-
Bilmekaniker
NAF Senter Arendal
-
Salgssjef
Volmax AS
-
Mekaniker
Motor Forum AS Romerike
-
Avdelingsleder/Teknisk leder
Last og Tank AS
-
Selger
NDS-Group AS
-
Account Manager
Arval AS
-
Daglig leder
Norges Bilbransjeforbund (NBF)/DRIVE
-
Økonomi- og administrasjonsansvarlig
Norges Bilbransjeforbund (NBF)/DRIVE
-
Kundeansvarlig/Key Account Manager
Norges Bilbransjeforbund (NBF)/DRIVE
-
Bilskadereparatør
Bertel O. Steen Asker og Bærum AS
-
Mekaniker
Volvo Car Stor-Oslo AS
-
Bilberger
REDGO Norway AS avd Oslo
-
Salgskonsulent Næring
Toyota Romerike AS
-
Salgskonsulent
Porsche Center Son AS
-
Bilkontrollør
NAF senter Mastemyr
-
Innkjøpsansvarlig
Motor Part AS
-
Bilmekaniker
Sør Caravan AS
-
Mekaniker/tekniker
Birger N. Haug AS avd Asker og Bærum
-
Bruktbilselger
Birger N. Haug AS avd Gardermoen
-
Oppretter
Volmax
-
Bruktbilselger
Bertel O. Steen Vestfold AS
-
Næringsselger
RøhneSelmer AS
-
Digital innkjøper
Autoproff Norge AS
-
Digital selger
Autoproff Norge AS
-
Mekaniker
Birger N. Haug Oslo
-
Teamleder
Birger N. Haug Oslo
-
Takstmann
AutoIn bilskadesenter AS
Volkswagen øker på vare
Med 273.300 nyttebiler økte Volkswagen Nutzfahrzeug salget med 6,4 prosent i årets første syv måneder.

Markedet i Europa viste et skikkelig løft, og T-modellene, sammen med Caddy, var det som bidro i løftet for VW-registreringene. «Markedene i Midt Østen, Sør-Amerika, Afrika og Asia-Stillehavsområdet er imidlertid en utfordring» sa Bram Schot, styreansvarlig for salg og markedsføring.
Og det sier seg selv at andre markeder betyr mye. Det var «bare» 188.000 av totalen som ble solgt til det de kaller Vest Europa ut juli. Tyskland alene tok 71.200 av disse bilene – en økning på 7,6 prosent, mens «Øst Europa» økte med hele 12,5 prosent, til 19.300 biler.
Norge følger ikke helt den samme rytmen som resten av Europa. Etter de første 7 månedene ligger VW 2,5 ette fjoråret, akkumulert, selv om de hadde en knall-juli, opp 20,6 prosent.
Men vi er avvikere når det gjelder modeller også. Globalt var 42 av totalen T-Serie biler. Caddy var neste, med 33 %. Så kom Amarok med 15 prosent og til sist Crafter, med 10 prosent.
I Norge var fordelingen i årets første syv måneder, bortsett fra for T-bilene, helt annerledes: T-klassen representerte 41 prosent av det samlede norske volumet, men derfra sprikte det:
Caddy var på nesten halvparten av totalen, mens Amarok nøyde seg med 7 prosent og Crafter med 3.