-
DNB Bank ASA:
Sales Manager
-
Auto-Benz AS:
Bilmekaniker
-
RG Mobility AS:
Takstmann
-
Motor Forum AS Bergen:
Ettermarkedsleder
-
Motor Forum AS Telemark:
Regnskapsansvarlig
-
Werksta Bergen Åsane:
Verkstedleder
-
Bilia X:
Servicemarkedssjef, Xpeng Lørenskog
-
Toyota Asker og Bærum:
Handover / produktspesialist
-
Solaris Norge A/S:
Mekaniker til tungbil, buss søkes
-
Flex1One AS:
Driftsansvarlig
-
Team Verksted AS:
Mekaniker Steinkjer
-
RG Mobility AS:
Key account Manager
-
Hyundai Motor Norway:
Regional Sales Consultant
-
Bilservice AS:
Bilmekaniker
-
Møller Bil Skadesenter Alnabru:
Bilskadereparatør
-
Rettedal Bilkontroll AS:
EU-kontroll, produksjon og lager, kombinert stilling
-
Volvo Car Stor-Oslo:
Salgssjef Volvo Car Ryen
-
Tide Verksted AS, Avdeling Voss:
Mekaniker tyngre- og lette kjøretøy
-
Team Verksted AS:
Delelager/kundemottak
-
Autoringen Oslo AS:
Takstmann
-
Motor Forum AS, Oslo:
Teamleder Verksted
-
Tide Verksted AS:
Mekaniker
-
Andresen Karosseri AS:
Biloppretter
-
Bilhuset Viken AS:
Teknisk Leder
-
Bilco Hønefoss AS:
Mekaniker
-
Tide Verksted AS:
Mekaniker
-
Erik Arnesen Helsfyr:
Bilmekaniker
-
Hovfaret 17B:
Ledige kontorplasser
-
Bilforlaget AS:
Vaktsjef/journalist

- Skal bygge en fossilfri forsyningskjede
DFDS, Nord-Europas største transport- og logistikkselskap, og Volvo Trucks går sammen om å elektrifisere tungtransport.
Som et første skritt vil DFDS drive en helelektrisk lastebil for å levere deler til Volvos lastebilfabrikk i Gøteborg.
– Volvo Group har satt seg som mål å bygge en fossilfri forsyningskjede, og dette er en viktig milepæl på veien, sier Roger Alm, administrerende direktør i Volvo Trucks.
Produsenten kunngjorde nylig salgsstarten av tre nye tunge helelektriske lastebiler.
En av dem er FM Electric, som DFDS vil være en av de første å sette i kommersiell trafikk.
Fra sommeren vil lastebilen levere forsyninger til lastebilfabrikken i Gøteborg. I starten vil den kjøre 120 kilometer per dag.
– Vårt felles mål er å lære av hverandre og få fordypet, nyttig innsikt i viktige temaer som batterikapasitet, ruteplanlegging, lading, sjåførens opplevelser og mye mer. Å kjøre elektrisk er så mye mer enn bare en lastebil – det er en total løsning, sier Roger Alm.
For å fremtidssikre investeringen, bestemte DFDS seg for å bygge den kraftigste ladestasjonen på markedet ved sitt hjemdepot i Gøteborg, med en kapasitet på 350 kW.
– Vi er i starten av vår e-mobilitetsreise og forstår at ladekapasitet er viktig. Erfaringen med Volvo vil være verdifull når vi øker omfanget, slik at vi kan evaluere bilens batterikapasitet basert på ruter og individuelle oppgaver, fortsetter Niklas Andersson, konserndirektør og sjef for DFDS' logistikkavdeling.