-
Alfie Bilskade AS:
Biloppretter
-
Bilia Drammen:
Bilmekaniker, Volvo/ Xpeng Drammen
-
Bilia Norge:
Bilmekaniker, BMW Skøyen
-
Hovfaret 17B:
Ledige kontorplasser
-
Tryg:
Salgssjef Bilkanalen Enter og Tryg Forsikring
-
Werksta Bergen Åsane:
Verkstedleder
-
Strømmen Bilverksted AS:
Bilmekaniker - Personbil
-
DNB Bank ASA:
Bruktbilselger
-
Andresen Karosseri AS:
Biloppretter
-
Bilhuset Viken AS:
Teknisk Leder
-
Brennes Auto Moss AS:
Bilmekaniker
-
DNB Bank ASA:
Sales Manager
-
Auto-Benz AS:
Bilmekaniker
-
RG Mobility AS:
Takstmann
-
RG Mobility AS:
Key account Manager
-
Bilservice AS:
Bilmekaniker
-
Tide Verksted AS, Avdeling Voss:
Mekaniker tyngre- og lette kjøretøy
-
Tide Verksted AS:
Mekaniker
Fem nye fra Conti
Med fem nye dekkdimensjoner utvides vinterdekkgenerasjonen Scandinavia 2.

Etter en hard vinter i fjor og med innføringen av påbud om vinterdekk i Tyskland, har etterspørselen etter vinterdekk til lastebiler økt.
Med fem nye dekkdimensjoner utvider Continental den nye vinterdekkgenerasjonen Scandinavia 2 som ble lansert i fjor.
Erfaringene fra det siste året viser at optimalt grep og redusert drivstofforbruk ikke nødvendigvis må være motsetninger.
Med en helt ny dekkstamme, spesialdesignet vintermønster og vintergummiblanding, er den nye Scandinavia 2 generasjonen et bidrag til sikkerheten på vinterføre.
For styreaksel kommer nå nye dimensjoner 315/70R22.5XL, 315/60R22.5XL og 355/50R22.5XL. De nye vinterdekkene etterkommer kravene til den økte vekten biler etter hvert får på styreaksel med de nye Euro-6-motorene.
HSW2 Scandinavia i størrelsen 355/50 R.22.5 XL brukes dermed med inntil 8 tonn aksellast. I tillegg kommer også nye lavprofildekk til drivaksel i dimensjonene 295/60 R 22.5 og 315/60 R 22.5.
Dekk til styreakslingen i Scandinavia 2 generasjonen har et ”intelligent” mønster: Ved høstmontering/vintermontering har det optimalt grep, mens det slites mot vår- og sommer utvikler seg mer til et ”sommerdekk” med færre seiper og lameller.