-
AutoriaGruppen:
Salgssjef bruktbil
-
Frydenbø Bil Ålesund AS:
Bilmekaniker
-
Alfie Bilskade AS:
Biloppretter
-
BilXtra Skøyen AS avd Asker:
Bilmekaniker
-
S. Rødsten Bilforretning AS:
Bilmekaniker
-
Team Verksted AS:
Mekaniker Orkanger
-
Bilia Insignia:
Salgsdirektør, Bilia Insignia
-
Bertel O. Steen Lastebil og Buss, Lørenskog:
Mekaniker
-
Team Verksted AS:
Mekaniker Lærdal
-
Team Verksted AS:
Kundemottaker
-
Hyundai Motor Norway:
Regional Manager Sales
-
Team Verksted AS:
Industrimekaniker
-
Birger N. Haug AS:
Teknisk Leder
-
Bilbutikk1 as Avd Ås:
Kundemottaker / Delelagermedarbeider
-
Albjerk Bil Lier AS:
Mekaniker
-
Gumpens Auto Grenland AS:
Daglig leder
-
Tide Verksted AS:
Mekaniker
-
Tide Verksted AS:
Mekaniker
-
Tide Verksted AS, Avdeling Voss:
Mekaniker tyngre- og lette kjøretøy
-
Tellnes Autosenter AS:
Tungbil- og lettbil Mekanikere
-
Auto-Benz AS:
Bilmekaniker
-
Rettedal Bilkontroll AS:
EU-kontroll, produksjon og lager, kombinert stilling
Bevegelser i trailer-markedet
Nesten 200.000 nye trailere i Europa i fjor, og mindre nedgang i år, enn fryktet, sier konsulentselskap.

Det britiske markedsforsknings-selskapet Clear International forteller at det vest-europeiske trailermarkedet i fjor stoppet på 190.000 nyregistrerte enheter.
Samtidig tar de en ny titt i krystall-kulen og mener at nedgangen i år ikke vil bli så stor som de opprinnelig hadde prognostisert.
I stedet for en nedgang på ni prosent i forhold til 2017 sier de nå at nedgangen vil bli på bare fire prosent. Grunnen til den litt større optimismen er at de økonomiske utsiktene for Europa er blitt mer positive.
Men også for 2019 vil nok industrien oppleve en tilbakegang, sier Clear.
Grunnen er at på tross av positiv økonomisk utvikling i 2018 og 2019 må man regne med et lavere trailermarked fordi etterslepet etter finanskrisen ikke finnes mer.
Nå er det bare en «normal» etterspørsel som skal tilfredsstilles.
Men fra 2020 kan man nok regne med en viss økning igjen, i følge Clear International.