-
RSA Bil Trondheim:
Bilselger - RSA Bil Trondheim
-
RSA Bil:
Mekaniker/tekniker - RSA BIL Trondheim
-
Tide Verksted AS:
Mekaniker
-
RSA BIL Kristiansand:
Servicerådgiver - RSA BIL Kristiansand
-
Motor Forum AS, Oslo:
Mekaniker
-
Volvo Car Stor-Oslo, Ryen Bruktbil:
Selger
-
Volvo Car Stor-Oslo:
Servicemarkedsleder
-
RøhneSelmer AS:
Nybilselger – Privat og Næring
-
Bertel O. Steen Tønsberg:
Mekaniker/Tekniker
-
Møller Bil Skadesenter Orkdal:
Biloppretter/Lakkerer
-
Viking Kontroll AS:
Leder drift og utvikling
-
RøhneSelmer AS:
Innkjøps og kvalitetsansvarlig
-
Bilia Insignia:
Teamleder Verksted, Insignia
-
Autoplan AS:
Salgssjef
-
Alt i Alt AS:
Bilmekaniker / Stedfortreder for Teknisk leder
-
Alt i Alt AS:
Teknisk Leder
-
Sekkingstad Bil AS:
Faglært bilmekaniker
-
RSA Bil Romerike:
Mekaniker/tekniker - RSA Bil Romerike
-
BilXtra Skøyen AS avd Asker:
Bilmekaniker
-
Subaru Norge AS:
Teknisk Trener & Teknisk Support
-
RøhneSelmer AS:
Nybilkoordinator
-
Frydenbø Bil Ålesund AS:
Bilmekaniker
-
Bilia Xpeng:
Servicesjef, Xpeng Drammen
-
RøhneSelmer AS:
Mekaniker
-
RøhneSelmer AS:
Servicerådgiver
-
Auto-Benz AS:
Bilmekaniker
-
RSA Bil Arendal:
Bilselger - RSA Bil Arendal
-
Bertel O. Steen AS:
Produkt- og ordrekoordinator
-
RSA Bil Oslo:
Mekaniker/tekniker - RSA Bil Oslo
-
Norwegian Mobility Group AS:
Leder for serviceskolen
-
RSA Bil Forus:
Bilmekaniker
-
Rettedal Bilkontroll AS:
EU-kontroll, produksjon og lager, kombinert stilling
-
RSA:
Forhandlerkonsulent - RSA Deler og Tilbehør
-
Toyota Haugesund AS:
Salgssjef
-
Bilbutikk1 as Avd Ås:
Kundemottaker / Delelagermedarbeider
-
Sulland Lier:
Mekaniker
-
Tide Verksted AS:
Mekaniker
-
Tide Verksted AS:
Mekaniker
Varebiler i egen hall på Transport 2007
Siste skudd på stammen av utvidelser på transportmessen er en egen varebilhall.
Tradisjonelt har varebiler som gruppe stått sammen med tungvogn-gruppen. I maidagene neste år vil de frem fra storebrors skygger og stiller ut i en egen hall.
- Ideen om å plassere varevogner i en egen hall dukket opp på skissebordet i forbindelse med den forrige transportmessen, forteller prosjektsjef Trond Andersen (bildet) i Norges Varemesse. For å få dette til har vi tatt i bruk en ny hall fortsetter han, og Peugeot var første utstiller på banen og sikret seg hele 500 m2.
Bredt spekter av nyttekjøretøy
- Vi har deltatt på transportmessene opp gjennom årene, og vi ser frem til å få vår egen hall til lett nyttekjøretøy sier Tor K. Pedersen fra Peugeot Norge/Bertel O. Steen på Skårer. Det kommer mange nyheter i dette segmentet i 2006/2007, og vi håper vi får plass til alle modellene på standen vår slik at vi riktig får vist oss frem for de besøkende fortsetter Pedersen. Han opplyser at de har tenkt til å ta med seg hele produktspekteret fra Partner, Expert og Boxer på utstillingen i mai og fremhever spesielt nyhetene Expert og Boxer. - Peugeot leverer også minibusser for persontransport legger han til.
- Siden arrangørene nå lover oss gratis invitasjonskort til kundene våre, kommer vi til å sende bredt ut og tilby hele forhandlernettet vårt å dele ut invitasjoner rundhåndet fortsetter han.
General Motors på Kjeller var også tidlig ute med å sikre seg plass i varebil-hallen. Petter Engebretsen hos GM/Opel syns det er ekstra fint at varebilene har vokst ut av gutterommet og flyttet for seg selv. Og han deler sin kollegas entusiasme i forhold til gratis invitasjonskort på Transport 2007. Vi kommer til å invitere både potensielle kunder og flåteeiere til å besøke vår stand på utstillingen. - Hele produktspekteret med påbygg og skap i samarbeid med våre leverandører vil bli presentert på utstillingen sier Engebretsen.
Stor interesse
Arrangøren av Transport 2007 rapporterer om stor interesse og 90 % arealdekning allerede i november.
- Transport 2004 var en god utstilling for utstillerne opplyser Trond Andersen fra Norges Varemesse. Han minnes utsolgt hus og avsatt uteområde og med ventelister for å få plass i utstillingshallene. I utstillerundersøkelsen foretatt av Refleks etter utstillingen i 2004 kan vi sitere følgende:
- 78 % av samtlige utstillere mente at utstillingen hadde meget bra/bra besøk
- 83 % av utstillerne fikk innfridd sine forventninger til utstillingen
- 51 % av utstillerne solgte varer/tjenester i løpet av utstillingsdagene
- 82 % opplyste at de hadde hatt kundekontakt de trodde ville lede til salg/ordre i etterkant av utstillingen