-
AutoriaGruppen:
Salgssjef bruktbil
-
Frydenbø Bil Ålesund AS:
Bilmekaniker
-
Alfie Bilskade AS:
Biloppretter
-
BilXtra Skøyen AS avd Asker:
Bilmekaniker
-
S. Rødsten Bilforretning AS:
Bilmekaniker
-
Team Verksted AS:
Mekaniker Orkanger
-
Bilia Insignia:
Salgsdirektør, Bilia Insignia
-
Bertel O. Steen Lastebil og Buss, Lørenskog:
Mekaniker
-
Team Verksted AS:
Mekaniker Lærdal
-
Team Verksted AS:
Kundemottaker
-
Hyundai Motor Norway:
Regional Manager Sales
-
Team Verksted AS:
Industrimekaniker
-
Birger N. Haug AS:
Teknisk Leder
-
Bilbutikk1 as Avd Ås:
Kundemottaker / Delelagermedarbeider
-
Albjerk Bil Lier AS:
Mekaniker
-
Gumpens Auto Grenland AS:
Daglig leder
-
Tide Verksted AS:
Mekaniker
-
Tide Verksted AS:
Mekaniker
-
Tide Verksted AS, Avdeling Voss:
Mekaniker tyngre- og lette kjøretøy
-
Tellnes Autosenter AS:
Tungbil- og lettbil Mekanikere
-
Auto-Benz AS:
Bilmekaniker
-
Rettedal Bilkontroll AS:
EU-kontroll, produksjon og lager, kombinert stilling
Dansker best i høyden?
- På lifter over 100 meter er vi best i verden, mener Ib Steffensen, sjef for liftavdelingen hos det dansk firmaet BMS.

HØYDE: BMS løser løfteoppgaver i hele Europa, og er antagelig markedsleder innen utleie av store lastebilmonterte lifter og spesialutdannet personell.
I løpet av de siste månedene har firmaet investert i fem nye lastebilmonterte lifter, hvorav de høyeste har arbeidshøyde på 103 meter.
BMS sin Wumag Palfinger er utstyrt med knekkarm og en stor kurv og en lastekapasitet på 530 kilo.
Ekvipasjen er i overkant av 16 meter, og er montert på en femakslet Faun-undervogn med styring på fire aksler. Ofte opererer man på steder uten fast underlag, og derfor er liften med sine 60 tonn, 10X8 akselkonfigurasjon og krabbestyring et forståelig valg.
- Liftene er svært mobile og fleksible i terrenget, og kan brukes til en lang rekke jobber som på vindkraftanlegg, sendemaster og høyblokker," forteller Stephan Kulawik, adm.dir. i Palfinger Platforms.
Wumag-liftene er godkjent for kjøring på vei i hele Europa. Den er utstyrt med en kraftig 530 hk Mercedes-motor og har en toppfart på 85 km/t.
- Vi opplever en betydelig etterspørsel i hele Europa", forteller Ib Steffensen, sjef for BMS' liftavdeling.
- Våre kunder utfører gjerne oppgaver innenfor energisektoren og telekommunikasjon. Ofte er våre store lastebillifter så å si den eneste løsningen som kan benyttes