-
Alfie Bilskade AS:
Biloppretter
-
Bilia Drammen:
Bilmekaniker, Volvo/ Xpeng Drammen
-
Bilia Norge:
Bilmekaniker, BMW Skøyen
-
Hovfaret 17B:
Ledige kontorplasser
-
Tryg:
Salgssjef Bilkanalen Enter og Tryg Forsikring
-
Werksta Bergen Åsane:
Verkstedleder
-
Strømmen Bilverksted AS:
Bilmekaniker - Personbil
-
DNB Bank ASA:
Bruktbilselger
-
Andresen Karosseri AS:
Biloppretter
-
Bilhuset Viken AS:
Teknisk Leder
-
Brennes Auto Moss AS:
Bilmekaniker
-
DNB Bank ASA:
Sales Manager
-
Auto-Benz AS:
Bilmekaniker
-
RG Mobility AS:
Takstmann
-
RG Mobility AS:
Key account Manager
-
Bilservice AS:
Bilmekaniker
-
Tide Verksted AS, Avdeling Voss:
Mekaniker tyngre- og lette kjøretøy
-
Tide Verksted AS:
Mekaniker
Varebiler – dyrt,
Lastebiler – billig
STATSBUDSJETTET 2007: Regjeringen vil innføre Statsflaket, en nær slektning av Statskassa.

Statsflaket er 3,00 meter langt og 1,90 meter bredt. Breddemålet er trolig veloverveid, siden de største kassevognene, M-B Sprinter, VW Crafter, Iveco Daily og Ford Transit, alle har innvendig bredde på mellom 1,78 og 1,85. Det betyr at bare lastebilchassis med påbygg tilfredsstiller kravene til å slippe registreringsavgift.
Ønsker man til dømes en Mercedes-Benz Sprinter, og vil ha den med 5 tonns totalvekt, må man kjøpe chassis-varianten med plan eller skap for å unngå avgiften. Fabrikkens egen kassevognløsning er så smal at det vil påløpe registreringsavgift på alle varianter til og med 7499 kg totalvekt.
Om ikke for andre, så er i hvert fall denne nye avgiftordningen godt nytt for norske påbyggere. Vi antar at både Nor-Ka og Ulefoss Karosserifabrikk og alle de andre allerede er i gang med å strømlinjeforme produksjonslinjene for mindre påbygg.