-
Alfie Bilskade AS:
Biloppretter
-
Bilia Drammen:
Bilmekaniker, Volvo/ Xpeng Drammen
-
Bilia Norge:
Bilmekaniker, BMW Skøyen
-
Hovfaret 17B:
Ledige kontorplasser
-
Tryg:
Salgssjef Bilkanalen Enter og Tryg Forsikring
-
Werksta Bergen Åsane:
Verkstedleder
-
Strømmen Bilverksted AS:
Bilmekaniker - Personbil
-
DNB Bank ASA:
Bruktbilselger
-
Andresen Karosseri AS:
Biloppretter
-
Bilhuset Viken AS:
Teknisk Leder
-
Brennes Auto Moss AS:
Bilmekaniker
-
DNB Bank ASA:
Sales Manager
-
Auto-Benz AS:
Bilmekaniker
-
RG Mobility AS:
Takstmann
-
RG Mobility AS:
Key account Manager
-
Bilservice AS:
Bilmekaniker
-
Tide Verksted AS, Avdeling Voss:
Mekaniker tyngre- og lette kjøretøy
-
Tide Verksted AS:
Mekaniker
Uten lastebilen stopper skisporten
For å kunne arrangere prøve-VM i Holmenkollen var det nødvendig å kjøre 2400 lastebillass med kunstsnø fra Sørkedalen til Holmenkollen.

- Vi har god samvittighet, sier VM-direktør Åsne Havnelid til Aftenposten når avisen tar opp lastebilbruken. Selvsagt har de det. Moderne lastebiler forurenser helt ubetydelig.
Mer interessant er det at selv i Norge, i en særdeles snørik vinter, og med vedvarende kulde som har bevart all snøen som har falt i år – og litt av snøen som falt i fjor – er det åpenbart ikke mulig å avholde skirenn uten betydelig hjelp av lastebilen. Likevel syter og sutrer enkelte politikere over ”disse trafikkfarlige og forurensende trailerne”. De burde vel egentlig nektes adgang til årets Holmenkollrenn.
For noen år siden sa vi: - Se deg om i rommet du oppholder deg i, og pek på en gjenstand som IKKE har vært fraktet med lastebil. Nå kan vi snart si det samme om det som befinner seg utendørs. Gå i Holmenkollen neste helg og se om du finner snø som IKKE har vært fraktet dit med lastebil.