-
AutoriaGruppen:
Salgssjef bruktbil
-
Frydenbø Bil Ålesund AS:
Bilmekaniker
-
Alfie Bilskade AS:
Biloppretter
-
BilXtra Skøyen AS avd Asker:
Bilmekaniker
-
S. Rødsten Bilforretning AS:
Bilmekaniker
-
Team Verksted AS:
Mekaniker Orkanger
-
Bilia Insignia:
Salgsdirektør, Bilia Insignia
-
Bertel O. Steen Lastebil og Buss, Lørenskog:
Mekaniker
-
Team Verksted AS:
Mekaniker Lærdal
-
Team Verksted AS:
Kundemottaker
-
Hyundai Motor Norway:
Regional Manager Sales
-
Team Verksted AS:
Industrimekaniker
-
Birger N. Haug AS:
Teknisk Leder
-
Bilbutikk1 as Avd Ås:
Kundemottaker / Delelagermedarbeider
-
Albjerk Bil Lier AS:
Mekaniker
-
Gumpens Auto Grenland AS:
Daglig leder
-
Tide Verksted AS:
Mekaniker
-
Tide Verksted AS:
Mekaniker
-
Tide Verksted AS, Avdeling Voss:
Mekaniker tyngre- og lette kjøretøy
-
Tellnes Autosenter AS:
Tungbil- og lettbil Mekanikere
-
Auto-Benz AS:
Bilmekaniker
-
Rettedal Bilkontroll AS:
EU-kontroll, produksjon og lager, kombinert stilling
Nytt dekk spesielt utviklet for elektriske bybusser
Hankook utvider produktporteføljen sin innen bussdekk. Nye SmartCity AU04+ er spesielt utviklet med tanke på elektriske bybusser.


Dette dekket er spesielt designet for bykjøring, og er det første dekket fra produsenten som er utviklet spesielt med tanke på elektriske busser – som er i sterk fremvekst for tiden, ikke minst i Norge.
Batterielektriske busser er i noen tilfeller tyngre enn dieseldrevne busser, grunnet vekten av batteriene, derfor har dekkene – som leveres i størrelsene 275/70R22.5 og 315/60R22.5 – en høyere lasteindeks enn tilsvarende andre dekk.
Her snakker vi 8 tonn per aksel, mens normalen for dekk i denne størrelsen er 7 tonn per aksel, ifølge Hankook.
For å utnytte energien maksimalt skal rullemotstanden også være redusert sammenlignet med andre tilsvarende dekk.
Videre er beltekonstruksjonens bevegelser redusert, noe som skal gi mindre varmeutvikling og bedre kilometerytelse, ifølge produsenten.
En nyutviklet dyp indikator i sideveggen sikrer overvåkning av dekkets tilstand og skal bidra til færre dekkskader.
Dekket er konstruert som et «helårsdekk», og er merket med vintersymbolet 3PMSF. Hankook importeres av NDI Norge AS.