-
DNB Bank ASA:
Sales Manager
-
Auto-Benz AS:
Bilmekaniker
-
RG Mobility AS:
Takstmann
-
Motor Forum AS Bergen:
Ettermarkedsleder
-
Motor Forum AS Telemark:
Regnskapsansvarlig
-
Werksta Bergen Åsane:
Verkstedleder
-
Bilia X:
Servicemarkedssjef, Xpeng Lørenskog
-
Toyota Asker og Bærum:
Handover / produktspesialist
-
Solaris Norge A/S:
Mekaniker til tungbil, buss søkes
-
Flex1One AS:
Driftsansvarlig
-
Team Verksted AS:
Mekaniker Steinkjer
-
RG Mobility AS:
Key account Manager
-
Hyundai Motor Norway:
Regional Sales Consultant
-
Bilservice AS:
Bilmekaniker
-
Møller Bil Skadesenter Alnabru:
Bilskadereparatør
-
Rettedal Bilkontroll AS:
EU-kontroll, produksjon og lager, kombinert stilling
-
Volvo Car Stor-Oslo:
Salgssjef Volvo Car Ryen
-
Tide Verksted AS, Avdeling Voss:
Mekaniker tyngre- og lette kjøretøy
-
Team Verksted AS:
Delelager/kundemottak
-
Autoringen Oslo AS:
Takstmann
-
Motor Forum AS, Oslo:
Teamleder Verksted
-
Tide Verksted AS:
Mekaniker
-
Andresen Karosseri AS:
Biloppretter
-
Bilhuset Viken AS:
Teknisk Leder
-
Bilco Hønefoss AS:
Mekaniker
-
Tide Verksted AS:
Mekaniker
-
Erik Arnesen Helsfyr:
Bilmekaniker
-
Hovfaret 17B:
Ledige kontorplasser
-
Bilforlaget AS:
Vaktsjef/journalist
I morgen lanseres hel-elektrisk buss
Med mahognygulv og chassis dels i karbonfiber blir dette bussing på et nytt nivå.

Det er Solaris som med sin 8,9-meters elektriske Urbino dermed legger seg helt i tetsjiktet for utslippsfri kollektivtransport.
Og det blir kollektivtransport-utstillingen Transexpo 2011 i Targi Kielce i Polen som får æren av å avduke denne pennende produktnyheten
– dagen før den også blir vist på den store bussmessen Busworld i belgiske Kortrijk.
Nå er polske Solaris allerede godt innarbeidet på diesel-elektriske hybridbusser, med en fersk ordre på 15 slike busser til Unibuss i Oslo.
Men Solaris har også lenge varslet kraftig satsing på helelektriske kjøretøyer. Og ikke bare framdriftsteknologien.
På Transport2011 i Lillestrøm kunne representanter fra fabrikken fortelle norsk fagpresse om blant annet avansert jobbing med materialer for å få et lett nok chassis.
Gulvet i den nye elektriske bussen lages blant annet i mahogny, mens deler av chassiset er laget i karbonfiber!
Nå er heldigvis 8,9-meteren ikke så stor i utgangspunktet. Lavgulvbussen har 26 seter og et ukjent antall ståplasser.
Batteridriften er angitt å skulle yte 100 km rekkevidde med full passasjerkapasitet utnyttet. Ladetid vil være 3-4 timer ved depotlading.
Alt i bussen drives elektrisk, også elementer som dører og servostyring. Det er Vossloh Kiepe som hjelper Solaris med både framdriftssystem og energistyring
Det er uvisst når bussen blir kommersielt tilgjengelig. Tidligere har Solaris satt 2015 som mål, men nå skumles det om årstallet 2013 allerede.