-
Strømmen Bilverksted AS:
Bilmekaniker - Personbil
-
DNB Bank ASA:
Bruktbilselger
-
Bilia Norge AS:
KAM Volvo & XPENG
-
Andresen Karosseri AS:
Biloppretter
-
Bilhuset Viken AS:
Teknisk Leder
-
Brennes Auto Moss AS:
Bilmekaniker
-
DNB Bank ASA:
Sales Manager
-
Auto-Benz AS:
Bilmekaniker
-
RG Mobility AS:
Takstmann
-
Motor Forum AS Bergen:
Ettermarkedsleder
-
Motor Forum AS Telemark:
Regnskapsansvarlig
-
Bilia X:
Servicemarkedssjef, Xpeng Lørenskog
-
Toyota Asker og Bærum:
Handover / produktspesialist
-
Solaris Norge A/S:
Mekaniker til tungbil, buss søkes
-
RG Mobility AS:
Key account Manager
-
Bilservice AS:
Bilmekaniker
-
Tide Verksted AS, Avdeling Voss:
Mekaniker tyngre- og lette kjøretøy
-
Tide Verksted AS:
Mekaniker
-
Tide Verksted AS:
Mekaniker
-
Erik Arnesen Helsfyr:
Bilmekaniker
-
Hovfaret 17B:
Ledige kontorplasser
-
Bilforlaget AS:
Vaktsjef/journalist
Her er Mercedes nye buss
Men de tar ingen sjanser med et bestselgernavn

Citaro har vært en suksess for Mercedes, med over 30.000 produserte eksemplarer.
Og da YrkesBil kunne publisere de første offisielle tegningene av nye Citaro i januarutgaven, var det dramatiske linjer over den nye versjonen av bussen.
Men dette første bildet viser, som de fleste nok likevel hadde forventet, en langt mer tradisjonell bussfasong.
Rene linjer med runde avslutninger og lave vinduslinjer er likevel en bidragsyter til at både sjåfør og passasjerer vil oppleve bussen som innbydende og behagelig.
Det er under skallet og inni at de viktigste nyhetene ligger. Mercedes har oppgradert sikkerheten kraftig på flere nivåer.
Blant annet er ESP tilgjengelig, noe som ikke hittil har vært vanlig i by- og forstadsbusser. Også kollisjonssikkerheten er øket, med bedret frontalbeskyttelse og et kraftigere karosseri.
OBS - gikk du glipp av Superbus? Klikk her
Dessuten sitter sjåføren nå høyere i forhold til påstigende passasjerer, noe som forbedrer kontaktene mellom sjåfør og passasjer. Det bidrar til å forenkel kommunikasjon og dempe evt. konflikter.
Bussen er selvsagt forberedt for Mercedes nye Euro 6-motorer, men som ventet leveres den i første omgang med Euro 5 og EEV-motorer.
Det er ikke urimelig, for vi vet at de Euro 6-motorene vil holde seg et godt hakk dyrere fram til kravet trer i kraft og produksjonsvolumet vil stige.
Nye Citaro skal offisielt vises for publikum i mai. Deretter introduseres den gradvis på de forskjellige markedene mot slutten av året.
Les også: Kinesiske bussprodusenter på gjerdet