-
Tellnes Autosenter AS:
Tungbil- og lettbil Mekanikere
-
Auto-Benz AS:
Bilmekaniker
-
Xpeng Motors (Norway) AS:
Regional Ettermarkedsleder
-
Rettedal Bilkontroll AS:
EU-kontroll, produksjon og lager, kombinert stilling
-
Alfie Bilskade AS:
Biloppretter
-
Bilia Drammen:
Bilmekaniker, Volvo/ Xpeng Drammen
-
Bilia Norge:
Bilmekaniker, BMW Skøyen
-
Tryg:
Salgssjef Bilkanalen Enter og Tryg Forsikring
-
Werksta Bergen Åsane:
Verkstedleder
-
Strømmen Bilverksted AS:
Bilmekaniker - Personbil
-
DNB Bank ASA:
Bruktbilselger
-
Andresen Karosseri AS:
Biloppretter
-
Bilhuset Viken AS:
Teknisk Leder
-
DNB Bank ASA:
Sales Manager
-
RG Mobility AS:
Takstmann
-
RG Mobility AS:
Key account Manager
-
Bilservice AS:
Bilmekaniker
-
Hovfaret 17B:
Ledige kontorplasser
Mercedes indiske baby
Det er ikke så ofte man får gleden av presentere et helt nytt lastebilmerke, at på til med storselgerpotensial.

Hils velkommen til BharatBenz – Daimlers og Indias nye stolthet.
Nå skal det vel sies at det neppe blir en bil å se på norske veier med det første – om noen gang.
Men det er nok et signal om at verden går fremover og tyngdepunktet flyttes østover.
Daimlers lastebilsjef Andreas Renschler formulerte det slik:
- Vår strategi for de ekspanderende nye markedene er å operer så globalt som mulig, men på den andre siden så lokalt som nødvendig.
Bildene er visstnok fra en snikvisning for indiske journalister i New Dehli denne uken. Bilen, rettere sagt hele rangen av BharatBenz-biler fra 6 til 49 tonn, er nemlig først ventet lansert i mars.
De tyngste bilene er basert på Mercedes Axor-plattformen, mens de lette bilene er bygget over Fuso Canter. Og foreløpig krever India en utslippsgrense som tilsvarer Euro 3.
Og India er garantert et interessant marked, visstnok nå verdens tredje største, med et årsvolum på 300.000 lastebiler i 2011.