-
Bilia X:
Servicemarkedssjef, Xpeng Høvik
-
Bilia X:
Delelageransvarlig, Xpeng Lørenskog
-
Bilia X:
Regionsjef, Servicemarked Bilia X
-
Tønsberg Autoservice AS:
Bilmekaniker
-
Møller Bil Ganddal:
Nybilselger
-
Bavaria Norge:
Salgsleder
-
Møller Bil Lillehammer:
Kundemottak/takserer
-
Møller Bil Oslo Vest:
Servicemarkedssjef
-
Toyota Bilia:
Servicemarkedssjef, Toyota Seljord
-
Tide Verksted AS:
Mekaniker
-
Tide Verksted AS:
Mekaniker
-
Tide Verksted AS, Avdeling Voss:
Mekaniker tyngre- og lette kjøretøy
-
Bilservice AS:
Bilmekaniker
-
Erik Arnesen Helsfyr:
Bilmekaniker
-
Strømmen Bilverksted AS:
Bilmekaniker - Personbil
-
Volvo Car Stor-Oslo:
Mekaniker
-
Møller Bil Sandefjord:
Serviceleder / Kundemottaker
-
Autoringen AS:
Selger – Autoringen
-
Autoringen AS:
Auksjonsstøtte - Autoringen
-
AutoMester AS:
Kjedekonsulent
-
Team Verksted AS:
Mekaniker Kristiansand
-
Team Verksted AS:
Delelagersjef Team Verksted Ålesund
-
Werksta Norge:
Bilskadereparatør / Oppretter
-
Man Truck & Bus Norge AS:
Selger lastebil
-
Rettedal Bilkontroll AS:
EU-kontroll, produksjon og lager, kombinert stilling
-
Auto-Benz AS:
Bilmekaniker
-
Moss To-Takt AS:
Bilmekaniker / tekniker
-
Møller Bil Skadesenter Asker og Bærum:
Bilmekaniker/tekniker
-
Autoringen Ski AS:
Plassjef – Autoringen Ski
-
Toyota Bilia AS:
Regionsjef Servicemarked
-
Bil i Nord:
Volvo-mekaniker
-
Bilforlaget AS:
Vaktsjef/journalist
-
Jæger Automobil AS:
Bilskadetakserer
Nå kan du styre Renault-flåten fra lomma
Optifleet, som er Renault Trucks programvare for flåtestyring, er nå tilgjengelig i en mobil utgave. Dermed kan bileiere få tilgang til informasjon om flåten sin i sanntid, uavhengig av hvor de befinner seg.

Med den mobile varianten av flåtestyringsverktøyet, kan funksjonene i Optifleet nå benyttes direkte på mobiltelefoner eller nettbrett.
På den måten får brukerne mulighet til å spore flåten sin og eventuelt respondere raskt om uventede hendelser oppstår, selv om vedkommende ikke befinner seg bak kontorpulten.
Optifleet-applikasjonen inneholder et forenklet grensesnitt, og skal sette bileieren i stand til å få oversikt over kjøretøyene i flåten og sømløst tilordne nye oppdrag (My Fleet Now), eller spore og vurdere individuelle kjøremønstre samt sjåførenes bruk av bilene (Ecoscore).
Produsenten forklarer i en pressemelding at det finnes tre moduler som vil hjelpe transportører å optimalisere sjåføratferd, styre flåter effektivt og kontrollere driftskostnader:
- «Check»-modulen viser teknisk informasjon om kjøretøyet. Det kan være nyttig for eksempel når det gjelder å redusere drivstofforbruk og senke CO2-utslipp. Modulen inkluderer «Ecoscore»-funksjonen, som innhenter og analyserer kjøremønstre samtidig som drivstoffbesparende tiltak identifiseres.
- «Map»-modulen viser kjøretøyets geografiske posisjon i sanntid, analyserer rutevalg og optimaliserer tidsbruk opp mot tilbakelagt distanse.
- «Drive»-modulen gir informasjon om kjøretider og gir bileier tilgang til data fra sjåførkort og ferdskrivere.
Renault Trucks hevder at Optifleet i praksis vil kunne generere besparelser på inntil kr. 50.000,- per år, per kjøretøy.
Optifleet-applikasjonen er nå tilgjengelig for nedlastning på AppStore og i Google Play. Du må naturligvis abonnere på Optifleet-tjenestene for å kunne benytte den nye applikasjonen.