-
RG Mobility AS:
Takstmann
-
Motor Forum AS Bergen:
Ettermarkedsleder
-
Motor Forum AS Telemark:
Regnskapsansvarlig
-
Werksta Bergen Åsane:
Verkstedleder
-
Bilia X:
Servicemarkedssjef, Xpeng Lørenskog
-
Toyota Asker og Bærum:
Handover / produktspesialist
-
Solaris Norge A/S:
Mekaniker til tungbil, buss søkes
-
Flex1One AS:
Driftsansvarlig
-
Team Verksted AS:
Mekaniker Steinkjer
-
RG Mobility AS:
Key account Manager
-
Hyundai Motor Norway:
Regional Sales Consultant
-
Bilservice AS:
Bilmekaniker
-
Møller Bil Skadesenter Alnabru:
Bilskadereparatør
-
Rettedal Bilkontroll AS:
EU-kontroll, produksjon og lager, kombinert stilling
-
Volvo Car Stor-Oslo:
Salgssjef Volvo Car Ryen
-
Tide Verksted AS, Avdeling Voss:
Mekaniker tyngre- og lette kjøretøy
-
Team Verksted AS:
Delelager/kundemottak
-
Autoringen Oslo AS:
Takstmann
-
Motor Forum AS, Oslo:
Teamleder Verksted
-
Tide Verksted AS:
Mekaniker
-
Volvo Car Stor-Oslo:
Nybilselger
-
Andresen Karosseri AS:
Biloppretter
-
Bilhuset Viken AS:
Teknisk Leder
-
Bilco Hønefoss AS:
Mekaniker
-
Hyundai Motor Norway:
Service Enigneer
-
Auto-Benz AS:
Bilmekaniker
-
Tide Verksted AS:
Mekaniker
-
Erik Arnesen Helsfyr:
Bilmekaniker
-
Strømmen Bilverksted AS:
Bilmekaniker - Personbil
-
Hovfaret 17B:
Ledige kontorplasser
-
Bilforlaget AS:
Vaktsjef/journalist
Bevegelser i trailer-markedet
Nesten 200.000 nye trailere i Europa i fjor, og mindre nedgang i år, enn fryktet, sier konsulentselskap.

Det britiske markedsforsknings-selskapet Clear International forteller at det vest-europeiske trailermarkedet i fjor stoppet på 190.000 nyregistrerte enheter.
Samtidig tar de en ny titt i krystall-kulen og mener at nedgangen i år ikke vil bli så stor som de opprinnelig hadde prognostisert.
I stedet for en nedgang på ni prosent i forhold til 2017 sier de nå at nedgangen vil bli på bare fire prosent. Grunnen til den litt større optimismen er at de økonomiske utsiktene for Europa er blitt mer positive.
Men også for 2019 vil nok industrien oppleve en tilbakegang, sier Clear.
Grunnen er at på tross av positiv økonomisk utvikling i 2018 og 2019 må man regne med et lavere trailermarked fordi etterslepet etter finanskrisen ikke finnes mer.
Nå er det bare en «normal» etterspørsel som skal tilfredsstilles.
Men fra 2020 kan man nok regne med en viss økning igjen, i følge Clear International.