-
Møller Bil Skadesenter Alnabru:
Bilskadereparatør
-
Rettedal Bilkontroll AS:
EU-kontroll, produksjon og lager, kombinert stilling
-
Volvo Car Stor-Oslo:
Salgssjef Volvo Car Ryen
-
Kverneland Bil:
Innkjøper bruktbil
-
Tide Verksted AS, Avdeling Voss:
Mekaniker tyngre- og lette kjøretøy
-
Team Verksted AS:
Delelager/kundemottak
-
Autoringen Oslo AS:
Takstmann
-
Motor Forum AS, Oslo:
Teamleder Verksted
-
Tide Verksted AS:
Mekaniker
-
Volvo Car Stor-Oslo:
Nybilselger
-
Andresen Karosseri AS:
Biloppretter
-
Bilhuset Viken AS:
Teknisk Leder
-
Harald A. Møller AS:
Prisanalytiker
-
Bilco Hønefoss AS:
Mekaniker
-
Hyundai Motor Norway:
Service Enigneer
-
DNB:
Rådgiver/Fagansvarlig - Autolease Norge Teknisk avdeling
-
Team Verksted AS:
Mekaniker Gol
-
Auto-Benz AS:
Bilmekaniker
-
Gumpens Auto Grenland:
Daglig leder
-
Gumpens Auto Grenland:
Biloppretter
-
Team Verksted AS:
Karosseriavdelingen
-
Berg Auto AS:
Team leder / Garanti behandler og Bilmekaniker med fagbrev
-
Tryg:
Salgssjef
-
Tønsberg Autoservice AS:
Bilmekaniker
-
Tide Verksted AS:
Mekaniker
-
Bilservice AS:
Bilmekaniker
-
Erik Arnesen Helsfyr:
Bilmekaniker
-
Strømmen Bilverksted AS:
Bilmekaniker - Personbil
-
Bilforlaget AS:
Vaktsjef/journalist
Dansker best i høyden?
- På lifter over 100 meter er vi best i verden, mener Ib Steffensen, sjef for liftavdelingen hos det dansk firmaet BMS.

HØYDE: BMS løser løfteoppgaver i hele Europa, og er antagelig markedsleder innen utleie av store lastebilmonterte lifter og spesialutdannet personell.
I løpet av de siste månedene har firmaet investert i fem nye lastebilmonterte lifter, hvorav de høyeste har arbeidshøyde på 103 meter.
BMS sin Wumag Palfinger er utstyrt med knekkarm og en stor kurv og en lastekapasitet på 530 kilo.
Ekvipasjen er i overkant av 16 meter, og er montert på en femakslet Faun-undervogn med styring på fire aksler. Ofte opererer man på steder uten fast underlag, og derfor er liften med sine 60 tonn, 10X8 akselkonfigurasjon og krabbestyring et forståelig valg.
- Liftene er svært mobile og fleksible i terrenget, og kan brukes til en lang rekke jobber som på vindkraftanlegg, sendemaster og høyblokker," forteller Stephan Kulawik, adm.dir. i Palfinger Platforms.
Wumag-liftene er godkjent for kjøring på vei i hele Europa. Den er utstyrt med en kraftig 530 hk Mercedes-motor og har en toppfart på 85 km/t.
- Vi opplever en betydelig etterspørsel i hele Europa", forteller Ib Steffensen, sjef for BMS' liftavdeling.
- Våre kunder utfører gjerne oppgaver innenfor energisektoren og telekommunikasjon. Ofte er våre store lastebillifter så å si den eneste løsningen som kan benyttes