-
Volvo Car Stor-Oslo:
Servicemarkedsleder
-
RøhneSelmer AS:
Nybilselger – Privat og Næring
-
Bertel O. Steen Tønsberg:
Mekaniker/Tekniker
-
Møller Bil Skadesenter Orkdal:
Biloppretter/Lakkerer
-
Viking Kontroll AS:
Leder drift og utvikling
-
RøhneSelmer AS:
Innkjøps og kvalitetsansvarlig
-
Bilia Insignia:
Teamleder Verksted, Insignia
-
Autoplan AS:
Salgssjef
-
Alt i Alt AS:
Bilmekaniker / Stedfortreder for Teknisk leder
-
Alt i Alt AS:
Teknisk Leder
-
Sekkingstad Bil AS:
Faglært bilmekaniker
-
RSA Bil Romerike:
Mekaniker/tekniker - RSA Bil Romerike
-
BilXtra Skøyen AS avd Asker:
Bilmekaniker
-
Subaru Norge AS:
Teknisk Trener & Teknisk Support
-
RøhneSelmer AS:
Nybilkoordinator
-
Frydenbø Bil Ålesund AS:
Bilmekaniker
-
Bilia Xpeng:
Servicesjef, Xpeng Drammen
-
RøhneSelmer AS:
Mekaniker
-
RøhneSelmer AS:
Servicerådgiver
-
Auto-Benz AS:
Bilmekaniker
-
RSA Bil Arendal:
Bilselger - RSA Bil Arendal
-
Bertel O. Steen AS:
Produkt- og ordrekoordinator
-
RSA Bil Oslo:
Mekaniker/tekniker - RSA Bil Oslo
-
Norwegian Mobility Group AS:
Leder for serviceskolen
-
RSA Bil Forus:
Bilmekaniker
-
Rettedal Bilkontroll AS:
EU-kontroll, produksjon og lager, kombinert stilling
-
RSA:
Forhandlerkonsulent - RSA Deler og Tilbehør
-
Toyota Haugesund AS:
Salgssjef
-
Bilbutikk1 as Avd Ås:
Kundemottaker / Delelagermedarbeider
-
Sulland Lier:
Mekaniker
-
Tide Verksted AS:
Mekaniker
-
Tide Verksted AS:
Mekaniker
-
Tide Verksted AS, Avdeling Voss:
Mekaniker tyngre- og lette kjøretøy
Bolt som varebil
Dette er bare en konseptbil, selv om det ikke burde være vanskelig å bygge om en Chevrolet Bolt (aka Opel Ampera-e) etter samme oppskriften.
Det er et eller annet med at ting blir litt tøffere med de ultimate sotete siderutene – med andre ord, helt uten sideruter.
Er det det at man kan få til så fin grafikk på de store flatene?
Slik som på denne Bolten, som deltar på SEMA-festen i Las Vegas sammen med en rekke andre offisielle General Motors produkter.
Nå er åpenbart ikke denne ment som en distribusjonsbil for last-mile-deliveries. Dette er en bil som er bygget for «Race Support of the future», skriver GM Authority.
Hva kan det være?
Kanskje svaret står litt lenger borte på GM standen: en 750 hesters batterielektrisk drag-Camaro som skal skremme vettet av alle konkurranse-Teslaer.
Det harmonerer: elektrisk supportbil til elektrisk racer.
Utrolig nok kan noe på denne bilen også kjøpes over disk. Lakken er GMs Kinetic Blue Metal, i USA kan Bolt bestilles uten baksete, det finnes allerede en stor matte som kan dekke det komplette bagasjerommet, og 19 tommers hjul er en kurant opsjon.
Plater over vinduene behøver vel ikke være særlig vanskelig å få på plass, og ut med passasjersetet og inn med et bur rundt føreren burde også være overkommelig for de fleste.
Til en Klasse 1 varebil stilles det ikke SÅ store krav.
På den annen side, jeg har litt vondt for å se for meg hvordan det kan bli en heftig hot rod, som noen av de vi så på Lillestrøm sist helg, av sånne som denne om 80 år.