-
Andresen Karosseri AS:
Biloppretter
-
Bilhuset Viken AS:
Teknisk Leder
-
Brennes Auto Moss AS:
Bilmekaniker
-
DNB Bank ASA:
Sales Manager
-
Auto-Benz AS:
Bilmekaniker
-
RG Mobility AS:
Takstmann
-
Motor Forum AS Bergen:
Ettermarkedsleder
-
Motor Forum AS Telemark:
Regnskapsansvarlig
-
Bilia X:
Servicemarkedssjef, Xpeng Lørenskog
-
Toyota Asker og Bærum:
Handover / produktspesialist
-
Solaris Norge A/S:
Mekaniker til tungbil, buss søkes
-
Flex1One AS:
Driftsansvarlig
-
Team Verksted AS:
Mekaniker Steinkjer
-
RG Mobility AS:
Key account Manager
-
Hyundai Motor Norway:
Regional Sales Consultant
-
Bilservice AS:
Bilmekaniker
-
Rettedal Bilkontroll AS:
EU-kontroll, produksjon og lager, kombinert stilling
-
Volvo Car Stor-Oslo:
Salgssjef Volvo Car Ryen
-
Tide Verksted AS, Avdeling Voss:
Mekaniker tyngre- og lette kjøretøy
-
Autoringen Oslo AS:
Takstmann
-
Tide Verksted AS:
Mekaniker
-
Tide Verksted AS:
Mekaniker
-
Erik Arnesen Helsfyr:
Bilmekaniker
-
Hovfaret 17B:
Ledige kontorplasser
-
Bilforlaget AS:
Vaktsjef/journalist
Ny SsangYong til Genève
SsangYong skal vise et nytt konsept – forslag til en framtidig SUT – på Genève-utstillingen neste måned.

Som man kan resonnere seg frem til er bilen basert på en Actyon Sports, men den har fått et mer moderne uttrykk enn dagens pickup (som forsiktig sagt i en parentes har et spesielt utseende) - noe som neppe vil skade interessen for bilen.
Actyon Sports kom til Norge i 2007
I format er SUT 1 konseptet ganske lik opphavet, med en lengde på 4.985 mm, en bredde på 1.910 mm og en høyde på 1.755 mm. Akselavstanden er på sjenerøse 3.060 mm.
Motoren er en 2,0-liters diesel som tilfredsstiller kravene i Euro 5. Den har 155 hestekrefter og et dreiemoment på 360 Newtonmeter i området 1500-2800 omdreininger.
Bilen kan leveres med 6-trinns manuell eller automatkasse, med drift på to eller fire hjul. Den skal selges i Europa og andre markeder fra 2012, så denne bilen er nok så godt som produksjonsklar.