-
AutoriaGruppen:
Salgssjef bruktbil
-
Frydenbø Bil Ålesund AS:
Bilmekaniker
-
Alfie Bilskade AS:
Biloppretter
-
BilXtra Skøyen AS avd Asker:
Bilmekaniker
-
S. Rødsten Bilforretning AS:
Bilmekaniker
-
Team Verksted AS:
Mekaniker Orkanger
-
Bilia Insignia:
Salgsdirektør, Bilia Insignia
-
Bertel O. Steen Lastebil og Buss, Lørenskog:
Mekaniker
-
Team Verksted AS:
Mekaniker Lærdal
-
Team Verksted AS:
Kundemottaker
-
Hyundai Motor Norway:
Regional Manager Sales
-
Team Verksted AS:
Industrimekaniker
-
Birger N. Haug AS:
Teknisk Leder
-
Bilbutikk1 as Avd Ås:
Kundemottaker / Delelagermedarbeider
-
Albjerk Bil Lier AS:
Mekaniker
-
Gumpens Auto Grenland AS:
Daglig leder
-
Tide Verksted AS:
Mekaniker
-
Tide Verksted AS:
Mekaniker
-
Tide Verksted AS, Avdeling Voss:
Mekaniker tyngre- og lette kjøretøy
-
Tellnes Autosenter AS:
Tungbil- og lettbil Mekanikere
-
Auto-Benz AS:
Bilmekaniker
-
Rettedal Bilkontroll AS:
EU-kontroll, produksjon og lager, kombinert stilling
Vil ikke kontrollere
Tolldirektøren ber om forståelse for at ikke flere kjøretøyer blir kontrollert for bruk av ulovlig, (farget), diesel fordi det er en grisejobb å utføre kontrollene!!
Dette blir helt feil, skriver Norges Lastebileier Forbund på lederplass i siste nummer av Lastebilen og vi sier oss enige med NLF.
Dette blir omtrent som at politiet offentlig går ut og sier at de ikke lenger foretar fartskontroller fordi det er for kalt for mannskapene! For hvilket signal Tolldirektøren her sender ut, til en bransje som av mange regnes som noe frynsete i kanten, der mange jukser (sikkert ikke NLF- medlemmer).
Problemet er at det er kjent at en rekke utenlandske transportører kun fyller avgiftsfri diesel i Norge, sjansene for å bli tatt har vært små. Nå forteller Tolldirektøren med sitt utspill at det ikke er noen fare for å bli tatt for slikt juks i det hele tatt, og som fratar staten inntekter. Uhørt, spør du oss!
Fra Yrkesbil nummer 15.