-
AutoriaGruppen:
Salgssjef bruktbil
-
Frydenbø Bil Ålesund AS:
Bilmekaniker
-
Alfie Bilskade AS:
Biloppretter
-
BilXtra Skøyen AS avd Asker:
Bilmekaniker
-
S. Rødsten Bilforretning AS:
Bilmekaniker
-
Team Verksted AS:
Mekaniker Orkanger
-
Bilia Insignia:
Salgsdirektør, Bilia Insignia
-
Bertel O. Steen Lastebil og Buss, Lørenskog:
Mekaniker
-
Team Verksted AS:
Mekaniker Lærdal
-
Team Verksted AS:
Kundemottaker
-
Hyundai Motor Norway:
Regional Manager Sales
-
Team Verksted AS:
Industrimekaniker
-
Birger N. Haug AS:
Teknisk Leder
-
Bilbutikk1 as Avd Ås:
Kundemottaker / Delelagermedarbeider
-
Albjerk Bil Lier AS:
Mekaniker
-
Gumpens Auto Grenland AS:
Daglig leder
-
Tide Verksted AS:
Mekaniker
-
Tide Verksted AS:
Mekaniker
-
Tide Verksted AS, Avdeling Voss:
Mekaniker tyngre- og lette kjøretøy
-
Tellnes Autosenter AS:
Tungbil- og lettbil Mekanikere
-
Auto-Benz AS:
Bilmekaniker
-
Rettedal Bilkontroll AS:
EU-kontroll, produksjon og lager, kombinert stilling
Rødt lys for MAN
Frankfurter Allgemeine Zeitung har i dag en stor historie der det egentlig slås fast at VW Gruppen har bestemt at MAN skal raderes vekk fra kartet.

I mer enn 250 år har forløperne til det tradisjonsrike MAN-konsernet bestått.
I dag har VW-gruppen et flertall av aksjene, de flytter MAN inn under Truck and Bus holding-paraplyen, sammen med Scania. Ny toppsjef er rekruttert fra Daimler, og nå skal selskapet oppstykkes og raderes bort og navnet ende opp som bare en juridisk enhet.
Dette siste i følge dagens FAZ.
Alt som heter lastebil og buss skal inn under VW Truck and Bus, motorer, girkasser, turbiner og andre aktiviteter skal splittes ut og «alle MANs funksjoner skal nøye gjennomgås» ifølge FAZ’ annenhånds referat fra et stort møte i MANs bedriftsforsamling i går.
Det er ikke sagt noe om hva som skal skje med merkevarene, men Volkswagen har lenge mast på en bedre synergi mellom Scania (som de eier 100 prosent) og MAN. Hvis FAZ-historien stemmer er dette er opplagt forsøk på å piske det ønskede samarbeidet skikkelig i gang nå.
Man kan forstå VW-Gruppen. Avisen forteller at den har investert 20 milliarder euro i holdingselskapet så langt, og den antyder også at Bus and Trucks med tiden kan gå på børs for at i hvert fall noen av investeringene kan komme litt fortere tilbake.
FAZ spør også om hva som kommer til å skje med MAN-sjefen Georg Pachta-Reyhofen og hva som kommer til å skje med administrasjonssentralen i München, nå som det er klart av Bus and Truck skal legges til Hannover.