobile AS:
Ambulerende kundemottager
-
RN Norge:
Warranty Specialist
-
RSA Bil Trondheim:
Bilselger - RSA Bil Trondheim
-
RSA Bil:
Mekaniker/tekniker - RSA BIL Trondheim
-
Tide Verksted AS:
Mekaniker
-
RSA BIL Kristiansand:
Servicerådgiver - RSA BIL Kristiansand
-
Motor Forum AS, Oslo:
Mekaniker
-
Volvo Car Stor-Oslo, Ryen Bruktbil:
Selger
-
RøhneSelmer AS:
Nybilselger – Privat og Næring
-
Bertel O. Steen Tønsberg:
Mekaniker/Tekniker
-
Møller Bil Skadesenter Orkdal:
Biloppretter/Lakkerer
-
Viking Kontroll AS:
Leder drift og utvikling
-
Alt i Alt AS:
Bilmekaniker / Stedfortreder for Teknisk leder
-
Alt i Alt AS:
Teknisk Leder
-
Sekkingstad Bil AS:
Faglært bilmekaniker
-
RSA Bil Romerike:
Mekaniker/tekniker - RSA Bil Romerike
-
BilXtra Skøyen AS avd Asker:
Bilmekaniker
-
Subaru Norge AS:
Teknisk Trener & Teknisk Support
-
RøhneSelmer AS:
Nybilkoordinator
-
Frydenbø Bil Ålesund AS:
Bilmekaniker
-
RøhneSelmer AS:
Mekaniker
-
RøhneSelmer AS:
Servicerådgiver
-
Auto-Benz AS:
Bilmekaniker
-
Norwegian Mobility Group AS:
Leder for serviceskolen
-
Rettedal Bilkontroll AS:
EU-kontroll, produksjon og lager, kombinert stilling
-
RSA:
Forhandlerkonsulent - RSA Deler og Tilbehør
-
Tide Verksted AS:
Mekaniker
-
Tide Verksted AS:
Mekaniker
Dødsbillig webflåtestyring
Flåtestyring for så mye som 20 biler, inkludert ordrefunksjon og rapportering, koster nå under 5000 kroner året.
Nettbaserte reiseplanleggere er i seg selv gammelt nytt.
Selv når du inkluderer en stor bilflåte, ordrestyring og rapportering, er det for så vidt kjent materie.
Prisen derimot, på under 5000 kroner året, gjør det verdt å sperre opp øynene. Det mener i hvert fall Ole Jakob Nilsen i InfoMap Norge as.
- Forskjellen fra gratis systemene på nettet er store. For det første kan man planlegge med og optimalisere alle kjøretøy og ruter på en gang, i en operasjon, påpeker han.
I tillegg kan man altså importer alle ordrer, og systemet legger de ut på kartet via for eksempel gateadresse, postnr og stedsnavn. Og fra dette får man ut detaljerte rapporter etter behov
- Men den største forskjellen fra PC/serverbaserte ruteplanleggersystemer er prisen. Det vi nå kan tilby fra under 5000 kroner i året abonnement, tilsvarer tradisjonelle systemer til opptil 40.000 kroner.
Og da slipper man dessuten installasjon på eget utstyr, man slipper interne IT-kostnader til utstyr- og assistanse. Vi drifter kort sagt hele løsningen, inklusive backup.
Det høres nesten for godt ut til å være sant. Da er det jo greit at man kan teste ut systemet selv, for å se om det faktisk funker. Sjekk www.touroptimiser.no.
Du kan også prate med InfoMap-folka på messa på stand B04-12.
Her er flere messenyheter: