-
Volvo Car Stor-Oslo:
Servicemarkedsleder
-
RøhneSelmer AS:
Nybilselger – Privat og Næring
-
Bertel O. Steen Tønsberg:
Mekaniker/Tekniker
-
Møller Bil Skadesenter Orkdal:
Biloppretter/Lakkerer
-
Viking Kontroll AS:
Leder drift og utvikling
-
RøhneSelmer AS:
Innkjøps og kvalitetsansvarlig
-
Bilia Insignia:
Teamleder Verksted, Insignia
-
Autoplan AS:
Salgssjef
-
Alt i Alt AS:
Bilmekaniker / Stedfortreder for Teknisk leder
-
Alt i Alt AS:
Teknisk Leder
-
Sekkingstad Bil AS:
Faglært bilmekaniker
-
RSA Bil Romerike:
Mekaniker/tekniker - RSA Bil Romerike
-
BilXtra Skøyen AS avd Asker:
Bilmekaniker
-
Subaru Norge AS:
Teknisk Trener & Teknisk Support
-
RøhneSelmer AS:
Nybilkoordinator
-
Frydenbø Bil Ålesund AS:
Bilmekaniker
-
Bilia Xpeng:
Servicesjef, Xpeng Drammen
-
RøhneSelmer AS:
Mekaniker
-
RøhneSelmer AS:
Servicerådgiver
-
Auto-Benz AS:
Bilmekaniker
-
RSA Bil Arendal:
Bilselger - RSA Bil Arendal
-
Bertel O. Steen AS:
Produkt- og ordrekoordinator
-
RSA Bil Oslo:
Mekaniker/tekniker - RSA Bil Oslo
-
Norwegian Mobility Group AS:
Leder for serviceskolen
-
RSA Bil Forus:
Bilmekaniker
-
Rettedal Bilkontroll AS:
EU-kontroll, produksjon og lager, kombinert stilling
-
RSA:
Forhandlerkonsulent - RSA Deler og Tilbehør
-
Toyota Haugesund AS:
Salgssjef
-
Bilbutikk1 as Avd Ås:
Kundemottaker / Delelagermedarbeider
-
Sulland Lier:
Mekaniker
-
Tide Verksted AS:
Mekaniker
-
Tide Verksted AS:
Mekaniker
-
Tide Verksted AS, Avdeling Voss:
Mekaniker tyngre- og lette kjøretøy
Bevegelser i trailer-markedet
Nesten 200.000 nye trailere i Europa i fjor, og mindre nedgang i år, enn fryktet, sier konsulentselskap.
Det britiske markedsforsknings-selskapet Clear International forteller at det vest-europeiske trailermarkedet i fjor stoppet på 190.000 nyregistrerte enheter.
Samtidig tar de en ny titt i krystall-kulen og mener at nedgangen i år ikke vil bli så stor som de opprinnelig hadde prognostisert.
I stedet for en nedgang på ni prosent i forhold til 2017 sier de nå at nedgangen vil bli på bare fire prosent. Grunnen til den litt større optimismen er at de økonomiske utsiktene for Europa er blitt mer positive.
Men også for 2019 vil nok industrien oppleve en tilbakegang, sier Clear.
Grunnen er at på tross av positiv økonomisk utvikling i 2018 og 2019 må man regne med et lavere trailermarked fordi etterslepet etter finanskrisen ikke finnes mer.
Nå er det bare en «normal» etterspørsel som skal tilfredsstilles.
Men fra 2020 kan man nok regne med en viss økning igjen, i følge Clear International.