-
Nesbyen Auto AS:
Daglig leder - Nesbyen Auto
-
Team Verksted AS:
Mekaniker Otta
-
AutoriaGruppen:
Salgssjef bruktbil
-
Frydenbø Bil Ålesund AS:
Bilmekaniker
-
Alfie Bilskade AS:
Biloppretter
-
BilXtra Skøyen AS avd Asker:
Bilmekaniker
-
S. Rødsten Bilforretning AS:
Bilmekaniker
-
Team Verksted AS:
Mekaniker Orkanger
-
Bilia Insignia:
Salgsdirektør, Bilia Insignia
-
Bertel O. Steen Lastebil og Buss, Lørenskog:
Mekaniker
-
Team Verksted AS:
Mekaniker Lærdal
-
Team Verksted AS:
Kundemottaker
-
Team Verksted AS:
Industrimekaniker
-
Birger N. Haug AS:
Teknisk Leder
-
Bilbutikk1 as Avd Ås:
Kundemottaker / Delelagermedarbeider
-
Auto-Benz AS:
Bilmekaniker
-
Rettedal Bilkontroll AS:
EU-kontroll, produksjon og lager, kombinert stilling
Saltforbruket går ned
Etter rekordhøyt saltforbruk vinteren 2015-2016, ble forbruket redusert med 13 prosent i sesongen 2016-2017.

Ifølge Statens vegvesen ble det brukt cirka 230.000 tonn veisalt vinteren 2016-2017, noe som er rundt 35.000 tonn mindre enn vinteren før, skriver Våre Veger.
Derimot brukes det mer strøsand. Ifølge fagbladet ble det strødd 930.000 tonn sand på veiene sist vinter, noe som er en økning på 7,3 prosent fra de 867.000 tonnene vinteren før.
Statens vegvesen jobber med flere tiltak for å redusere saltforbruket ytterligere. Et av tiltakene er å gå fra mengdebasert oppgjør til timebasert oppgjør. Dette vil skje fra høsten 2018.
Men veivesenet vil ikke ta hele æren for reduksjonen i saltforbruket:
– Den aller viktigste faktoren er været, det avgjør både hvor mye og hvordan vi skal salte, sier Kai Rune Lysbakken i Vegdirektoratet til vegnett.no.
– Vi håper og tror at våre anstrengelser styrer utviklingen i riktig retning. Vi har jobbet for å få ned forbruket og gjort flere endringer i kontrakten med entreprenørene, blant annet i saltinstruksen med krav til dokumentasjon av salttiltak. Men det er ikke mulig å si konkret hvor stor effekt disse tiltakene har hatt, fortsetter Lysbakken.