-
Nesbyen Auto AS:
Daglig leder - Nesbyen Auto
-
Team Verksted AS:
Mekaniker Otta
-
AutoriaGruppen:
Salgssjef bruktbil
-
Frydenbø Bil Ålesund AS:
Bilmekaniker
-
Alfie Bilskade AS:
Biloppretter
-
BilXtra Skøyen AS avd Asker:
Bilmekaniker
-
S. Rødsten Bilforretning AS:
Bilmekaniker
-
Team Verksted AS:
Mekaniker Orkanger
-
Bilia Insignia:
Salgsdirektør, Bilia Insignia
-
Bertel O. Steen Lastebil og Buss, Lørenskog:
Mekaniker
-
Team Verksted AS:
Mekaniker Lærdal
-
Team Verksted AS:
Kundemottaker
-
Team Verksted AS:
Industrimekaniker
-
Birger N. Haug AS:
Teknisk Leder
-
Bilbutikk1 as Avd Ås:
Kundemottaker / Delelagermedarbeider
-
Auto-Benz AS:
Bilmekaniker
-
Rettedal Bilkontroll AS:
EU-kontroll, produksjon og lager, kombinert stilling
Sprek liten fjellgeit
4X4 LASTEBIL: Her er den første firehjulsdrevne utgaven av den artige lille lastebilen Fuso Canter. Som skapt for kupert terreng og dårlig føre.


Nyeste generasjon av Fuso Canter ble lansert i høst, og behørig presentert i YrkesBil. Bare et halvt år senere utvides modellprogrammet med den aller første 4x4-utgaven av Fuso til det europeiske markedet.
Bilen har typebetegnelsen 6C18 og produseres nå ved fabrikken i Portugal sammen de øvrige Canter-utgavene.
6C18 4x4 har en totalvekt på 6,5 tonn, et førerhus med 3 sitteplasser, og en bredde på 2 meter. Også et dobbelkabin-førerhus er tilgjengelig.
Bilen leveres i to akselavstander på 3415 og 3865 millimeter, hvor svingradiusen er henholdsvis 13,5 og 15,1 meter.
175-hestersmotoren med dreiemoment på 430 newton har 5-trinns manuell kasse. 4x4-systemet kan kobles ut, og bakakselen leveres standard med diffsperre.
Sammenlignet med 4x2 varianten er bakkeklaringen økt fra 219 til 320 millimeter.
Fuso Canter er faktisk den mest solgte lastebilen av Daimlers produkter på verdensbasis. I Norge ivaretas service gjennom forhandlernettet for Mercedes lastebiler.