-
AutoriaGruppen:
Salgssjef bruktbil
-
Frydenbø Bil Ålesund AS:
Bilmekaniker
-
Alfie Bilskade AS:
Biloppretter
-
BilXtra Skøyen AS avd Asker:
Bilmekaniker
-
S. Rødsten Bilforretning AS:
Bilmekaniker
-
Team Verksted AS:
Mekaniker Orkanger
-
Bilia Insignia:
Salgsdirektør, Bilia Insignia
-
Bertel O. Steen Lastebil og Buss, Lørenskog:
Mekaniker
-
Team Verksted AS:
Mekaniker Lærdal
-
Team Verksted AS:
Kundemottaker
-
Hyundai Motor Norway:
Regional Manager Sales
-
Team Verksted AS:
Industrimekaniker
-
Birger N. Haug AS:
Teknisk Leder
-
Bilbutikk1 as Avd Ås:
Kundemottaker / Delelagermedarbeider
-
Albjerk Bil Lier AS:
Mekaniker
-
Gumpens Auto Grenland AS:
Daglig leder
-
Tide Verksted AS:
Mekaniker
-
Tide Verksted AS:
Mekaniker
-
Tide Verksted AS, Avdeling Voss:
Mekaniker tyngre- og lette kjøretøy
-
Tellnes Autosenter AS:
Tungbil- og lettbil Mekanikere
-
Auto-Benz AS:
Bilmekaniker
-
Rettedal Bilkontroll AS:
EU-kontroll, produksjon og lager, kombinert stilling
Fem nye fra Conti
Med fem nye dekkdimensjoner utvides vinterdekkgenerasjonen Scandinavia 2.

Etter en hard vinter i fjor og med innføringen av påbud om vinterdekk i Tyskland, har etterspørselen etter vinterdekk til lastebiler økt.
Med fem nye dekkdimensjoner utvider Continental den nye vinterdekkgenerasjonen Scandinavia 2 som ble lansert i fjor.
Erfaringene fra det siste året viser at optimalt grep og redusert drivstofforbruk ikke nødvendigvis må være motsetninger.
Med en helt ny dekkstamme, spesialdesignet vintermønster og vintergummiblanding, er den nye Scandinavia 2 generasjonen et bidrag til sikkerheten på vinterføre.
For styreaksel kommer nå nye dimensjoner 315/70R22.5XL, 315/60R22.5XL og 355/50R22.5XL. De nye vinterdekkene etterkommer kravene til den økte vekten biler etter hvert får på styreaksel med de nye Euro-6-motorene.
HSW2 Scandinavia i størrelsen 355/50 R.22.5 XL brukes dermed med inntil 8 tonn aksellast. I tillegg kommer også nye lavprofildekk til drivaksel i dimensjonene 295/60 R 22.5 og 315/60 R 22.5.
Dekk til styreakslingen i Scandinavia 2 generasjonen har et ”intelligent” mønster: Ved høstmontering/vintermontering har det optimalt grep, mens det slites mot vår- og sommer utvikler seg mer til et ”sommerdekk” med færre seiper og lameller.