-
AutoriaGruppen:
Salgssjef bruktbil
-
Frydenbø Bil Ålesund AS:
Bilmekaniker
-
Alfie Bilskade AS:
Biloppretter
-
BilXtra Skøyen AS avd Asker:
Bilmekaniker
-
S. Rødsten Bilforretning AS:
Bilmekaniker
-
Team Verksted AS:
Mekaniker Orkanger
-
Bilia Insignia:
Salgsdirektør, Bilia Insignia
-
Bertel O. Steen Lastebil og Buss, Lørenskog:
Mekaniker
-
Team Verksted AS:
Mekaniker Lærdal
-
Team Verksted AS:
Kundemottaker
-
Hyundai Motor Norway:
Regional Manager Sales
-
Team Verksted AS:
Industrimekaniker
-
Birger N. Haug AS:
Teknisk Leder
-
Bilbutikk1 as Avd Ås:
Kundemottaker / Delelagermedarbeider
-
Albjerk Bil Lier AS:
Mekaniker
-
Gumpens Auto Grenland AS:
Daglig leder
-
Tide Verksted AS:
Mekaniker
-
Tide Verksted AS:
Mekaniker
-
Tide Verksted AS, Avdeling Voss:
Mekaniker tyngre- og lette kjøretøy
-
Tellnes Autosenter AS:
Tungbil- og lettbil Mekanikere
-
Auto-Benz AS:
Bilmekaniker
-
Rettedal Bilkontroll AS:
EU-kontroll, produksjon og lager, kombinert stilling
Global tungbilvekst
Takorganisasjonen for tyske bilprodusenter, VDA, har holdt opptelling og sier at i fjor ble det solgt mer enn 3,3 millioner biler over 6 tonn i hele verden.

VDA slår fast at det globale tungbilmarkedet er i medvind. De 3,3 millioner tunge bilene som ble solgt i fjor representerer en vekst på hele 15 % i forhold til 2016.
På den annen side er det noen som syns det er litt skummelt at 40 % av disse bilene ble solgt i Kina.
1,35 millioner tunge biler tegnet Kina seg for i fjor. Det er en formidabel vekst på 40 prosent. Denne vil kunne fortsette i år, Kinas nye avgasskrav, Standard 5, sammen med økende kontroll av overlast, er sterkt medvirkende til å øke etterspørselen etter nye.
I India ble det solgt 295.000 biler over seks tonn, det var en vekst på 13 %.
USA startet fjoråret dårlig, men så tok markedet seg opp og endte på 415.000 biler – en fremgang på 4 %.
Brasil ligger fremdeles på et meget lavt nivå, 48.000 enheter er bare så vidt over 2016 – som var det tredje året på rad med solid nedgang. Men fremdeles ligger volumet på en tredel av hva det var i 2011.
Det russiske markedet ekspanderer derimot kraftig. Der økte salget med 50 %, sier VDA, men glemmer å informere om volumet.
Vest Europa vokste moderat, med 2 % til 291.000 enheter. Italia og Frankrike var solide motorer for veksten, Tyskland sto bom stille og England tapte seg.