-
Motor Forum AS, Oslo:
Teamleder Verksted
-
Volvo Car Stor-Oslo:
Nybilselger
-
Andresen Karosseri AS:
Biloppretter
-
Bilhuset Viken AS:
Teknisk Leder
-
Harald A. Møller AS:
Prisanalytiker
-
Bilco Hønefoss AS:
Mekaniker
-
Hyundai Motor Norway:
Service Enigneer
-
DNB:
Rådgiver/Fagansvarlig - Autolease Norge Teknisk avdeling
-
Team Verksted AS:
Mekaniker Gol
-
DRIVE Mobility AS:
KAM / Salgansvarlig
-
Storebrand:
Biltekniske konsulenter/takstmann
-
Auto-Benz AS:
Bilmekaniker
-
Gumpens Auto Grenland:
Daglig leder
-
Gumpens Auto Grenland:
Biloppretter
-
Team Verksted AS:
Karosseriavdelingen
-
Team Verksted AS:
Industrimekaniker
-
Berg Auto AS:
Team leder / Garanti behandler og Bilmekaniker med fagbrev
-
Tryg:
Salgssjef
-
Tønsberg Autoservice AS:
Bilmekaniker
-
Tide Verksted AS:
Mekaniker
-
Tide Verksted AS, Avdeling Voss:
Mekaniker tyngre- og lette kjøretøy
-
Bilservice AS:
Bilmekaniker
-
Erik Arnesen Helsfyr:
Bilmekaniker
-
Strømmen Bilverksted AS:
Bilmekaniker - Personbil
-
Autoringen AS:
Selger – Autoringen
-
AutoMester AS:
Kjedekonsulent
-
Bilforlaget AS:
Vaktsjef/journalist
Bring får 250 nye lastebiler på veien
Bring nøyer seg ikke med 130 Scania som de kjøpte i vår. Nå har de avtale om 120 lastebiler fra Volvo og Mercedes-Benz også.

I alt skal dermed 250 nye Bring-lastebiler rulle ut på norske veier i løpet av 2017.
Avtalen om cirka 130 Scania-biler ble inngått i vår og i tillegg er det nå inngått avtale med Volvo og Mercedes om kjøp av rundt 120 biler.
950 lastebiler
Posten Norge har i alt 950 lastebiler i Norge, og det foretas jevnlig utskifting av bilparken, for å sikre en moderne flåte.
– Det er viktig for oss å ha en oppdatert bilpark med lavest mulig utslipp. Disse nye bilene har meget god driftssikkerhet. Det gir høy kvalitet i leveransene til beste for både oss, våre kunder og samfunnet, sier konsernsjef Tone Wille i Posten Norge i en pressemelding.
Bring tilbyr et stort spekter av transportløsninger, og leveransene omfatter både skapbiler, containerbiler, trekkere og kipp-biler – det er biler som frakter containere mellom Bring-terminal og til jernbanen.
Alle lastebilene leveres selvsagt med Euro 6 dieselmotor. De kan også kjøres på HVO (andregenerasjons biodrivstoff).
Ikke dagligdags
Det er ikke hver dag Norsk Scania får enkeltavtaler på leveranse av over 100 lastebiler.
– For oss er kontrakten viktig fordi det gir en langsiktighet som organisasjonen trenger og ønsker å oppnå. Dette gjør at vi kan opprettholde et godt servicemarked. Nå ser vi frem mot å starte leveransen og vise at vi holder det vi lover, uttalte kommunikasjonsdirektør John Lauvstad i Norsk Scania til YrkesBil.no etter at avtalen var signert.