-
Tellnes Autosenter AS:
Tungbil- og lettbil Mekanikere
-
Auto-Benz AS:
Bilmekaniker
-
Xpeng Motors (Norway) AS:
Regional Ettermarkedsleder
-
Rettedal Bilkontroll AS:
EU-kontroll, produksjon og lager, kombinert stilling
-
Alfie Bilskade AS:
Biloppretter
-
Bilia Drammen:
Bilmekaniker, Volvo/ Xpeng Drammen
-
Bilia Norge:
Bilmekaniker, BMW Skøyen
-
Tryg:
Salgssjef Bilkanalen Enter og Tryg Forsikring
-
Werksta Bergen Åsane:
Verkstedleder
-
Strømmen Bilverksted AS:
Bilmekaniker - Personbil
-
DNB Bank ASA:
Bruktbilselger
-
Andresen Karosseri AS:
Biloppretter
-
Bilhuset Viken AS:
Teknisk Leder
-
DNB Bank ASA:
Sales Manager
-
RG Mobility AS:
Takstmann
-
RG Mobility AS:
Key account Manager
-
Bilservice AS:
Bilmekaniker
-
Hovfaret 17B:
Ledige kontorplasser
Varebiler i egen hall på Transport 2007
Siste skudd på stammen av utvidelser på transportmessen er en egen varebilhall.

Tradisjonelt har varebiler som gruppe stått sammen med tungvogn-gruppen. I maidagene neste år vil de frem fra storebrors skygger og stiller ut i en egen hall.
- Ideen om å plassere varevogner i en egen hall dukket opp på skissebordet i forbindelse med den forrige transportmessen, forteller prosjektsjef Trond Andersen (bildet) i Norges Varemesse. For å få dette til har vi tatt i bruk en ny hall fortsetter han, og Peugeot var første utstiller på banen og sikret seg hele 500 m2.
Bredt spekter av nyttekjøretøy
- Vi har deltatt på transportmessene opp gjennom årene, og vi ser frem til å få vår egen hall til lett nyttekjøretøy sier Tor K. Pedersen fra Peugeot Norge/Bertel O. Steen på Skårer. Det kommer mange nyheter i dette segmentet i 2006/2007, og vi håper vi får plass til alle modellene på standen vår slik at vi riktig får vist oss frem for de besøkende fortsetter Pedersen. Han opplyser at de har tenkt til å ta med seg hele produktspekteret fra Partner, Expert og Boxer på utstillingen i mai og fremhever spesielt nyhetene Expert og Boxer. - Peugeot leverer også minibusser for persontransport legger han til.
- Siden arrangørene nå lover oss gratis invitasjonskort til kundene våre, kommer vi til å sende bredt ut og tilby hele forhandlernettet vårt å dele ut invitasjoner rundhåndet fortsetter han.
General Motors på Kjeller var også tidlig ute med å sikre seg plass i varebil-hallen. Petter Engebretsen hos GM/Opel syns det er ekstra fint at varebilene har vokst ut av gutterommet og flyttet for seg selv. Og han deler sin kollegas entusiasme i forhold til gratis invitasjonskort på Transport 2007. Vi kommer til å invitere både potensielle kunder og flåteeiere til å besøke vår stand på utstillingen. - Hele produktspekteret med påbygg og skap i samarbeid med våre leverandører vil bli presentert på utstillingen sier Engebretsen.
Stor interesse
Arrangøren av Transport 2007 rapporterer om stor interesse og 90 % arealdekning allerede i november.
- Transport 2004 var en god utstilling for utstillerne opplyser Trond Andersen fra Norges Varemesse. Han minnes utsolgt hus og avsatt uteområde og med ventelister for å få plass i utstillingshallene. I utstillerundersøkelsen foretatt av Refleks etter utstillingen i 2004 kan vi sitere følgende:
- 78 % av samtlige utstillere mente at utstillingen hadde meget bra/bra besøk
- 83 % av utstillerne fikk innfridd sine forventninger til utstillingen
- 51 % av utstillerne solgte varer/tjenester i løpet av utstillingsdagene
- 82 % opplyste at de hadde hatt kundekontakt de trodde ville lede til salg/ordre i etterkant av utstillingen