-
Motor Forum AS Bergen:
Ettermarkedsleder
-
Motor Forum AS Telemark:
Regnskapsansvarlig
-
Werksta Bergen Åsane:
Verkstedleder
-
Bilia X:
Servicemarkedssjef, Xpeng Lørenskog
-
Toyota Asker og Bærum:
Handover / produktspesialist
-
Solaris Norge A/S:
Mekaniker til tungbil, buss søkes
-
Flex1One AS:
Driftsansvarlig
-
Team Verksted AS:
Mekaniker Steinkjer
-
RG Mobility AS:
Key account Manager
-
Hyundai Motor Norway:
Regional Sales Consultant
-
Bilservice AS:
Bilmekaniker
-
Møller Bil Skadesenter Alnabru:
Bilskadereparatør
-
Rettedal Bilkontroll AS:
EU-kontroll, produksjon og lager, kombinert stilling
-
Volvo Car Stor-Oslo:
Salgssjef Volvo Car Ryen
-
Tide Verksted AS, Avdeling Voss:
Mekaniker tyngre- og lette kjøretøy
-
Team Verksted AS:
Delelager/kundemottak
-
Autoringen Oslo AS:
Takstmann
-
Motor Forum AS, Oslo:
Teamleder Verksted
-
Tide Verksted AS:
Mekaniker
-
Volvo Car Stor-Oslo:
Nybilselger
-
Andresen Karosseri AS:
Biloppretter
-
Bilhuset Viken AS:
Teknisk Leder
-
Bilco Hønefoss AS:
Mekaniker
-
Hyundai Motor Norway:
Service Enigneer
-
Auto-Benz AS:
Bilmekaniker
-
Berg Auto AS:
Team leder / Garanti behandler og Bilmekaniker med fagbrev
-
Tryg:
Salgssjef
-
Tønsberg Autoservice AS:
Bilmekaniker
-
Tide Verksted AS:
Mekaniker
-
Erik Arnesen Helsfyr:
Bilmekaniker
-
Strømmen Bilverksted AS:
Bilmekaniker - Personbil
-
Bilforlaget AS:
Vaktsjef/journalist
Tester 74-tonns tømmervogntog
Resultatene fra prøveprosjektet kan føre til endringer i tillatt totalvekt på tømmertransport på veier i hele landet.

Testkjøringen skal foregå på veier i Innlandet fylke.
Her er det startet opp et prøveprosjekt for å undersøke om vogntog med en vekt på 74 tonn kan kjøre på det offentlige vegnettet, uten at veiene tar skade av det.
I dag er den maksimalt tillatte totalvekten for transport på veinettet i Norge 60 tonn. Resultatene fra prøveprosjektet kan føre til endringer i tillatt totalvekt på tømmertransport på veger i hele landet.
Fylkestinget i Innlandet godkjente i april at utvalgte fylkesveger i Elverum, Grue, Kongsvinger, Stor-Elvdal, Trysil, Våler, Åmot og Åsnes kan benyttes i prøveperioden.
– Fylkestinget godkjente også at en strekning på fylkesveg 2094 Gravbergsvegen kan benyttes som prøvestrekning med gjentatt kjøring med tømmervogntog på inntil både 74 tonn og 60 tonn totalvekt, sier Stein Tronsmoen, leder av utvalg for samferdsel i Innlandet fylkeskommune, til fylkeskommunens hjemmeside.
På Gravbergsvegen i Våler ble den første prøvekjøringen gjennomført denne uken. Det er også planlagt en prøvekjøring på samme strekning ved teleløsningen til våren.
Prøveordningen har en varighet på tre år og prøveordningen vil evalueres da. Det er imidlertid åpnet for at kjøretøyene som deltar i ordningen har anledning til å kjøre på de samme veiene i ytterligere to år.
– Dersom konklusjonen på prøveprosjektet er at hele eller deler av veinettet kan godkjennes for vogntog med en totalvekt på totalt 74 tonn, vil det bedre rammevilkårene for skogbruksnæringen. Dette er gledelig fordi vi i Innlandet fylkeskommune er opptatt av å gi rammevilkår slik at skogbruksnæringen kan utvikle seg, fortsetter Tronsmoen.