-
Salgssjef
Volmax AS
-
Mekaniker
Motor Forum AS Romerike
-
Avdelingsleder/Teknisk leder
Last og Tank AS
-
Selger
NDS-Group AS
-
Account Manager
Arval AS
-
Daglig leder
Norges Bilbransjeforbund (NBF)/DRIVE
-
Økonomi- og administrasjonsansvarlig
Norges Bilbransjeforbund (NBF)/DRIVE
-
Kundeansvarlig/Key Account Manager
Norges Bilbransjeforbund (NBF)/DRIVE
-
Bilskadereparatør
Bertel O. Steen Asker og Bærum AS
-
Mekaniker
Volvo Car Stor-Oslo AS
-
Bilberger
REDGO Norway AS avd Oslo
-
Salgskonsulent Næring
Toyota Romerike AS
-
Salgskonsulent
Porsche Center Son AS
-
Bilkontrollør
NAF senter Mastemyr
-
Innkjøpsansvarlig
Motor Part AS
-
Bilmekaniker
Sør Caravan AS
-
Mekaniker/tekniker
Birger N. Haug AS avd Asker og Bærum
-
Bruktbilselger
Birger N. Haug AS avd Gardermoen
-
Oppretter
Volmax
-
Bruktbilselger
Bertel O. Steen Vestfold AS
-
Næringsselger
RøhneSelmer AS
-
Digital innkjøper
Autoproff Norge AS
-
Digital selger
Autoproff Norge AS
-
Mekaniker
Birger N. Haug Oslo
-
Teamleder
Birger N. Haug Oslo
-
Takstmann
AutoIn bilskadesenter AS
Ny lett varebil fra Nissan
NV250 erstatter dagens NV200. Men den nye kommer foreløpig ikke i elektrisk versjon, så modellen vil bli tilbudt parallelt med elvarebilen e-NV200.

Om du synes du har sett nye Nissan NV250 før, så er ikke det langt unna sannheten. Varebilen er bygget på velkjente Renault Kangoo, som også er utgangspunktet for Mercedes-Benz Citan.
NV200 har ikke vært noen storselger i Norge, om vi ser bort fra elversjonen e-NV200 som gjør det bra blant de rene elvarebilene (der er det imidlertid ikke veldig stor konkurranse foreløpig), men nå ser nok importøren muligheten for å styrke sin posisjon i segmentet for de små kassebilene.
Produsenten skryter av at NV250 har forbedret sikkerhet og er mer pålitelig (!) enn forgjengeren, takket være integrerte Nissan Intelligent Mobility-teknologier og 5 år/160 000 km garanti.
Flere motor- og interiørkonfigurasjoner står på menyen, det samme med to karosserilengder og angivelig et større utvalg av ombygginger enn noen gang. Sistnevnte inkluderer trepanel i lasterommet, tilgang med rullestol gjennom bakdøren, valgfritt ekstrautstyr som f.eks. integrerte kjøleenheter.
Varebilen har 800 kilo tillatt nyttelast. Modellen er tilgjengelig i varebil-, crew- og kombi-utførelse.
Crew-versjonen leveres kun i én lengde (L2) med maksimalt 4 seter, men har flyttbar skillevegg som gir fleksibelt lasterom. Combi, som er en passasjervariant, leveres også kun i en lengde (L1) og med fem seter.
NV250 vil være i salg i hele Europa fra september 2019.
Men i stedet for å adoptere elektriske drivlinje fra Kangoo Z.E., velger Nissan (i alle fall enn så lenge) å tilby den nye modellen parallelt med sin egen elvarebil, e-NV200. Den er nå oppgradert med et 40 kWt batteri som gir en rekkevidde på opptil 200 km (WLTP Combined Cycle).