-
AutoriaGruppen:
Salgssjef bruktbil
-
Frydenbø Bil Ålesund AS:
Bilmekaniker
-
Alfie Bilskade AS:
Biloppretter
-
BilXtra Skøyen AS avd Asker:
Bilmekaniker
-
S. Rødsten Bilforretning AS:
Bilmekaniker
-
Team Verksted AS:
Mekaniker Orkanger
-
Bilia Insignia:
Salgsdirektør, Bilia Insignia
-
Bertel O. Steen Lastebil og Buss, Lørenskog:
Mekaniker
-
Team Verksted AS:
Mekaniker Lærdal
-
Team Verksted AS:
Kundemottaker
-
Hyundai Motor Norway:
Regional Manager Sales
-
Team Verksted AS:
Industrimekaniker
-
Birger N. Haug AS:
Teknisk Leder
-
Bilbutikk1 as Avd Ås:
Kundemottaker / Delelagermedarbeider
-
Albjerk Bil Lier AS:
Mekaniker
-
Gumpens Auto Grenland AS:
Daglig leder
-
Tide Verksted AS:
Mekaniker
-
Tide Verksted AS:
Mekaniker
-
Tide Verksted AS, Avdeling Voss:
Mekaniker tyngre- og lette kjøretøy
-
Tellnes Autosenter AS:
Tungbil- og lettbil Mekanikere
-
Auto-Benz AS:
Bilmekaniker
-
Rettedal Bilkontroll AS:
EU-kontroll, produksjon og lager, kombinert stilling
K2 endrer navn
Opter er det nye navnet på transport- og administrasjonssystemet K2.

Over 350 transportselskaper i Sverige, Norge, Danmark, Finland, Estland og på Island benytter i dag Opter (tidligere K2) for å forenkle og effektivisere transportoppdragene sine.
Systemet tar seg av hele prosessen fra ordre og levering til fakturering og avregning, med Microsoft-teknologi i bunnen.
Utviklerne bak Opter har sine røtter i bud- og lastebiltransport.
– Det er nettopp ut fra forståelsen for kundenes behov og fokus på deres kjernevirksomhet at vi har utviklet produktet vårt. Opter tilrettelegger for at kundene våre kan automatisere og digitalisere virksomhetene sine, sier selskapets administrerende direktør Viktor Edlund i en pressemelding.
Produktet skal også gjøre det enkelt for transportselskaper å samarbeide: Trenger man hjelp med å håndtere et transportoppdrag, har man sømløs tilgang til andre transportørers nettverk.
Selskapet ble etablert i Stockholm i 2001 som Fleet 101 AB, og med produktet K2 har man etablert seg som markedsleder i Norden med egne salgskontorer i Norge og Danmark.
– Et felles og tydelig navn er en forutsetning for selskapets målsetning om å fortsette å vokse med så vel eksisterende som nye kunder, sier Edlund.