-
Volvo Car Stor-Oslo:
Servicemarkedsleder
-
RøhneSelmer AS:
Nybilselger – Privat og Næring
-
Bertel O. Steen Tønsberg:
Mekaniker/Tekniker
-
Møller Bil Skadesenter Orkdal:
Biloppretter/Lakkerer
-
Viking Kontroll AS:
Leder drift og utvikling
-
RøhneSelmer AS:
Innkjøps og kvalitetsansvarlig
-
Bilia Insignia:
Teamleder Verksted, Insignia
-
Autoplan AS:
Salgssjef
-
Alt i Alt AS:
Bilmekaniker / Stedfortreder for Teknisk leder
-
Alt i Alt AS:
Teknisk Leder
-
Sekkingstad Bil AS:
Faglært bilmekaniker
-
RSA Bil Romerike:
Mekaniker/tekniker - RSA Bil Romerike
-
BilXtra Skøyen AS avd Asker:
Bilmekaniker
-
Subaru Norge AS:
Teknisk Trener & Teknisk Support
-
RøhneSelmer AS:
Nybilkoordinator
-
Frydenbø Bil Ålesund AS:
Bilmekaniker
-
Bilia Xpeng:
Servicesjef, Xpeng Drammen
-
RøhneSelmer AS:
Mekaniker
-
RøhneSelmer AS:
Servicerådgiver
-
Auto-Benz AS:
Bilmekaniker
-
RSA Bil Arendal:
Bilselger - RSA Bil Arendal
-
Bertel O. Steen AS:
Produkt- og ordrekoordinator
-
RSA Bil Oslo:
Mekaniker/tekniker - RSA Bil Oslo
-
Norwegian Mobility Group AS:
Leder for serviceskolen
-
RSA Bil Forus:
Bilmekaniker
-
Rettedal Bilkontroll AS:
EU-kontroll, produksjon og lager, kombinert stilling
-
RSA:
Forhandlerkonsulent - RSA Deler og Tilbehør
-
Toyota Haugesund AS:
Salgssjef
-
Bilbutikk1 as Avd Ås:
Kundemottaker / Delelagermedarbeider
-
Sulland Lier:
Mekaniker
-
Tide Verksted AS:
Mekaniker
-
Tide Verksted AS:
Mekaniker
-
Tide Verksted AS, Avdeling Voss:
Mekaniker tyngre- og lette kjøretøy
Nytt dekk spesielt utviklet for elektriske bybusser
Hankook utvider produktporteføljen sin innen bussdekk. Nye SmartCity AU04+ er spesielt utviklet med tanke på elektriske bybusser.
Dette dekket er spesielt designet for bykjøring, og er det første dekket fra produsenten som er utviklet spesielt med tanke på elektriske busser – som er i sterk fremvekst for tiden, ikke minst i Norge.
Batterielektriske busser er i noen tilfeller tyngre enn dieseldrevne busser, grunnet vekten av batteriene, derfor har dekkene – som leveres i størrelsene 275/70R22.5 og 315/60R22.5 – en høyere lasteindeks enn tilsvarende andre dekk.
Her snakker vi 8 tonn per aksel, mens normalen for dekk i denne størrelsen er 7 tonn per aksel, ifølge Hankook.
For å utnytte energien maksimalt skal rullemotstanden også være redusert sammenlignet med andre tilsvarende dekk.
Videre er beltekonstruksjonens bevegelser redusert, noe som skal gi mindre varmeutvikling og bedre kilometerytelse, ifølge produsenten.
En nyutviklet dyp indikator i sideveggen sikrer overvåkning av dekkets tilstand og skal bidra til færre dekkskader.
Dekket er konstruert som et «helårsdekk», og er merket med vintersymbolet 3PMSF. Hankook importeres av NDI Norge AS.