-
Tellnes Autosenter AS:
Tungbil- og lettbil Mekanikere
-
Auto-Benz AS:
Bilmekaniker
-
Xpeng Motors (Norway) AS:
Regional Ettermarkedsleder
-
Rettedal Bilkontroll AS:
EU-kontroll, produksjon og lager, kombinert stilling
-
Alfie Bilskade AS:
Biloppretter
-
Bilia Drammen:
Bilmekaniker, Volvo/ Xpeng Drammen
-
Bilia Norge:
Bilmekaniker, BMW Skøyen
-
Tryg:
Salgssjef Bilkanalen Enter og Tryg Forsikring
-
Werksta Bergen Åsane:
Verkstedleder
-
Strømmen Bilverksted AS:
Bilmekaniker - Personbil
-
DNB Bank ASA:
Bruktbilselger
-
Andresen Karosseri AS:
Biloppretter
-
Bilhuset Viken AS:
Teknisk Leder
-
DNB Bank ASA:
Sales Manager
-
RG Mobility AS:
Takstmann
-
RG Mobility AS:
Key account Manager
-
Bilservice AS:
Bilmekaniker
-
Hovfaret 17B:
Ledige kontorplasser
Øker antall anleggsbiler
Scanias mellomste modellrekke, G-serien, utvides med biler som skal fikse enda tøffere anleggs- og terrengoppdrag.

Både P- og G-serien får nyhetene, men det er G-serien som er først ute.
Bilene får ny front (les mer her) og nye eller forsterkede komponenter til anleggsdrift.
De får også offroad-modus i både girsystemet Opticruise og antispinnsystemet.
Dessuten leveres de med den nye retarderen som spesielt virker bedre i lave hastigheter
I den nye fronten er det lagt stor vekt på robuste løsninger som gir økt beskyttelse av sårbare komponenter.
Det høres kjedelig ut, men ikke når man skjønner at det reduserer vedlikeholdsbehovet og ulønnsom ståtid.
Blant en rekke forbedringer av chassiset, blant annet i støtfangerkonstruksjonen og med 35-tonns tauebolt.
De nye terrengbilene er i første omgang basert på G-seriehytta. P-serien kommer noe senere.