-
Nesbyen Auto AS:
Daglig leder - Nesbyen Auto
-
Team Verksted AS:
Mekaniker Otta
-
AutoriaGruppen:
Salgssjef bruktbil
-
Frydenbø Bil Ålesund AS:
Bilmekaniker
-
Alfie Bilskade AS:
Biloppretter
-
BilXtra Skøyen AS avd Asker:
Bilmekaniker
-
S. Rødsten Bilforretning AS:
Bilmekaniker
-
Team Verksted AS:
Mekaniker Orkanger
-
Bilia Insignia:
Salgsdirektør, Bilia Insignia
-
Bertel O. Steen Lastebil og Buss, Lørenskog:
Mekaniker
-
Team Verksted AS:
Mekaniker Lærdal
-
Team Verksted AS:
Kundemottaker
-
Team Verksted AS:
Industrimekaniker
-
Birger N. Haug AS:
Teknisk Leder
-
Bilbutikk1 as Avd Ås:
Kundemottaker / Delelagermedarbeider
-
Auto-Benz AS:
Bilmekaniker
-
Rettedal Bilkontroll AS:
EU-kontroll, produksjon og lager, kombinert stilling
Øker antall anleggsbiler
Scanias mellomste modellrekke, G-serien, utvides med biler som skal fikse enda tøffere anleggs- og terrengoppdrag.

Både P- og G-serien får nyhetene, men det er G-serien som er først ute.
Bilene får ny front (les mer her) og nye eller forsterkede komponenter til anleggsdrift.
De får også offroad-modus i både girsystemet Opticruise og antispinnsystemet.
Dessuten leveres de med den nye retarderen som spesielt virker bedre i lave hastigheter
I den nye fronten er det lagt stor vekt på robuste løsninger som gir økt beskyttelse av sårbare komponenter.
Det høres kjedelig ut, men ikke når man skjønner at det reduserer vedlikeholdsbehovet og ulønnsom ståtid.
Blant en rekke forbedringer av chassiset, blant annet i støtfangerkonstruksjonen og med 35-tonns tauebolt.
De nye terrengbilene er i første omgang basert på G-seriehytta. P-serien kommer noe senere.