-
Werksta Norge:
Senior Business Controller
-
Toyota Buskerud:
Salgskonsulent næring
-
Birger N. Haug Oslo:
Driftsleder Delelager
-
Bulder Verksted AS:
Mekaniker lette kjøretøy
-
ExhibitionPoint AS:
Avdelingsleder
-
Teknisk Bureau AS:
Bilmekaniker
-
AutoProff Norge AS:
Vurderingsspesialist
-
Toyota Asker og Bærum:
Salgskonsulent
-
Jensen & Scheele Bil:
Markedssjef
-
Toyota Insurance Services:
Leader- Strategic Projects
-
Møller Bil Kongsvinger:
Lærling
-
Bilia Norge AS:
Regiondirektør, Volvo
-
Porsche Center Asker & Bærum:
Selger nye Porsche
-
Team Verksted AS:
Mekaniker
-
Saferec AS:
Mekaniker
-
Bærum Bilverksted AS:
Bilmekaniker/Teknisk leder/Kundemottaker
-
MECA Service AS:
Avdelingsleder
-
MECA Service AS:
Kundemottaker
-
MECA Service AS:
Teknisk leder
-
MECA Service AS:
Mekaniker
-
Volvo Car Stor-Oslo:
Mekanikere og mekaniker-lærlinger
-
Bertel O. Steen Lastebil og Buss:
Mekaniker
-
Car-O-Liner Norge:
Field Service medarbeider
-
MyCar:
Innkjøper
Vil ikke kontrollere
Tolldirektøren ber om forståelse for at ikke flere kjøretøyer blir kontrollert for bruk av ulovlig, (farget), diesel fordi det er en grisejobb å utføre kontrollene!!
Dette blir helt feil, skriver Norges Lastebileier Forbund på lederplass i siste nummer av Lastebilen og vi sier oss enige med NLF.
Dette blir omtrent som at politiet offentlig går ut og sier at de ikke lenger foretar fartskontroller fordi det er for kalt for mannskapene! For hvilket signal Tolldirektøren her sender ut, til en bransje som av mange regnes som noe frynsete i kanten, der mange jukser (sikkert ikke NLF- medlemmer).
Problemet er at det er kjent at en rekke utenlandske transportører kun fyller avgiftsfri diesel i Norge, sjansene for å bli tatt har vært små. Nå forteller Tolldirektøren med sitt utspill at det ikke er noen fare for å bli tatt for slikt juks i det hele tatt, og som fratar staten inntekter. Uhørt, spør du oss!
Fra Yrkesbil nummer 15.