-
Toyota Asker og Bærum:
Handover / produktspesialist
-
Solaris Norge A/S:
Mekaniker til tungbil, buss søkes
-
Flex1One AS:
Driftsansvarlig
-
Team Verksted AS:
Mekaniker Steinkjer
-
RG Mobility AS:
Key account Manager
-
Hyundai Motor Norway:
Regional Sales Consultant
-
Bilservice AS:
Bilmekaniker
-
Møller Bil Skadesenter Alnabru:
Bilskadereparatør
-
Rettedal Bilkontroll AS:
EU-kontroll, produksjon og lager, kombinert stilling
-
Volvo Car Stor-Oslo:
Salgssjef Volvo Car Ryen
-
Tide Verksted AS, Avdeling Voss:
Mekaniker tyngre- og lette kjøretøy
-
Team Verksted AS:
Delelager/kundemottak
-
Autoringen Oslo AS:
Takstmann
-
Motor Forum AS, Oslo:
Teamleder Verksted
-
Tide Verksted AS:
Mekaniker
-
Volvo Car Stor-Oslo:
Nybilselger
-
Andresen Karosseri AS:
Biloppretter
-
Bilhuset Viken AS:
Teknisk Leder
-
Bilco Hønefoss AS:
Mekaniker
-
Hyundai Motor Norway:
Service Enigneer
-
Auto-Benz AS:
Bilmekaniker
-
Berg Auto AS:
Team leder / Garanti behandler og Bilmekaniker med fagbrev
-
Tryg:
Salgssjef
-
Tønsberg Autoservice AS:
Bilmekaniker
-
Tide Verksted AS:
Mekaniker
-
Erik Arnesen Helsfyr:
Bilmekaniker
-
Strømmen Bilverksted AS:
Bilmekaniker - Personbil
-
Bilforlaget AS:
Vaktsjef/journalist
Bama kjøpte 30 nye Volvo
Bama Logistikk slo til med en storordre på nye Volvo I-Save under arrangementet Transport & Logistikk i Lillestrøm.

– Vi har testet bilen over en periode, og drivstofforbruk har overgått det vi forventet, sier Runar Bakken, daglig leder i Bama Logistikk.
Bama Logistikk ble etablert av Brødrene Bakken tilbake i 1995, og har i dag en bilflåte på 45 tungbiler, som kjører nesten syv millioner kilometer årlig med fisk, frukt og grønt på hele Østlandet.
Lover syv prosent
Nye Volvo I-Save ble lansert rett før sommeren, med lovnad om inntil syv prosent besparelse sammenlignet med en tidligere motor.
– Vi lovet syv prosent, men vi har kunder som har spart over ti prosent, hevder Kim Christensen, key account manager i Volvo Norge.
Bakkens sjåfører har kjørt Scania de siste tjue årene, og det var litt spenning knyttet til å kjøre en Volvo.
– Vår opplevelse er en kjøreglad bil, som har godt med krefter og går billig, sier Bakken.
Fokus på forbruk
Bakken har vært opptatt av forbruk i alle år, vel vitende om at en bransje presset på marginer, må være skarpe på hvor de kan spare penger.
– Vi har stort fokus på opplæring av sjåfører, både når det gjelder kjøreteknikk og trafikksikkerhet. Forskjellen mellom om en god og en dårlig sjåfør kan bety titusener i året, sier Bakken.
– Denne opplæringen har senket forbruk med halvannen liter pr mil på de tyngste strekningene over de siste årene, og dette er beløp vi finner igjen på egen bunnlinje, legger han til.