-
Volvo Car Stor-Oslo:
Servicemarkedsleder
-
RøhneSelmer AS:
Nybilselger – Privat og Næring
-
Bertel O. Steen Tønsberg:
Mekaniker/Tekniker
-
Møller Bil Skadesenter Orkdal:
Biloppretter/Lakkerer
-
Viking Kontroll AS:
Leder drift og utvikling
-
RøhneSelmer AS:
Innkjøps og kvalitetsansvarlig
-
Bilia Insignia:
Teamleder Verksted, Insignia
-
Autoplan AS:
Salgssjef
-
Alt i Alt AS:
Bilmekaniker / Stedfortreder for Teknisk leder
-
Alt i Alt AS:
Teknisk Leder
-
Sekkingstad Bil AS:
Faglært bilmekaniker
-
RSA Bil Romerike:
Mekaniker/tekniker - RSA Bil Romerike
-
BilXtra Skøyen AS avd Asker:
Bilmekaniker
-
Subaru Norge AS:
Teknisk Trener & Teknisk Support
-
RøhneSelmer AS:
Nybilkoordinator
-
Frydenbø Bil Ålesund AS:
Bilmekaniker
-
Bilia Xpeng:
Servicesjef, Xpeng Drammen
-
RøhneSelmer AS:
Mekaniker
-
RøhneSelmer AS:
Servicerådgiver
-
Auto-Benz AS:
Bilmekaniker
-
RSA Bil Arendal:
Bilselger - RSA Bil Arendal
-
Bertel O. Steen AS:
Produkt- og ordrekoordinator
-
RSA Bil Oslo:
Mekaniker/tekniker - RSA Bil Oslo
-
Norwegian Mobility Group AS:
Leder for serviceskolen
-
RSA Bil Forus:
Bilmekaniker
-
Rettedal Bilkontroll AS:
EU-kontroll, produksjon og lager, kombinert stilling
-
RSA:
Forhandlerkonsulent - RSA Deler og Tilbehør
-
Toyota Haugesund AS:
Salgssjef
-
Bilbutikk1 as Avd Ås:
Kundemottaker / Delelagermedarbeider
-
Sulland Lier:
Mekaniker
-
Tide Verksted AS:
Mekaniker
-
Tide Verksted AS:
Mekaniker
-
Tide Verksted AS, Avdeling Voss:
Mekaniker tyngre- og lette kjøretøy
Vil ikke kontrollere
Tolldirektøren ber om forståelse for at ikke flere kjøretøyer blir kontrollert for bruk av ulovlig, (farget), diesel fordi det er en grisejobb å utføre kontrollene!!
Dette blir helt feil, skriver Norges Lastebileier Forbund på lederplass i siste nummer av Lastebilen og vi sier oss enige med NLF.
Dette blir omtrent som at politiet offentlig går ut og sier at de ikke lenger foretar fartskontroller fordi det er for kalt for mannskapene! For hvilket signal Tolldirektøren her sender ut, til en bransje som av mange regnes som noe frynsete i kanten, der mange jukser (sikkert ikke NLF- medlemmer).
Problemet er at det er kjent at en rekke utenlandske transportører kun fyller avgiftsfri diesel i Norge, sjansene for å bli tatt har vært små. Nå forteller Tolldirektøren med sitt utspill at det ikke er noen fare for å bli tatt for slikt juks i det hele tatt, og som fratar staten inntekter. Uhørt, spør du oss!
Fra Yrkesbil nummer 15.